neequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef luckass het volgende:
Dames, sturen jullie zelf wel eens one-liners?
tot je de verkeerde treft die denkt zijn droomvrouw te hebben gevonden, kap het dan nog maar eens af..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Juist..Of nog vunziger, zo erg dat ze afhaken
Ik ben wel eens zo gefrustreerd geweest dat ik echt doorging tot er afgehaakt werd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Juist..Of nog vunziger, zo erg dat ze afhaken
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
tot je de verkeerde treft die denkt zijn droomvrouw te hebben gevonden, kap het dan nog maar eens af..
Ha ha ha het bewijs staat erboven inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik ben wel eens zo gefrustreerd geweest dat ik echt doorging tot er afgehaakt werd.
Jezus dát duurde lang!
Ik trof er ooit eentje die in de eerste drie regels al aangaf daar nooit aan te beginnen omdat ze bang was dat er van achter de schermen meegelezen werdquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ha ha ha het bewijs staat erboven inderdaad
Beetje dirty talk kan best leuk zijn maar zulke opmerkingen straf ik graag af ja
Gebeurt vast wel eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik trof er ooit eentje die in de eerste drie regels al aangaf daar nooit aan te beginnen omdat ze bang was dat er van achter de schermen meegelezen werd
Hoe werkt dat? Ik heb dat knopje niet gezien. Niet dat ik mijn potentiële liefdesgodin wil belazeren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of je staat op offline cheat, kan ook nog
Ooit eens de fout begaan om mijn laptop onbeheerd achter te laten. Gekaapt en... Paiq!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gebeurt vast wel eensIn ieder geval is de kans er dat een dame of heer op Paiq met een paar vrienden ernaast zit te Paiqen.
of het zijn via via bekenden. Krijg nog steeds van een vriendin te horen dat ik een kennis van haar heb afgewezen op Paiq....en we waren nog wel een 8,8 bij elkaar!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gebeurt vast wel eensIn ieder geval is de kans er dat een dame of heer op Paiq met een paar vrienden ernaast zit te Paiqen.
Ha haquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Perzephone het volgende:
Hehe.
Die van mij vonden het wel grappig om allerlei maten te vragen, zegmaar. Leuk als je daar een paar dagen later een date mee hebt
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef eefje801 het volgende:
Ghe..herkenbare verhalenOok wel eens een vriendin laten Paiqen. Heeft een relatie maar leek haar zo leuk dus zich voordoen als mij voor een half uurtje was nog een beetje legitiem. In die tijd was dat geloof met de Radioman en die had echt zoiets van: wat doe je vreemd? (fout, I know)
tsssk tsssk, slecht hoor. Karma is a bitch...wacht maarquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Perzephone het volgende:
Hehe.
Die van mij vonden het wel grappig om allerlei maten te vragen, zegmaar. Leuk als je daar een paar dagen later een date mee hebt
Euh! Hij bleef reageren ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
[..]
tsssk tsssk, slecht hoor. Karma is a bitch...wacht maar
Staat bij de opties op de naam van je liefdesgodin, volgens mij. Ach als je een aantal contacten hebt en er praten drie en je vind op dat moment maar eentje het leukst, waarom niet? Op het internet gelden vaak andere regels.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik heb dat knopje niet gezien. Niet dat ik mijn potentiële liefdesgodin wil belazeren.
Ah dankje. Misschien komt het nog van pas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Staat bij de opties op de naam van je liefdesgodin, volgens mij. Ach als je een aantal contacten hebt en er praten drie en je vind op dat moment maar eentje het leukst, waarom niet? Op het internet gelden vaak andere regels.
Ja, je bent inderdaad onzichtbaar. Ik zie je in het geheel niet. Je kunt nu rustig doen wat het daglicht niet kan verdragen.quote:
Gelukkig hoef je elkaar dat soort dingen niet te vertellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah dankje. Misschien komt het nog van pas.
Ik hoop niet dat als mijn liefdesgodin en ik later tachtig zijn dat ik dan nog moet gaan opbiechten dat ik dat knopje ooit gebruikt heb.
Sounds like a winner!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef Fomalhaut het volgende:
>leuke foto!
Dankje, jij ook! Alles goed?
>haha ja hoor
Ok, leuke dag gehad?
>ja haha
Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |