Hangt er van af wat hun humeur isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Moois het volgende:
[..]
Is het wel eens niet gezellig met vrienden?
Ik ben een gezelligheids mens en houd van mensen om me heen. Dus alleen thuis zitten is niet mijn dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat jouw vijver leeg is....Jammer joh!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Andromache het volgende:
Relatieplanet gaat als de gesmeerde bliksem, kennelijk moet je daar zelf vaak inloggen om ook gezien te worden door de rest. Zitten afwachten in een hoekje werkt dus niet, 't is net IRL
Oh, moet je ook lekker doen hoor. Ik ben zelf gewoon iemand die echt een avond of twee, drie voor zichzelf nodig heeft dus ik vind dat altijd wel wonderlijk. Vermaak me best dan, genoeg te doen maar daarna ook weer heel leuk om vrienden te zien of iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een gezelligheids mens en houd van mensen om me heen. Dus alleen thuis zitten is niet mijn ding
[..]
Als ik thuis ben een avond ben ik aan het schoonmaken en opruimen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, moet je ook lekker doen hoor. Ik ben zelf gewoon iemand die echt een avond of twee, drie voor zichzelf nodig heeft dus ik vind dat altijd wel wonderlijk. Vermaak me best dan, genoeg te doen maar daarna ook weer heel leuk om vrienden te zien of iets te ondernemen.
Tja wat moet je er in zetten?quote:On topic: ik vond relatieplanet zelf eigenlijk best tegenvallen in het verleden. Ook qua profielen. Bijna iedereen zet er hetzelfde in, het nodigt ook niet echt uit om wat originelers in te vullen.
Maar dat hoeft toch niet als je nooit thuis bent?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik thuis ben een avond ben ik aan het schoonmaken en opruimen.
[..]
Tja wat moet je er in zetten?
Wat ik me op RP nou afvraag, wat kan je daar als gratis member nou doen om contact te zoeken buiten zo'n lelijk standaard geprogrammeerd interesseberichtje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Andromache het volgende:
Hmmm, beetje gek, een handmatige zoekactie op E-matching levert me voldoende matches op maar ik krijg geen matchmail terwijl ik die wel aan heb staan.... hmzz?
Relatieplanet gaat als de gesmeerde bliksem, kennelijk moet je daar zelf vaak inloggen om ook gezien te worden door de rest. Zitten afwachten in een hoekje werkt dus niet, 't is net IRL
Tegenwoordig HELEMAAL NIKS meer....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ik me op RP nou afvraag, wat kan je daar als gratis member nou doen om contact te zoeken buiten zo'n lelijk standaard geprogrammeerd interesseberichtje?
Ik heb 2 katten en ik eet door de weeks regelmatig thuis, en ontbijt natuurlijk! Was moet ook gedaan worden haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet als je nooit thuis bent?Ik doe meestal andere dingen, schoonmaken is zo gebeurd.
Ik denk dat ik iets heel geks zal schrijven.quote:Ha ha nou ja ik bedoel dat er niet zoveel interessante vragen worden gesteld om in te vullen. Beetje standaard, over huisdieren en hobby's. Kijk je bijvoorbeeld naar relatieklik, daar moet je echt wel wat moeite doen om een leuk profiel in te vullen, anders is het echt erg leeg. En een psychologische test etc. Dus je ziet wel gelijk of je een beetje matcht met iemand.
Ha haquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten en ik eet door de weeks regelmatig thuis, en ontbijt natuurlijk! Was moet ook gedaan worden haha.
[..]
Ik denk dat ik iets heel geks zal schrijven.
Wat ik snel kan bedenken is iets richting ongeleid projectiel! Hoe gekker hoe beter! Morgen naar Parijs om uit eten te gaan? Geef me 10 redenen waarom je het niet zal doen! Durf gek te doen en ga gewoon mee! Stap over die 10'redenen en ga het avontuur aan!
Geniet van de simpele dingen, theetje of koffie ee terras tijdens ondergaande zon? Of warme chocomelk op het strand in de winter!
Stap de auto in en rij ergens heen en we zien wel waar we eindigen!
Maar ook filmpje op de bank, of genieten van de regendruppels tegen het raam terwijl je samen tegen elkaar aan zit in het raamkozijn.
Maar ook alleen op stap gaan en in de ochtend elkaar vertellen wat je mee gemaak hebt terwijl we brak van een ontbijtje genieten.
Zo iets, gewoon gek, spontaan en totaal anders!
Als het ook werkt, doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Blue_note het volgende:
Ik had heel simpel: stuur me een berichtje indien interesse!
Ik zag trouwens dat mijn date d'r RP profiel heeft verwijdert!
Zegzegzeg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het ook werkt, doen
Nog vóór de date?? Damn..ik zeg niks.
Wanneer is de date ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zegzegzeg!
Ja voor de date ja! Maar dat hoeft toch niks te betekenen!? Misschien was ze het gewoon zat.
Daarom samen thuis genieten van de regendruppels terwijl je in het raamkozijn zit. Even die rustquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haLeuk bedacht inderdaad maar dan zou ik juist zoiets hebben van die kerel haalt nooit adem ofzo
Alles moet gek en druk en spontaan zijn want anders is het niet leuk
Hmm ik vind het als het echt vanwege de date is nogal..radicaal? Maar..oordeel zelf joh, hoeft niks te betekenen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zegzegzeg!
Ja voor de date ja! Maar dat hoeft toch niks te betekenen!? Misschien was ze het gewoon zat.
In welk opzicht radicaal?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm ik vind het als het echt vanwege de date is nogal..radicaal? Maar..oordeel zelf joh, hoeft niks te betekenen.
Ligt er een beetje aan of ze alleen daar een profiel heeft en haar beweegredenen. Ehm.. je hebt elkaar nog niet ontmoet. Misschien spreekt hier teveel een ervaren daterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
In welk opzicht radicaal?
Zou ik een maniak hebben getroffen?
Profiel verwijderen voor de eerste date is nogal vreemd. Misschien heeft ze inderdaad een goede reden maar in mijn ervaring eindigen dit soort acties in het uiteindelijk afzeggen van de date.quote:
Dude, we smsen hele dagen. Dan is het verwijderen van haar profiel niet echt een teken dat ze niet meer wil lijkt me zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Profiel verwijderen voor de eerste date is nogal vreemd. Misschien heeft ze inderdaad een goede reden maar in mijn ervaring eindigen dit soort acties in het uiteindelijk afzeggen van de date.
Gewoon een worst case scenario dat wel eens voorkomt. Ook gehad, via Paiq. Uur staan wachten en maar naar huis gegaan en niet als een maniak gaan smsen want vrouwen doen dat nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dude, we smsen hele dagen. Dan is het verwijderen van haar profiel niet echt een teken dat ze niet meer wil lijkt me zo!
Dat afzeggen zei ik ook niet maar wel dat het een beetje vreemd is, gewoon. Tja, meeste mensen blijven toch nog wel even op die sites staan. Want het kan op date twee of drie niet klikken en dan kun je weer opnieuw beginnen mocht je verder willen daten. Daarom vond ik het wat raar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap het verband tussen profiel verwijderen en date afzeggen eigenlijk totaal niet?!
Dan zou je toch eerder niet meer smsen o.i.d ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |