quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Nee kloptquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt het dus duidelijk niet gezien
En er dan ook gewoon echt nog op in gaan. De teringquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Echt Vermeer zijn schuld, ik wil echt Cillessen op doel. Als die dan ook faalt weten we tenminste dat we echt niet beter hebben.
Pavlovhondjequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En er dan ook gewoon echt nog op in gaan. De tering.
Ik wou gewoon nog eens aanduiden hoe slecht ik Vermeer vond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En er dan ook gewoon echt nog op in gaan. De tering.
Maar straks weer zeggen dat hullie begonnen he!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wou gewoon nog eens aanduiden hoe slecht ik Vermeer vond.
Kijk eens naar mijn reactie dan? Daar staat toch een quote in? En wat duidt zo quote aan? Dat ik op iemand reageer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar straks weer zeggen dat hullie begonnen he!
Tataaaa!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn reactie dan? Daar staat toch een quote in? En wat duidt zo quote aan? Dat ik op iemand reageer.
Als je HeatWave al serieus gaat nemen zit het daarboven in je kop echt niet goed hoor. Verder heeft dit niks met het Ajax topic te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tataaaa!
Je hóeft niet te reageren. Maar HeatWave heeft in deze wel gelijk, pavlovhondje is wel een term die bij je past.
Ik schat Heatwave toch hoger in dan jouquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je HeatWave al serieus gaat nemen zit het daarboven in je kop echt niet goed hoor. Verder heeft dit niks met het Ajax topic te maken.
Omdat hij blauw is zeker? Racist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik schat Heatwave toch hoger in dan jou
Jouw geëmmer ook niet meer, maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je HeatWave al serieus gaat nemen zit het daarboven in je kop echt niet goed hoor. Verder heeft dit niks met het Ajax topic te maken.
Welke zijde?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jouw geëmmer ook niet meer, maar dat terzijde.
Wat ben je toch irritant vandaag, ga lekker de lengte van je penis meten na een fap op eriksenquote:
Ehm oke?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch irritant vandaag, ga lekker de lengte van je penis meten na een fap op eriksen
Maak hierna nog even een post, dan krijg je het laatste woord gratis en voor niets van me!quote:
quote:Fischer genomineerd voor Talent van het Jaar
Dat Ajax met Viktor Fischer een getalenteerde Deen in huis heeft weten de kenners al een tijdje. Zaterdagavond speelde hij nog een paar minuten mee in het duel tegen Heracles Almelo. Ook de Deense voetbalbond erkent het talent van Viktor Fischer. De bond heeft hem namelijk opgenomen in de verkiezing Deens Talent van het Jaar. De Ajacied is samen met drie andere spelers kansrijk.
Dat een Ajacied verkozen wordt in deze verkiezing is niet vreemd te noemen. Vorig jaar won namelijk niemand minder dan Nicolai Boilesen de award. Over Fischer zegt de bond: “Fischer is een moderne doelpuntenmaker, die op vier aanvallende posities kan spelen. Hij is onvoorspelbaar en pakt vaak het initiatief als hij oog in oog met de keeper komt.” Fischer is nog niet echt doorgebroken bij Ajax. Blessures hielden de jonge speler lang aan de kant, maar de Deen is nu al langer blessurevrij.
De toekomst van de Ajacied is erg rooskleurig als we de bond mogen geloven. Het Deense medium Sporten citeert namelijk: “Als Viktor zo doorgaat en zijn kop erbij houdt tijdens zijn ontwikkeling als voetballer, kan hij de nieuwe Deense topscorer op internationaal topniveau worden.” Fischer moet met drie andere talenten strijden om de prijs. Het gaat om Andreas Cornelius (FC Kopenhagen), Jores Okore (FC Nordsjælland) en Nicklas Helenius (Aalborg). In laatstgenoemde toonde Ajax een paar maanden geleden nog interesse.
quote:Cruijff kritisch op De Boer en Van Gaal
Johan Cruijff gaat in zijn column dieper in op Ajax en het Nederlands elftal. “Zowel het Nederlands elftal als Ajax is een nieuwe weg ingeslagen. Aan de vooravond van Ajax tegen Manchester City en na de interlands tegen Andorra en Roemenië wil ik beide ploegen met elkaar vergelijken. Daarbij kijk ik even niet naar de prestaties.”
Ook Louis van Gaal heeft aangegeven, dat het Nederlands elftal nog stappen moet maken om straks in Brazilië serieus mee te kunnen doen. Hetzelfde geldt voor Frank de Boer met Ajax. Opvallend is bijvoorbeeld, dat zodra de intensiteit van een wedstrijd wordt opgeschroefd, beide teams te snel balverlies leiden. Of dat de bal te vaak op de doelman terug wordt gespeeld, zoals tegen Roemenië gebeurde toen de tegenstander ging jagen. Voor mij is terugspelen op de keeper namelijk geen balbezit.
quote:Ajax doet De Kamps en Arica voorstel
Ajax heeft Joeri de Kamps Yener Arica een aanbieding gedaan om het contact te verlengen. Beide spelers worden beschouwd als talenten, meldt de Telegraaf. Echter werden de jongelingen de afgelopen jaren geteisterd door blessures. Ondanks de kwetsuren heeft Ajax toch vertrouwen in De Kamps en Arica.
Naar verluidt zou Ajax beide een voorstel hebben gedaan om te tekenen tot medio 2016. Mochten ze niet op het voorstel ingaan, dan zijn ze na afloop van dit seizoen transfervrij.
quote:Sulejmani en Enoh naar Jong Ajax, Lukoki niet
Maandagavond speelt Jong Ajax weer een wedstrijd. Normaliter doen spelers die terugkeren van een blessure daar weer wedstrijdritme op. Jody Lukoki wordt echter gespaard door Frank de Boer en zijn medische staf. Zij hopen dat Lukoki fit wordt voor het duel met Manchester City, aankomende woensdag. De pijlsnelle flankspeler raakte tegen FC Utrecht geblesseerd aan zijn knie en miste daarom de wedstrijd tegen Heracles Almelo.
Miralem Sulejmani en Eyong Enoh maken wel speelminuten met Jong Ajax. Beide spelers spelen één helft mee met het team van Gery Vink. Sulejmani maakte onverwachts speelminuten tijdens een interland met Servië en lijkt zodoende snel weer aan te kunnen sluiten bij het elftal van Frank de Boer. Eyong Enoh speelde al mee tijdens een oefenwedstrijd tegen AS Trenčín en lijkt ook snel zijn rentree te kunnen maken.
quote:Van Rhijn baalt van mentale probleem bij Ajax
Inmiddels is dit seizoen van de Eredivisie negen speelronden oud. Ajax haalde in deze negen wedstrijden slechts zeventien punten. Dit betekent een totaal van tien verliespunten, Ajax opende de competitie met een 2-2 gelijkspel tegen AZ. Daarna wisten ook sc Heerenveen, ADO Den Haag, FC Utrecht en Heracles Almelo Amsterdamse punten te snoepen. Gelukkig verspelen concurrenten ook punten, waardoor de achterstand op koploper FC Twente maar vijf punten bedraagt. Ricardo van Rhijn is nu de vaste rechtsback van Ajax en hij ziet ook dat het niet altijd lekker loopt bij zijn club.
“De manier waarop we punten weggeven, is zorgelijk”, geeft de verdediger van Ajax aan in een interview met De Telegraaf. “Het goede gevoel is alleen terug te krijgen door resultaat te boeken. En dat moet zo snel mogelijk gebeuren”, vindt Van Rhijn. ”Het vervelende is dat elke tegenstander nu denkt dat er tegen ons iets valt te halen. De afgelopen jaren hebben we in deze fase van de competitie ook veel punten verspeeld. Dat weten we en daar is meerdere malen over gesproken. We wilden niet weer op grote achterstand komen, omdat een inhaalrace nu eenmaal niet altijd lukt.”
Aankomende woensdag kan Ricardo van Rhijn samen met zijn ploeggenoten iets rechtzetten. Misschien niet het juiste moment, aangezien de kampioen van Engeland op bezoek komt. Manchester City komt naar Amsterdam voor de derde wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. Alsof dat nog niet genoeg is zal de ploeg van Frank de Boer aankomende zondag afreizen naar Rotterdam voor De Klassieker Feyenoord- Ajax.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:44 schreef GGMM het volgende:
Het niveau mag iets hoger.
Tyron; als je niks toe te voegen hebt ga dan naar de sc.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |