Ik word er gewoon vrolijk vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Laat Godt eens niet zo lachen, dat vind ik eng.
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt.. Nu weet ik weer waarom ik je totaal niet gemist heb.
Helaas ben je er weer.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
afdwingen doe ik zeker niet. Eten ze het is het goed. Doen ze het niet is dat heel jammer maar flikker ik het weg.
Of ik moet iets heel lekkers gemaakt hebben dan geef ik dat meestal aan schoonvaders mee
Dan heb ik dat toch niet nodig, en is het een feestje, en moet dat best kunnen, en moet ik gewoon gezellig meedoen enzo. Of dan vragen ze wel of ik wel genoeg gegeten heb, en dat ik wel moet eten hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo dan? er zijn meer diëten dan alleen afvaldiëten heh.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar mijn familie welquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
afdwingen doe ik zeker niet. Eten ze het is het goed. Doen ze het niet is dat heel jammer maar flikker ik het weg.
Of ik moet iets heel lekkers gemaakt hebben dan geef ik dat meestal aan schoonvaders mee
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik spreek je een keer tegen en je maakt er direct een big issue van.
Mijn eigen verjaardag idd. Maar af en toe een etentje vind ik wel leuk om te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, heb ik ook al dat gedoe niet.
zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en daarom zoutarm moet eten. in alles zit redelijk wat zout dus dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan heb ik dat toch niet nodig, en is het een feestje, en moet dat best kunnen, en moet ik gewoon gezellig meedoen enzo. Of dan vragen ze wel of ik wel genoeg gegeten heb, en dat ik wel moet eten hoor.
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar mijn familie wel.
Das waar. Ik vier het ook vaker niet dan wel. En als man jarig is mag ik het regelen. Wat hem betreft is een stuk gebak genoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vier het gewoon niet, heb ik ook al dat gedoe niet.
Ik heb nooit gasten dus als er dan spontaan visite komt heb ik alleen thee en de rest heb ik zelf al opgegeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
In de omgeving waar ik opgegroeid ben werd ook alles begeleid met eten
en zo ben ik zelf ook
heb ook altijd genoeg in huis om verse koekjes of cake te bakken
of bruchetta of wrapjes te maken als ze hier komen gamen of zo
en ik schijn dan ook irritant lang aan te dringen tot mensen eten
En geef altijd wat mee
nee, nouja. misschien uitgebreid koken of zo met een meisje, maar dat is alweer even geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn eigen verjaardag idd. Maar af en toe een etentje vind ik wel leuk om te doen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg dat je een hoge bloeddruk hebt en daarom zoutarm moet eten. in alles zit redelijk wat zout dus dan zit je altijd goed.
als we een spelletjes avond hebben dan staat ook de tafel altijd vol met hapjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
In de omgeving waar ik opgegroeid ben werd ook alles begeleid met eten
en zo ben ik zelf ook
heb ook altijd genoeg in huis om verse koekjes of cake te bakken
of bruchetta of wrapjes te maken als ze hier komen gamen of zo
en ik schijn dan ook irritant lang aan te dringen tot mensen eten
En geef altijd wat mee
zelfs dat zou ik mezelf nog zien vergeten als ik het al zou vieren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar. Ik vier het ook vaker niet dan wel. En als man jarig is mag ik het regelen. Wat hem betreft is een stuk gebak genoeg
Ik vind voor mezelf uitgebreid koken iets waar ik echt zin in heb ook lekker. Of een succesrecept koken voor een groepje, om op te scheppen enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nouja. misschien uitgebreid koken of zo met een meisje, maar dat is alweer even geleden.
ik ga liever uit eten.
ons huis is verdorie een of ander verzamelpuntquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten dus als er dan spontaan visite komt heb ik alleen thee en de rest heb ik zelf al opgegeten.
Ik ben altijd benieuwd of mensen zin hebben om langer dan een half uur voor me willen reizen zonder dat ze om half tien weer weggaan als ze er om half negen waren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga eigenlijk zelden naar verjaardagen toe en die van mij vier ik soms.. afhankelijk of ik er zin in hebBeetje bij elkaar geraapt zooitje vrienden is het.. altijd afwachten of het leuk wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |