abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:17:50 #201
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118311632
Hmmm, beetje gek, een handmatige zoekactie op E-matching levert me voldoende matches op maar ik krijg geen matchmail terwijl ik die wel aan heb staan.... hmzz?

Relatieplanet gaat als de gesmeerde bliksem, kennelijk moet je daar zelf vaak inloggen om ook gezien te worden door de rest. Zitten afwachten in een hoekje werkt dus niet, 't is net IRL :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:29:17 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118312077
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef Moois het volgende:

[..]

Is het wel eens niet gezellig met vrienden?
Hangt er van af wat hun humeur is :D

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn vraag zou dan weer zijn: is het niet gezellig thuis? Maar ieder het zijne..

Ik ben een gezelligheids mens en houd van mensen om me heen. Dus alleen thuis zitten is niet mijn ding ;)

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Betekent gewoon dat jouw vijver leeg is.... :P Jammer joh! :D
:D shit paiq vijver leeg :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:35:06 #203
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118312307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Andromache het volgende:

Relatieplanet gaat als de gesmeerde bliksem, kennelijk moet je daar zelf vaak inloggen om ook gezien te worden door de rest. Zitten afwachten in een hoekje werkt dus niet, 't is net IRL :P
:D
Definieer "gesmeerde bliksem". Al het manvolk staat in de rij om je mooie ogen IRL te kunnen bewonderen? :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:39:23 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118312504
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een gezelligheids mens en houd van mensen om me heen. Dus alleen thuis zitten is niet mijn ding ;)

[..]

Oh, moet je ook lekker doen hoor. Ik ben zelf gewoon iemand die echt een avond of twee, drie voor zichzelf nodig heeft dus ik vind dat altijd wel wonderlijk. Vermaak me best dan, genoeg te doen maar daarna ook weer heel leuk om vrienden te zien of iets te ondernemen.

On topic: ik vond relatieplanet zelf eigenlijk best tegenvallen in het verleden. Ook qua profielen. Bijna iedereen zet er hetzelfde in, het nodigt ook niet echt uit om wat originelers in te vullen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:47:27 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118312839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh, moet je ook lekker doen hoor. Ik ben zelf gewoon iemand die echt een avond of twee, drie voor zichzelf nodig heeft dus ik vind dat altijd wel wonderlijk. Vermaak me best dan, genoeg te doen maar daarna ook weer heel leuk om vrienden te zien of iets te ondernemen.
Als ik thuis ben een avond ben ik aan het schoonmaken en opruimen.
quote:
On topic: ik vond relatieplanet zelf eigenlijk best tegenvallen in het verleden. Ook qua profielen. Bijna iedereen zet er hetzelfde in, het nodigt ook niet echt uit om wat originelers in te vullen.
Tja wat moet je er in zetten?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:49:58 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118312950
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik thuis ben een avond ben ik aan het schoonmaken en opruimen.

[..]

Tja wat moet je er in zetten?
Maar dat hoeft toch niet als je nooit thuis bent? ;) Ik doe meestal andere dingen, schoonmaken is zo gebeurd.

Ha ha nou ja ik bedoel dat er niet zoveel interessante vragen worden gesteld om in te vullen. Beetje standaard, over huisdieren en hobby's. Kijk je bijvoorbeeld naar relatieklik, daar moet je echt wel wat moeite doen om een leuk profiel in te vullen, anders is het echt erg leeg. En een psychologische test etc. Dus je ziet wel gelijk of je een beetje matcht met iemand.
pi_118313304
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Andromache het volgende:
Hmmm, beetje gek, een handmatige zoekactie op E-matching levert me voldoende matches op maar ik krijg geen matchmail terwijl ik die wel aan heb staan.... hmzz?

Wat ik me op RP nou afvraag, wat kan je daar als gratis member nou doen om contact te zoeken buiten zo'n lelijk standaard geprogrammeerd interesseberichtje?
pi_118313325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat ik me op RP nou afvraag, wat kan je daar als gratis member nou doen om contact te zoeken buiten zo'n lelijk standaard geprogrammeerd interesseberichtje?
Tegenwoordig HELEMAAL NIKS meer.... :N
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:10:47 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118313600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch niet als je nooit thuis bent? ;) Ik doe meestal andere dingen, schoonmaken is zo gebeurd.
Ik heb 2 katten en ik eet door de weeks regelmatig thuis, en ontbijt natuurlijk! Was moet ook gedaan worden haha.
quote:
Ha ha nou ja ik bedoel dat er niet zoveel interessante vragen worden gesteld om in te vullen. Beetje standaard, over huisdieren en hobby's. Kijk je bijvoorbeeld naar relatieklik, daar moet je echt wel wat moeite doen om een leuk profiel in te vullen, anders is het echt erg leeg. En een psychologische test etc. Dus je ziet wel gelijk of je een beetje matcht met iemand.
Ik denk dat ik iets heel geks zal schrijven.

Wat ik snel kan bedenken is iets richting ongeleid projectiel! Hoe gekker hoe beter! Morgen naar Parijs om uit eten te gaan? Geef me 10 redenen waarom je het niet zal doen! Durf gek te doen en ga gewoon mee! Stap over die 10'redenen en ga het avontuur aan!

Geniet van de simpele dingen, theetje of koffie ee terras tijdens ondergaande zon? Of warme chocomelk op het strand in de winter!

Stap de auto in en rij ergens heen en we zien wel waar we eindigen!

Maar ook filmpje op de bank, of genieten van de regendruppels tegen het raam terwijl je samen tegen elkaar aan zit in het raamkozijn.

Maar ook alleen op stap gaan en in de ochtend elkaar vertellen wat je mee gemaak hebt terwijl we brak van een ontbijtje genieten.

Zo iets, gewoon gek, spontaan en totaal anders!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:14:44 #210
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118313692
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb 2 katten en ik eet door de weeks regelmatig thuis, en ontbijt natuurlijk! Was moet ook gedaan worden haha.

[..]

Ik denk dat ik iets heel geks zal schrijven.

Wat ik snel kan bedenken is iets richting ongeleid projectiel! Hoe gekker hoe beter! Morgen naar Parijs om uit eten te gaan? Geef me 10 redenen waarom je het niet zal doen! Durf gek te doen en ga gewoon mee! Stap over die 10'redenen en ga het avontuur aan!

Geniet van de simpele dingen, theetje of koffie ee terras tijdens ondergaande zon? Of warme chocomelk op het strand in de winter!

Stap de auto in en rij ergens heen en we zien wel waar we eindigen!

Maar ook filmpje op de bank, of genieten van de regendruppels tegen het raam terwijl je samen tegen elkaar aan zit in het raamkozijn.

Maar ook alleen op stap gaan en in de ochtend elkaar vertellen wat je mee gemaak hebt terwijl we brak van een ontbijtje genieten.

Zo iets, gewoon gek, spontaan en totaal anders!
Ha ha :D Leuk bedacht inderdaad maar dan zou ik juist zoiets hebben van die kerel haalt nooit adem ofzo ;) Alles moet gek en druk en spontaan zijn want anders is het niet leuk :P
pi_118313764
Ik had heel simpel: stuur me een berichtje indien interesse :')!

Ik zag trouwens dat mijn date d'r RP profiel heeft verwijdert :)!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 01:18:15 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:21:50 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118313838
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Blue_note het volgende:
Ik had heel simpel: stuur me een berichtje indien interesse :')!

Ik zag trouwens dat mijn date d'r RP profiel heeft verwijdert :)!
Als het ook werkt, doen ;)
Nog vóór de date?? Damn..ik zeg niks.
pi_118313867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als het ook werkt, doen ;)
Nog vóór de date?? Damn..ik zeg niks.
Zegzegzeg!
Ja voor de date ja! Maar dat hoeft toch niks te betekenen :D !? Misschien was ze het gewoon zat.
pi_118313896
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zegzegzeg!
Ja voor de date ja! Maar dat hoeft toch niks te betekenen :D !? Misschien was ze het gewoon zat.
Wanneer is de date ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:25:04 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118313898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha :D Leuk bedacht inderdaad maar dan zou ik juist zoiets hebben van die kerel haalt nooit adem ofzo ;) Alles moet gek en druk en spontaan zijn want anders is het niet leuk :P
Daarom samen thuis genieten van de regendruppels terwijl je in het raamkozijn zit. Even die rust ;)

Het is even snel een bedenksel van me.
Die ik even 1 op 1 hier zet zonder er kver te denken of terug te lezen
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:26:24 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118313928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zegzegzeg!
Hmm ik vind het als het echt vanwege de date is nogal..radicaal? Maar..oordeel zelf joh, hoeft niks te betekenen.
pi_118313931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Wanneer is de date ?
Vrijdag. Why?
pi_118313947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm ik vind het als het echt vanwege de date is nogal..radicaal? Maar..oordeel zelf joh, hoeft niks te betekenen.
In welk opzicht radicaal?
Zou ik een maniak hebben getroffen :D ?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:29:25 #219
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118313994
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In welk opzicht radicaal?
Zou ik een maniak hebben getroffen :D ?
Ligt er een beetje aan of ze alleen daar een profiel heeft en haar beweegredenen. Ehm.. je hebt elkaar nog niet ontmoet. Misschien spreekt hier teveel een ervaren dater :P Enne..alsjeblieft niet blij zijn met een maniak want die zijn NIET leuk. Heb er ééntje getroffen en krijg soms nog een berichtje uit het niets (vind ie me weer ergens op internet) dat hij een lichtje zag branden bij mij en bla bla..creepy ...
pi_118314084
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vrijdag. Why?
Profiel verwijderen voor de eerste date is nogal vreemd. Misschien heeft ze inderdaad een goede reden maar in mijn ervaring eindigen dit soort acties in het uiteindelijk afzeggen van de date.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_118314087
Ja maar ik denk (nadruk op denk) dat vrouwelijke maniakken iets minder aanwezig zijn ;)! Maar voor de rest is ze echt leuk hoor :) !

Ik zou nu in ieder geval niet weten waarop het zou afknappen. Sms is leuk, mails zijn leuk, foto's zijn leuk...tsja zou raar zijn als het totaal anders is in het echt. Ik weet van mezelf dat ik gewoon makkelijk contact maak, en goed overkom op mensen. Ik zie het niet snel misgaan. Ik zeg ook weer niet dat er gelijk een relatie aankomt ;)!
pi_118314117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Profiel verwijderen voor de eerste date is nogal vreemd. Misschien heeft ze inderdaad een goede reden maar in mijn ervaring eindigen dit soort acties in het uiteindelijk afzeggen van de date.
Dude, we smsen hele dagen. Dan is het verwijderen van haar profiel niet echt een teken dat ze niet meer wil lijkt me zo ;)!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:36:09 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118314172
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dude, we smsen hele dagen. Dan is het verwijderen van haar profiel niet echt een teken dat ze niet meer wil lijkt me zo ;)!
Gewoon een worst case scenario dat wel eens voorkomt. Ook gehad, via Paiq. Uur staan wachten en maar naar huis gegaan en niet als een maniak gaan smsen want vrouwen doen dat niet :P (not)
Het is gewoon een beetje vreemd, voor een date, that's all. Laat je verwachtingen niet met je op de loop gaan.
pi_118314232
Ik snap het verband tussen profiel verwijderen en date afzeggen eigenlijk totaal niet :D ?!

Dan zou je toch eerder niet meer smsen o.i.d ?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 01:38:52 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:43:59 #225
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118314355
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap het verband tussen profiel verwijderen en date afzeggen eigenlijk totaal niet :D ?!

Dan zou je toch eerder niet meer smsen o.i.d ?
Dat afzeggen zei ik ook niet maar wel dat het een beetje vreemd is, gewoon. Tja, meeste mensen blijven toch nog wel even op die sites staan. Want het kan op date twee of drie niet klikken en dan kun je weer opnieuw beginnen mocht je verder willen daten. Daarom vond ik het wat raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')