Verrassend gezellig, 's middags de stad in en daarna even punten gescoord door te kokenquote:
Of je staat op offline cheat, kan ook nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef maen het volgende:
Waarom is er nooit iemand online op paiq? Als ik er ben is er niemand, ben ik even een avondje weg is iedereen online geweest.. Dat schiet ook niet echt op.
Een vraag die ook echt door de ander bedacht was, of zo'n Icebreaker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef maen het volgende:
[..]
Gemeen!
[..]
Dat dan weer wel af en toe. Of zo'n stomme vraag waar je nog niets mee kunt.
Bij alle 18? Lijkt me sterkquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of je staat op offline cheat, kan ook nog
Beide.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een vraag die ook echt door de ander bedacht was, of zo'n Icebreaker?
Mooi zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Verrassend gezellig, 's middags de stad in en daarna even punten gescoord door te koken.
Niet heel veel gemeenschappelijke interesses dus dat was af en toe lastig.
18 contacten? Jij bent niet van het opschonen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef maen het volgende:
[..]
Bij alle 18? Lijkt me sterk
[..]
Beide.
Ha haquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef maen het volgende:
[..]
Bij alle 18? Lijkt me sterk
[..]
Beide.
Die komt wel. Nog geen dag gepland vanwege tentamens en vakantie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ja dat is soms wel jammer dat je niet echt veel gemeenschappelijke interesses hebt![]()
Nieuwe date gepland?
Ah ok ja tentamens zijn even belangrijker ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Die komt wel. Nog geen dag gepland vanwege tentamens en vakantie.
Jawel. Maar ik heb vrijwel dagelijks een nieuwe match/oneliner, dus dan loopt het aardig op. Wil de meesten toch wel een kans geven om ze op z'n minst even te spreken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
18 contacten? Jij bent niet van het opschonen?
Ik hoef ook niet alle 18 tegelijk, maar eentje om te beginnen zou al leuk zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haLijkt me ook sterk dat je met 18 tegelijk een gesprek kunt houden
Maar allemaal offline is wel frappant. Paiq heeft ook wel vaak kuren, vooral via firefox.
Allebei tentamens, even doorheen bijten dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah ok ja tentamens zijn even belangrijker ja.![]()
Nou ja zou zeggen succes ermee man.![]()
Dat is dan wel een mooi streven...hadden meer van mijn contacten dat maar gehadquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef maen het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb vrijwel dagelijks een nieuwe match/oneliner, dus dan loopt het aardig op. Wil de meesten toch wel een kans geven om ze op z'n minst even te spreken.
Ik zou dan zelf eerder kiezen om te praten met de matches die gelijk iets sturen. Vaak zijn matches al weken niet online geweest als je ze krijgt. Die verwijder ik dan gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef maen het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb vrijwel dagelijks een nieuwe match/oneliner, dus dan loopt het aardig op. Wil de meesten toch wel een kans geven om ze op z'n minst even te spreken.
En? is er iemand bij die je interessant lijkt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef maen het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alle 18 tegelijk, maar eentje om te beginnen zou al leuk zijn
ach so...meeste oneliners accepteer je dus wel sowiesoquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef maen het volgende:
[..]
Dat deed het bij mij als 29-jarige ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Taexon het volgende:
Paiq blijft me als 18 jarige jongen matchen met meiden van 19-20
Oh, dat valt wel mee. Soms een paar dagen geleden dat ze online zijn geweest, als ze dan na een week ofzo nog niet online geweest zijn haal ik ze ook maar weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf eerder kiezen om te praten met de matches die gelijk iets sturen. Vaak zijn matches al weken niet online geweest als je ze krijgt. Die verwijder ik dan gelijk.
dan staan je instellingen gewoon niet goed..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef Taexon het volgende:
Paiq blijft me als 18 jarige jongen matchen met meiden van 19-20
waarom vraag je dat? kan ze bijna niet anders antwoorden :/quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef FerryNL het volgende:
Ziet ze mijn foto, en ik zeg niet geschrokken? Zegt zei kan slechter. Nou dan ben ik er meteen klaar mee![]()
Mja, als je zelf al zo opent...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef FerryNL het volgende:
Ziet ze mijn foto, en ik zeg niet geschrokken? Zegt zei kan slechter. Nou dan ben ik er meteen klaar mee![]()
Eentje die ik wel al uitgebreid gesproken heb, en dus vorige week een date mee gehad heb. Dat is nog even afwachten hoe dat verder gaat.. Voor de rest heb ik nog weinig gesprekken gehad met deze lijst, of nog geen zichtbare foto. Ik heb geduldquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En? is er iemand bij die je interessant lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |