Bedankt voor deze wijze levenles. Ik kan later vertellen dat het een vrouw was die me deze wijsheid geleerd heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je elkaar dat soort dingen niet te vertellenDan had niemand meer een relatie.
Wat zei jij toen? "Haha" en zij "alpha Piscis Austrini"?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef Fomalhaut het volgende:
>leuke foto!
Dankje, jij ook! Alles goed?
>haha ja hoor
Ok, leuke dag gehad?
>ja haha
Jezus
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat zei jij toen? "Haha" en zij "alpha Piscis Austrini"?
Ben je zelf met een vraag geëindigd? Anders gewoon: "hey, leuk weekend gehad?" Niet gelijk opgeven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, de beide whatsapp dames laten niks meer van zich horen.... Ben echt in staat om even te sturen: "gaat hem niet worden zeker he?"
Als je moet raden...wat zou je dan gokken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je zelf met een vraag geëindigd?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef Fomalhaut het volgende:
>leuke foto!
Dankje, jij ook! Alles goed?
>haha ja hoor
Ok, leuke dag gehad?
>ja haha
Jezus
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat zei jij toen? "Haha" en zij "alpha Piscis Austrini"?
Ben bang van wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je moet raden...wat zou je dan gokken?
Tis alleen zo'n takkeind fietsen in het weekendquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zou wel een Belgische dame willen ontmoeten.... dat accent
Gelukkig rijd ik in een superzuinige diesel.... En als ze de moeite waard is, doe ik het zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tis alleen zo'n takkeind fietsen in het weekend
Been there, done that. Niet schrikken als ze tegen je zegt dat ze wil poepen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zou wel een Belgische dame willen ontmoeten.... dat accent
Ach, als ze mij dan maar eerst verleidt maar een geil kleedjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet schrikken als ze tegen je zegt dat ze wil poepen.
Als er maar een gat in zit toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef Taexon het volgende:
Klinkt het raar als ik 15 en 18 best een groot leeftijdsverschil vind?
15 jarige vind ik vaak zo kinds overkomen.
Hmm, kan dat daar? Moet ik ook eens doen. Een Duitse of Belgische zie ik wel zitten. Beide grenzen liggen dichtbij en ik zou mijn datecirkel wel wat kunnen vergroten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Vanavond maar eens internationaal bezig geweest. Net een tijdje zitten chatten met een Duitse via Badoo
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit toch?
ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]grapjas. Zo denken wij mannen niet hoor!
Ik houd dit niet bij hoor, 5 pagina's in een paar uurtjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar als je na 10 minuten bent uitgepraat en het gesprek stroef gaat verlopen, of je het idee hebt aan een dood paard te moeten trekken is het voor mij sowieso al geen relatiemateriaal.
Dat stel ik best vaak voor als eerste date, is altijd wel een succes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:50 schreef jdel het volgende:
[..]
Ik houd dit niet bij hoor, 5 pagina's in een paar uurtjes![]()
Maar ik bedoel ook zeker niet dat je na 10min uitgepraat bent, dan zou het voor mij ook snel over zijn. Alleen ik vind het ook niet altijd persé nodig om de hele tijd te praten. Soms even een minuutje stilte is helemaal niet erg. Ik ben ooit met iemand als eerste date gaan poolen, en dat was zeker niet minder leuk als eerste keer als in een kroeg gaan zitten.
Of goed je grens wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woww, deze man kan echt goed tegen drank. Respect man.
Betekent gewoon dat jouw vijver leeg is....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of goed je grens weten
Oke on-topic op paiq. Daar heb ik gewoon een mach met een 53 jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |