PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Komt voor elkaar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef MartijnTor het volgende:
Waarom koopt niemand mijn Donk goedkoopste BIN van alle Donk's en ook nog 41212
Al die database sites hebben een verneukte prijsindicatiequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan geeft Futhead een mooi verneukte prijsindicatie
Dat is die van mij denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mijn 41212 staat er voor 53 op en de volgende(4231) pas voor 55k![]()
Dat is toch al iets dat algemeen bekend is? ultimatedb is voor mij de enige betrouwbare wat dat betreft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan geeft Futhead een mooi verneukte prijsindicatie
Ja maar ik dacht dat bij een IF het nog wel mee zou vallen, aangezien ze bij PS3 en PC geen waarde gavenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch al iets dat algemeen bekend is? ultimatedb is voor mij de enige betrouwbare wat dat betreft.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand een leuk bundesliga maken voor me ? heb 250k eraan te besteden.
viesquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit met Schweinsteiger ondertussen voor Gotze...
(Y) (msn, jeweetz)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit met Schweinsteiger ondertussen voor Gotze...
Podolskiquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Djoere0 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor mijn team? Zit te denken om hernandez te vervangen voor iemand die wel weet te scoren, maar pace is toch ook wel fijn!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef tochweerhenk het volgende:
ik word helemaal krank va dat completingggg
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit staat bij mij op completing. Nu kan ik mijn team niet afmaken
8000 en 2000 ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Janeiros het volgende:
Lucas 4-2-3-1 en Shaqiri 3-5-2... Zijn die wat waard?
Zoek het opquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Janeiros het volgende:
Lucas 4-2-3-1 en Shaqiri 3-5-2... Zijn die wat waard?
Hij is echt belachelijk duur op de xboxquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Console?
edit; ps3 jammer.
Hij is gewoon duurder op de xbox![]()
Hij lijkt wel te dalenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is echt belachelijk duur op de xbox
Na 18000 packs gekocht met echt geld krijg je Ronaldo, succesquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Janeiros het volgende:
3 Pakjes met RUK spelers. Wanneer komt die super speler eens voorbij waaien
Werkenquote:
Nice!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na 18000 packs gekocht met echt geld krijg je Ronaldo, succes
Dat komt op het moment dat je het traden onder de knie krijgt en geen coins meer uitgeeft aan pakjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef Janeiros het volgende:
3 Pakjes met RUK spelers. Wanneer komt die super speler eens voorbij waaien
PS3?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Janeiros het volgende:
Ik ga denk ik maar mijn 4-1-2-1-2 naar een 4-2-3-1 omgooien. Iemand belang bij een Mirallas, Kagawa, Hoilet, Lennon of dergelijk?
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga Rooney halen, YOLO.
Lijkt me een perfecte CAM met zijn passes, kracht en workrates. Enige nadeel is dat hij 3*skills heeft
Dat kan helemaal niet gekkie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
InderdaadEn een CAM krijgt toch wel regelmatig wat ruimte op wat grotere afstand net buiten de 16, die schiet Rooney door het net
Klopt maar je hebt het druk met je studie dus ging ervanuit dat je geen tijd had om die in ontvangst te nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik krijg nog een koekje van je Torp!
Waar ging dat ook al weer overquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik krijg nog een koekje van je Torp!
Dat is waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt het druk met je studie dus ging ervanuit dat je geen tijd had om die in ontvangst te nemen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Om de ene pacehoer te vervangen door een andere pacehoer
ultimatedb.nlquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
Weet iemand uit het hoofd wat een 4-1-2-1-2 kost? Die redde net mijn pakje en je kunt niet echt afgaan op wat er nu te koop staat.
Op UDB kan je gewoon de laagste BIN vinden en in een andere sectie de gemiddelde prijzen en minima + maximaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
Weet iemand uit het hoofd wat een 4-1-2-1-2 kost? Die redde net mijn pakje en je kunt niet echt afgaan op wat er nu te koop staat.
Hoe krijg je eigenlijk die laagste BIN? Ik krijg dan altijd een leeg grijs scherm of ik zit verkeerd te kiekequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op UDB kan je gewoon de laagste BIN vinden en in een andere sectie de gemiddelde prijzen en minima + maxima
Het is een beetje een labiele site..soms doet hij het niet of moet je nog een keer drukkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk die laagste BIN? Ik krijg dan altijd een leeg grijs scherm of ik zit verkeerd te kieke
Veel te duur man en is geen LMquote:
Die man is geweldig als CAMquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga Rooney halen, YOLO.
Lijkt me een perfecte CAM met zijn passes, kracht en workrates. Enige nadeel is dat hij 3*skills heeft
Waarom geloof ik er geen zak van?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Jimbo het volgende:
bam! de fut app is weer lekker druk
ben alweer 150k+ in het laatste uur
Jouw Overtoom (352) staat er weer op voor 10.5k, die tax boeit me niet zoveelquote:
Jatochquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Jimbo het volgende:
bam! de fut app is weer lekker druk
ben alweer 150k+ in het laatste uur
Als je ziet wat voor vragen hij hier stelt iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom geloof ik er geen zak van?
Jup, bovendien hangen alle inkopen en verkopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor vragen hij hier stelt idd
Donequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw Overtoom (352) staat er weer op voor 10.5k, die tax boeit me niet zoveel
Pollos Hermanos is mijn clubnaam
Ik verbaas me meer over de behoefte van al die mensen die hier nooit posten om te zeggen hoeveel coins ze hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor vragen hij hier stelt idd
Moet je even contact opnemen met de Pakistaan van de helpdesk, lost het zo voor je op!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Longcat. het volgende:
Dit meen je niet hij hangt vast op completing wtf.
ze hebben die tweet gewoon onder de ctrl+V staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleem, ze zijn al een uur bezig dus over 2 uur zal het wel voorbij zijn
Ja of 100quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen die er last van heeft gehad moet een golden pack krijgen.
ja of gewoon 10duuuizend eeeuuroquote:
En morgen heb je weer een nieuw team.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef Alovenac het volgende:
Welbeck IF en Torres wat een bazen samen
Nee, deze wil ik er sowieso in gaan houden en mogelijk nog wat upgraden. Serie A ben ik ook erg over te spreken, maar mogelijk dat die in de loop van de tijd toch gaat verdwijnen als het lekker blijft gaan met dit team..quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
En morgen heb je weer een nieuw team.
Jij speelt met mijn team?quote:
Je kan nog gewoon bieden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Coenehv het volgende:
KUTTTT, MIJN PODOLSKO LOOPT AF IN 5 MIN MAAR NIEMAND KAN MEER BIEDEN. HAD HEM GELIST VOOR 150 COINS, NU IS ER EEN BOD VAN 650!!!!!!!!!!!
haha hard voor jequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Coenehv het volgende:
KUTTTT, MIJN PODOLSKO LOOPT AF IN 5 MIN MAAR NIEMAND KAN MEER BIEDEN. HAD HEM GELIST VOOR 150 COINS, NU IS ER EEN BOD VAN 650!!!!!!!!!!!
NU GAAN WE ALLEMAAL DOOOOOOODDDDD!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Coenehv het volgende:
Wat???? Is het al december dan??? Heb ik zolang geslapen?>?????quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NU GAAN WE ALLEMAAL DOOOOOOODDDDD!!!!!!!!!
gastquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Coenehv het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Coenehv het volgende:
Ja, er staat nu maar 1 op voor 2k BIN.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Ligt het aan mij of is Fredheim Holm heel erg zeldzaam op xbox? Ik zie hem nooit
klopt, maar dat vind ik net iets te veelquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, er staat nu maar 1 op voor 2k BIN.
Je argumenten zijn dat hij 5 keer heeft gescoord en dat hij 4* skill en 4* weakfoot heeft waar je in-game niets van hebt gemerkt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke speler die Gourcuff, legt er gewoon effe 5 in op de CAM positie in mijn 352 Frans team en Gomis lijkt wel de nieuwe lukaku, wat een heerlijk team! Geloofde nooit in dat 352 systeem maar nu ben ik toch echt overtuigt. Finale bereikt 16 doelpunten voor, 0 tegen. Heerlijk![]()
Kom er net achter dat Gourcuff ook nog eens 4* skill 4* weakfoot heeft. Ik raad hem iedereen aan, 3 wedstrijden mee gespeeld 9 doelpunten
Gourcuff![]()
Dit was mijn betoog over Gourcuff
40%!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste tentamen gehad, cijfer tussen de 6,5 / 8,5 weet niet precies hoe streng hij telt . Maar zit dus wel goed
40%?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
40%!
Goed zo Mathijs!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Mexicaans-duel.dhtml
9 rode kaarten!
Ja ik raad hem echt aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je argumenten zijn dat hij 5 keer heeft gescoord en dat hij 4* skill en 4* weakfoot heeft waar je in-game niets van hebt gemerkt?
Ik ben overtuigd!
Vond hem vorig jaar wel goed, toen nog 5* skiller toch.
Ja. Zo moest het zijn sales revenue en had ik omzet neergezet. Weet niet of dat goed of fout is. Maar ja ben met alles boven de 6,5 tevreden natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt zeker hoe streng met correctie
Welke glitch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:04 schreef Alovenac het volgende:
EA tief eens lekker op joh.
Die glitch die Tim vanmorgen posten, net had ik zo'n knoest tegen mij. Ofcourse eruit gekicked, verloren en NV.
El Ghannasy Lukaku Iturbequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ken jouw team niet. Wat is jouw team?
Kan je iemand's IP flooden waardoor hij zijn internetverbinding verliest. Als je dat doet als je achter staat krijg je volgens mij geen win maar gewoon een herkansing, maar als je voor staat heb je dan gewonnen. Heb het al een paar keer meegemaakt. Check de posts van vanochtend maar.quote:
Matig oant kręftigquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je iemand's IP flooden waardoor hij zijn internetverbinding verliest. Als je dat doet als je achter staat krijg je volgens mij geen win maar gewoon een herkansing, maar als je voor staat heb je dan gewonnen. Heb het al een paar keer meegemaakt. Check de posts van vanochtend maar.
Alleen op xbox?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je iemand's IP flooden waardoor hij zijn internetverbinding verliest. Als je dat doet als je achter staat krijg je volgens mij geen win maar gewoon een herkansing, maar als je voor staat heb je dan gewonnen. Heb het al een paar keer meegemaakt. Check de posts van vanochtend maar.
Que?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Matig oant kreftig?
Nait noever dus?
Of je hebt net als ik je poorten niet open staan! Dat kan ook nog wel eens voor problemen zorgen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]misschien is dat ook de reden dat ik wel eens disconnects aan mijn broek krijg.
Staan wel open dacht ik, in iedergeval niet op strict.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Of je hebt net als ik je poorten niet open staan! Dat kan ook nog wel eens voor problemen zorgen...
Krijg mijn poorten trouwens ook voor geen goud open btw... Tips?
Ik weet niet hoe ik sta, weet alleen dat ik moeite heb om in sommige chats te komen... Daarnaast speel ik vrijwel altijd uit...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staan wel open dacht ik, in iedergeval niet op strict.
BEN JE BEGONNEN MET WALKING DEAD?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
subs die niet synchroniseren met video
Subs gebruikenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
subs die niet synchroniseren met video
dunnow..ik zit op xbox iig.quote:
quote:
ja en ja. Ik weet wel waar ik het moet doen maar zo irritant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
BEN JE BEGONNEN MET WALKING DEAD?
Gebruik je gewoon vlc?
niet altijd even goed te volgen, en dan moet ik me alsnog concentreren om alles mee te krijgen.quote:
Is best wel te volgen zonder subs imo, maar welke subs gebruik je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en ja. Ik weet wel waar ik het moet doen maar zo irritant.
[..]
niet altijd even goed te volgen, en dan moet ik me alsnog concentreren om alles mee te krijgen.
Niet genoeg pace.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Jonnsie het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/224765
Tips, tops, verbeteringen?
ik had andere maar dan download ik die wel evenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is best wel te volgen zonder subs imo, maar welke subs gebruik je?
http://www.tvsubtitles.net/tvshow-806-1.html
die doen het prima bij mij
Ben bij aflevering 6 nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had andere maar dan download ik die wel even
Er zijn veel betere opties dan Mirallas..dat is meer een winger..slaat ook nergens op dat hij spits is gemaakt. Als wide CAM is hij nuttig, maar zou hem niet in de spits zetten tenzij je een 3-5-2 België team hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Jonnsie het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/224765
Tips, tops, verbeteringen?
Nergens voor nodig, gewoon Asante ernaastquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien maar eens een hybrid verzinnen met deze baasjes
Ja ik weet niet, ik zei ook maar zomaar wat. Heb er nu echt naar gekeken en het voelt niet echt lekker aan. Misschien Skrtel centraal zitten en luiz aan de buitekant ? Omdat skrtel toch iets trager is en dan minder vaak de eventuele buitenspeler moet dekken.quote:
Asantequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon Asante ernaast
Dus Anita wisselen voor? Gerrard? Lampard? Of zijn die weer te aanvallend?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn veel betere opties dan Mirallas..dat is meer een winger..slaat ook nergens op dat hij spits is gemaakt. Als wide CAM is hij nuttig, maar zou hem niet in de spits zetten tenzij je een 3-5-2 België team hebt.
Anita is ook alleen pace
Nope.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
El Ghannasy Lukaku Iturbe
Vadis Faurlin Martinez
Tschimanga Kanu Juan Nei
Neto
Wat is je budget?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dus Anita wisselen voor? Gerrard? Lampard? Of zijn die weer te aanvallend?
Mirallas uit de spits, heb nu eerst Borini staan, wie zou jij naast Balotelli neer zetten?
Bedankt Kamikaze! Heb Skrtel en Luiz gewisseld!
D I A B Yquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dus Anita wisselen voor? Gerrard? Lampard? Of zijn die weer te aanvallend?
Mirallas uit de spits, heb nu eerst Borini staan, wie zou jij naast Balotelli neer zetten?
Bedankt Kamikaze! Heb Skrtel en Luiz gewisseld!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
El Ghannasy Lukaku Iturbe
Vadis Faurlin Martinez
Tschimanga Kanu Juan Nei
Neto
Schijtirritant inderdaad, al meerdere keren voorgekomen dat ik op die manier een disconnect krijg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso de loss, maar de ander volgens mij alleen de win als hij voor staat. Misschien dat het in seasons anders werkt (dan in cups)quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Schijtirritant inderdaad, al meerdere keren voorgekomen dat ik op die manier een disconnect krijg.
Maar gebeurde mij net al na 20 minuten op 0-0 en kreeg ook een loss aan mijn broek.
9 uit 4 nu met nieuwe team in divisie 1, met die disconnect als verliespartij.
Dan kan je gewoon Aguero halen als je wil. En anders Defoe die is goedkoper en scheelt weinig imo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
250k ongeveer!Kan 50k meer zijn als IF Koscielny verkoopt!
Aguero heb ik in een ander team in 4231... Beetje kut dus..quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon Aguero halen als je wil. En anders Defoe die is goedkoper en scheelt weinig imo.
Diabyquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Aguero heb ik in een ander team in 4231... Beetje kut dus..
Heb nu eerst Defoe, ff proberen... CDM?
Fucking irritant inderdaad, nu heeft het nog geen directe gevolgen omdat ik lekker draai. Maar zou toch zuur zijn als ik eventueel daarmee titel misloop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso de loss, maar de ander volgens mij alleen de win als hij voor staat. Misschien dat het in seasons anders werkt (dan in cups)
Prima, halen we diequote:
Stoere youtubers doen datquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie quicksellt er nou een 1000 coins kaartje voor 35 coins, nutteloze optie.
een keeper met 9 chem halen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:45 schreef Pep_Vanille het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hybrid. Iemand tips dus?
Oh shit ja, dat is mijn reservekeeper, normaal heb ik Julio Cesar (die me uitstekend bevalt ondanks negatieve FUTHEAD adviezen).quote:
Hoeveel accounts heb je dat je zoveel blessure kaarten hebt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
1.015.667 coinsPlus 350 a 400 blessure kaarten en nog 8 IF Bony's
Playstation3gaminghd is leuker imo.quote:
3 , maar de meesten staan gewoon in de watchlistquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je dat je zoveel blessure kaarten hebt?
Dat is diezelfde als deze ja..pauper EAquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef Confetti het volgende:
Ik kwam nog deze video tegen :
Slechte kwaliteit maar het is duidelijk wat hij doet. Kut EA.
Uiteraard reageren ze weer niet op vragen hierover.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Omg..ik heb dus zeker al 10x gehad dat een wedstrijd zonder lag ineens veranderde in een mega lagfest waarna ik in no time vd server werd gekicked. Dat is dus gewoon een bewuste manier van cheaten dmv IP flooding. ..
De Vilhenaquote:
Ik heb zijn career mode with Shrewsbury helemaal gevolgdquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Playstation3gaminghd is leuker imo.
Zijn tegenstander probeert te sweaten in het begin en daarna doet de maker van de video die kut celebrationquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef Confetti het volgende:
Ik kwam nog deze video tegen :
Slechte kwaliteit maar het is duidelijk wat hij doet. Kut EA.
Te kansloos voor woordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is diezelfde als deze ja..pauper EA
[..]
Uiteraard reageren ze weer niet op vragen hierover.
Jammerlijk dat mensen zo willen winnen... Is toch niet leuk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te kansloos voor woordenHeb het ook wel eens gehad maar dan valt mijn verbinding niet uit.
Weet ook niet precies wat er nou gebeurde steeds..ik zat iig niet meer op XBL en was (uiteraard) van de servers gekicked. Kon daarna wel meteen weer aanmelden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te kansloos voor woordenHeb het ook wel eens gehad maar dan valt mijn verbinding niet uit.
Volg hem al lang, maar laatste tijd vind ik het minder aangezien ik gewoon elke wedstrijd minstens één wedstrijd wil en niet 20 min hem wil horen lullen over spelers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Playstation3gaminghd is leuker imo.
Een te dure speler in een te duur spel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Sterling is echt zo smerig overpriced
bizar jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
en vies slechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Hij was vorige week nog rond de 100k maar nu 139kquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Ook dit is heel simpel op de lossen, maar waarschijnlijk gaat daar weer een hele editie overheen om dit te fixen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is diezelfde als deze ja..pauper EA
[..]
Uiteraard reageren ze weer niet op vragen hierover.
Maar hij had wel 5 star skills moeten hebben..hij gebruikt ze vaak genoeg. Zijn fysieke stats en heading zijn wel echt baggerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die skillstats voor een 79 rated
Op z'n minst 4. In het echt de ene na de andere akka, ronaldo chop, hocus pocus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij had wel 5 star skills moeten hebben..hij gebruikt ze vaak genoeg.
Klopt. Wil eigenlijk eens een 3-5-2 maken met Belgen..denk dat die formatie dit jaar goed werkt met ze met Lukaku en ernaast Benteke of Mirallas. De Bruyne of Dembele op CAM. Heb al een paar IF De Bruyne's, zal hem eens testen. Jammer van zijn acceleration. Minder pace is niet zo erg, maar traag op gang komen bij iemand die totaal niet sterk is werkt meestal niet zo..dan ligt hij meteen op de grondquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op z'n minst 4. In het echt de ene na de andere akka, ronaldo chop, hocus pocus.
Fysiek valt wel te overzien, prima zat en mentaal goede visie wat belangrijk is. Koppen heb je andere spelers voor als het goed is
Ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef n0ir het volgende:
Ik sta deze fifa wel behoorlijk vaak bij m'n broertjes op hun kamer om te vragen of ze downloads aan hebben staan terwijl ze dat niet hebben ja
Nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon Asante ernaast
Geen Koch? Ventje haalt zoveel weg met zijn lengtequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bronze team maar ik vind Benson fijner dan Asante
Ik ben even bezig met 1 te bouwen (maken op futhead met bundesliga en Russische league erbij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Wil eigenlijk eens een 3-5-2 maken met Belgen..denk dat die formatie dit jaar goed werkt met ze met Lukaku en ernaast Benteke of Mirallas. De Bruyne of Dembele op CAM. Heb al een paar IF De Bruyne's, zal hem eens testen. Jammer van zijn acceleration. Minder pace is niet zo erg, maar traag op gang komen bij iemand die totaal niet sterk is werkt meestal niet zo..dan ligt hij meteen op de grond
IK heb alles voor rond de 200 coins op Lumu en Hooi naquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.
[..]
Geen Koch? Ventje haalt zoveel weg met zijn lengte
goaltje hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:06 schreef OmniRocket het volgende:
Nanananaa net niet:
http://www.easports.com/media/play/video/139791113
Nice goal:
http://www.easports.com/media/play/video/139790638
ik 9 uur 's morgens, beide kut tijdenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen en overmogen om 7 uur 's avonds tentamen, wat een pretLekker door de avondspits naar de tentamens toe ook
Koch hoeft niet zoveel te kosten denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK heb alles voor rond de 200 coins op Lumu en Hooi na
Ik kwam hem toen niet tegen in 352quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Koch hoeft niet zoveel te kosten denk ik
Vrijdag heb ik om half 9 's ochtendsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik 9 uur 's morgens, beide kut tijden
352 formatie is ook niet heel duur anders?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam hem toen niet tegen in 352maar zal eens kijken!
Chadli 3* skills
Vergeet Fellaini even johquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet eens gemerkt toen ik hem haddat middenveld van België dan
Naingolan-Witsel-Dembele
Wat 'n bazen team jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De duurste spelers heb ik al
Waarom die Lamah joh..stats van een kutbronze + manne veel pace. Pik dan een IF Drieske op voor discard value ongeveerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De duurste spelers heb ik al
Ghehehequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom die Lamah joh..stats van een kutbronze + manne veel pace. Pik dan een IF Drieske op voor discard value ongeveer
Al is je andere flank ook tamelijk
[ afbeelding ]
Brüls is ook wel een baasje, maar silver. Hazard is echt manne duurquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghehehe
Ja ik wil hulk maar is nog wat te duur en IF Dries heb ik in een ander team als LW in een andere formatie
Ik heb nog wel een Hulk voor je in 442!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghehehe
Ja ik wil hulk maar is nog wat te duur en IF Dries heb ik in een ander team als LW in een andere formatie
Ik heb IF Fellaini en IF De Bruyne al dus wil de rest zo goedkoop mogelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brüls is ook wel een baasje, maar silver. Hazard is echt manne duur
Ik wacht tot hij een stuk goedkoper isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Hulk voor je in 442!
Zeg maar wat je er voor over hebt! Gebruik hem toch niet
Hoe ging accountancy bij jou?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik om half 9 's ochtendsEcht kut tijden iid
Team?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Rooney is zijn geld waard, een echte ster en zo speelt hij ook. Neemt mijn team echt op sleeptouw en staat af en toe zelfs in de eigen 16 te verdedigen.
Handicap valt nog mee, ik win nog steeds alle kopduels met Big Andy
Voor 25k is ie voor jouquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij een stuk goedkoper isdit team is denk ik voor even, gewoon even voor de lulz een toernooitje spelen
Super goedquote:
Dat is wel heel verleidelijkquote:
Geef maar aan mij grgrquote:
Prima, zelf weten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel heel verleidelijkmaar je kan hem beter zelf houden
wil het team zo goedkoop mogelijk houden
Uhm , ja tussen de 6,5 en de 8,5quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Super goedVolgens mij minstens een 8, had die laatste opdracht beetje gegokt, iig 2 goed en de andere 2 heb ik of allebei goed of fout (weet de volgorde niet meer
)
En bij 2E had ik divident eraf getrokken ipv erbijFucking dom maja. Bij jou?
quote:
Denk niet dat hij daar heel moeilijk over doet, als het maar duidelijk is bij de grootboekrekening wat er wordt bedoelt en het gewoon niet fout isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uhm , ja tussen de 6,5 en de 8,5
Ligt eraan hoe streng hij is met kleine foutjes zoals een woord verkeerd geschreven (revenue in plaats van sales revenue dat soort dingen) en weet bij die laatste niet meer wat ik had dus ... maar ben wel tevreden
Alinea's*quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Covati het volgende:
Ik wil op dit moment iets helemaal vernielen.
Speel net een potje seasons tegen een redelijk goed team, hij scoort zijn eerste goal uit een corner.
Ik maak er eentje 1-1 dus, dan komt hij weer met zijn overpowerde fucking corners terwijl ik al aggresief word van de afrikaanse 1kb/ps verbinding die hij heeft scoort hij dus 1-2, dan word ik voo neergehaald zonder de bal te hebben in de 16 maar er is niks aan het handje (slaat controller tegen stoel aan).
En dan komt hij weer nadat mijn controller batterij uitviel met hevige lag spikes aangerend en mijn keeper rent naar buiten zonder dat ik iets doe, daar maakte hij natuurlijk gebruik van en sweatte zijn balletje het goal in daarna erg nijdig wordend van de lag heb ik de wedstrijd uitgespeeld en een bericht gestuurd dat hij fucking internet moet kopen omdat dit gewoon niet te doen is.
(geschreven zonder na te denken over alineas dus niet haten)
#sommigemensenlettennietopquote:
Waarom 2 kut spitsen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 600k over maar veel goede spelers zijn er niet meer. Ik zou ook wel weer de standaardspelers als Kompany en Toure kunnen halen maar die voegen weinig toe boven Djourou en Tiote
Wachten op leuke IF's
?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef zerokil het volgende:
Als er een tegenstander begint met een dribbel, hoe verdedigen jullie dan?
Kruisje werkt bij mij niet, containing ook niet..
Haha de beste 2 spelers die ik heb gehad tot nu toe! Die 2 zijn enorm goed in de lucht en verliezen geen enkel luchtduel!quote:
!quote:
Lastig lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Covati het volgende:
Speel net een potje seasons tegen een redelijk goed team, hij scoort zijn eerste goal uit een corner.
Ik maak er eentje 1-1 dus, dan komt hij weer met zijn overpowerde fucking corners terwijl ik al aggresief word van de afrikaanse 1kb/ps verbinding die hij heeft scoort hij dus 1-2, dan word ik voo neergehaald zonder de bal te hebben in de 16 maar er is niks aan het handje (slaat controller tegen stoel aan).
En dan komt hij weer nadat mijn controller batterij uitviel met hevige lag spikes aangerend en mijn keeper rent naar buiten zonder dat ik iets doe, daar maakte hij natuurlijk gebruik van en sweatte zijn balletje het goal in daarna erg nijdig wordend van de lag heb ik de wedstrijd uitgespeeld en een bericht gestuurd dat hij fucking internet moet kopen omdat dit gewoon niet te doen is.
Ik fifa ook niet meer tegen mensen die geen 3 groene balkjes bij connection hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Covati het volgende:
Waarom niet gewoon tegen de muur/je bureau slaan. Doe ik ook indien nodig, alleen niet om zo'n spelletje als fifaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Covati het volgende:
Doe dan Ba ipv Jones ten minstequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haha de beste 2 spelers die ik heb gehad tot nu toe! Die 2 zijn enorm goed in de lucht en verliezen geen enkel luchtduel!
Carrol heeft zelfs al 5x gescoord uit corners
Is maar 2,5K onder zijn waardequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#sommigemensenlettennietop
Ik had al een Forster voor 450 en een Wilkshire voor 350 en net ook nog een Proto 4-1-2-1-2 voor 450
Ik 300kquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens, ik wil coins kopen... Wie heeft ze over?
Ba kan niet koppen, Jones is onverslaanbaar door de lucht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe dan Ba ipv Jones ten minste
Whut Ba heeft bij mij de nodige kop goals gemaakt en is 3 klasse beter dan Jones. Je hebt toch niet 2 spelers nodig die alleen kunnen koppen want dat heb je nu wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ba kan niet koppen, Jones is onverslaanbaar door de lucht
Kijk wie de RM en LM zijn en hun kwaliteitenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Whut Ba heeft bij mij de nodige kop goals gemaakt en is 3 klasse beter dan Jones. Je hebt toch niet 2 spelers nodig die alleen kunnen koppen want dat heb je nu wel.
Ja dat is ook een manier om te spelen inderdaad al heb je aan een zo'n pauper ook genoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk wie de RM en LM zijn en hun kwaliteiten
Ik wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo kunt ragen om FIFA.
Hem gelijk contracten en leren koppen, elke hoekschop goal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
CR7 mocht met mn pro op de foto
[ afbeelding ]
Hij speelt al bij de Band of Bradasquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hem gelijk contracten en leren koppen, elke hoekschop goal.
Zo even een team mee maken met Zarate ernaastquote:
Omg, heb jij Ronaldo op Facebook?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
nzogiba!!! dat team lijkt me fijn spelen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef KrAlex het volgende:
Vandaag 2 teams gemaakt en ik kan weer winnen in FUT. Ik domineer nu elke wedstrijd en geef helemaal niks meer weg achterin.Met de RPL team gaf ik vaak de wedstrijd nog uit handen na de 2-0 of zelfs 3-0, maar met deze twee teams heb ik gewoon een dikke muur achterin.
[ afbeelding ]
Reden dat ik de team heb gemaakt was Ronaldinho. Vind het gewoon een geweldige voetballer, daar moet je gewoon mee gespeeld hebben. Op de flanken Robinho en Hulk, maar komen vrij weinig aan bod doordat ik het spel wil maken met Ronaldinho.
Achterin staat het ijzersterk met die snelle lange verdedigers. En op het middenveld ruimt Ramires met zijn snelheid en Felipe Melo met zijn kracht alles op.
[ afbeelding ]
Hier heb ik net een wedstrijdje mee gedaan en een team genaamd SweatFC compleet weg gespeeld.Verdediging staat ook hier heel sterk met de snellere jongens achterin. Het middenveld is is verrassend goed. Heb nog niet eerder met Diaby gespeeld, maar die kerel is echt overal te vinden. Domineert in zijn eentje het middenveld.
Verder gebruik ik hier wel de flanken omdat ik toch niet overtuigd ben van Gourcouff.En Benzema heeft zijn prijskaartje ook nog niet waar gemaakt. Wie weet een leuke spits voor naast Remy. Hoeft niet persé een Fransman te zijn, maar wel 9CHEM.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo even een team mee maken met Zarate ernaast
Dat roep ik al wekenquote:
SUN MING MING!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omg, heb jij Ronaldo op Facebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |