Oh, BB cream kan ik niet hebben want ik ben te bleek voor alle BB creams haha. Ik heb zelf eentje van Mac en daar nooit last mee eigenlijk. Draag het wel elke dag, maar reinig mijn gezicht daarna wel grondig. Eerst gebruikte ik daar van die kant-en-klare doekjes voor maar ik vond ze altijd mijn huid zo uitdrogen,quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig geen gewone foundation meer, maar de BB cream van Maybelline. Die is echt geweldig en er zit geen alcohol in, itt die van Garnier bijvoorbeeld
Ik heb hetzelfde met BB cream. Ik ben gewoon te wit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, BB cream kan ik niet hebben want ik ben te bleek voor alle BB creams haha. Ik heb zelf eentje van Mac en daar nooit last mee eigenlijk. Draag het wel elke dag, maar reinig mijn gezicht daarna wel grondig. Eerst gebruikte ik daar van die kant-en-klare doekjes voor maar ik vond ze altijd mijn huid zo uitdrogen,. Ik kwam via via op Liz Earle en die 'Cleanse & Polish' heeft ook meerdere awards gewonnen. Voor mij is dat spul echt het meest ideale beautyproduct sinds tijden,
(nee, geen aandelen haha). Helaas is het alleen online te bestellen, of je moet al in Ierland of Engeland wonen.
Idd dat! Allebei die dingen heb ik ook!! Ik had jou die Liz ook al aangeraden, toch? Lijkt veel werk maar is het eigenlijk helemaal niet (gewoon creme opsmeren en met het lauwwarme vochtige stoffen doekje afvegen). Als je weer in Groot-Brittannië bent kan je het misschien een keer proberen aangezien het daar gewoon in de winkel te kopen is,quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:01 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met BB cream. Ik ben gewoon te wit.En die doekjes krijg ik hele zere branderige ooghuid van. Jammer, want het is wel super handig..
Chill! Ik ga ook wat vragen voor kerst en mijn verjaardag van vriendlief. Waaronder deze sokken,quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Rebubbled het volgende:
Ik ga eens kijken!December ben ik er weer. Als ik wat voor je mee moet nemen roep maar.
Lekker oncharmant. Ik wil wat meer aandacht aan mijn voeten besteden zodat ik echt poezelige voetjes krijg,quote:Massage a generous amount of Foot Scrub onto damp skin using circular movements, rinse off thoroughly and pat dry.
Apply Superbalm to cuticles, heels and any other areas of dry or chapped skin.
Follow with a thick layer of Foot Repair Moisturiser, then put on the socks and relax for 15 minutes. For best results, leave the socks on overnight and awake to gorgeously soft, smooth feet.
Nee, heb ook een gecombineerde huid en heb mijn oog laten vallen op de gel creamquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superfijn! Als ik hem echter elke avond op mijn voorhoofd smeer, krijg ik wel last van wat puistjes. Dit los ik op door hem gewoon simpelweg niet op mijn voorhoofd te smeren,. Wel op de rest van mijn gezicht. Ik heb hem gekregen toen ik met de Vogue samenwerkte en ik wist helemaal niet dat 'ie zo duur was; ik merkte al snel dat ik hem echt fijn vond maar toen kwam ik achter de prijs
.
Heb jij hem ook gebruikt dan?
Oh, vandaar! Ja, ik heb geen ervaring met de gel cream. Ik gok dat het wel goed zal zijn, afgezien van de prijsquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Wanderlust. het volgende:
[..]
Nee, heb ook een gecombineerde huid en heb mijn oog laten vallen op de gel cream. Maar eerst even mijn huidige dagcrème opmaken. Wel super cool trouwens, dat je hem zo hebt gekregen!
Mijn ritueeltje:
Estée Lauder Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser
Estée Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Lotion
Aspect Exfol L15 ()
Estée Lauder DayWear Multi-Protection Anti-Oxicant creme SPF 25 (oil-free)
In de eerste instantie is het ontwikkeld voor littekens, niet? Het is in ieder geval een bijzondere crème al zou ik hem eerst wel willen testen voor ik hem aan ga schaffen, ik denk dat ik via Ebay zo'n sample bestel want volgens mij krijg je niet zomaar proefjes mee van de parfumerie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, vandaar! Ja, ik heb geen ervaring met de gel cream. Ik gok dat het wel goed zal zijn, afgezien van de prijs. Er zit erg veel onderzoek in die crème en is natuurlijk ontwikkeld voor specifieke doeleinden (weet niet of je het verhaal van de crème kent?). Desondanks rechtvaardigt dat de prijs niet, natuurlijk.
Mag blij zijn dat ik hem gekregen heb inderdaad, haha. Volgens mij hebben ze geld genoeg want ze gaven veel weg.
Ook een ritueeltje met veel producten, dus! Ik ken die Aspect Exfol niet? Wat is dat precies?
Ja inderdaad. Ontwikkeld door Max Huber (ruimtevaartfysicus bij NASA) nadat een experiment misging en er iets in zijn gezicht ontplofte. Hij ondervond dat geen enkel product hem hielp bij het verzorgen en verminderen van zijn littekens, dus begon hij zijn eigen crème te maken. 12 laboratoriumjaren later; crème de la mer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Wanderlust. het volgende:
[..]
In de eerste instantie is het ontwikkeld voor littekens, niet? Het is in ieder geval een bijzondere crème al zou ik hem eerst wel willen testen voor ik hem aan ga schaffen, ik denk dat ik via Ebay zo'n sample bestel want volgens mij krijg je niet zomaar proefjes mee van de parfumerie.
Hier is wat meer informatie over Exfol L15:
http://www.advancedskintechnology.com.au/buy/exfol-l-15-30ml/205
Ben er tot nu toe wel tevreden over, alleen ruikt ie echt niet fijn. Heel kruidig haha!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef fyah het volgende:
Ik heb laatst gewoon haarshampoo op mijn kop gesmeerd toen het droog was. Er staat op "deeply nourishing". Extra laken op mijn kussen en hoppa
Nu ik zo voel is het eigenlijk nog steeds droog langs mijn neus. Ik had de shampoo langer moeten laten zitten.
met je valse kinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Kneus.
BTW, dit topic is nu een verkapt facebookthreadtopic.
Enige dat je gebruikt?quote:
Ik zie het inderdaad. Maar jij bent ook man en die gebruiken over het algemeen ook minder producten natuurlijk (denk ik dan). Ken ook genoeg mannen die helemaal geen crème gebruiken; wat is de reden dat jij het wel doet? Droge huid?quote:
Nee lekker soepel houden, ooit mee begonnen niet meer mee gestopt. Mijn huid ziet er nu beter uit na die jaren dan van mijn vrienden in dezelfde leeftijd die jarenlang homo scandeerden als ik het gebruiktequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Maar jij bent ook man en die gebruiken over het algemeen ook minder producten natuurlijk (denk ik dan). Ken ook genoeg mannen die helemaal geen crème gebruiken; wat is de reden dat jij het wel doet? Droge huid?
Oh wat naar zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef mirjammajrim het volgende:
Leuk topic!
Ik heb aardig wat huidproblemen. Sinds april ofzo heb ik last van chronische netelroos. De dermatoloog zit met zn handen in het haar, het is gewoon niet te achterhalen hoe het komt.
Dus ik gebruik veel producten voor de gevoelige droge huid. Van veel producten word het heftiger.
Het liefst gebruik ik producten zonder parfum, alcohol en SLS/SLES.
Voor mijn gezicht (waar godzijdank geen netelroos zit) gebruik ik de producten van the bodyshop, en dan de aloë veralijn.
Voor mijn lijf gebruik ik de douche-olie van decubal, eucerin, of louis widmer. Deze producten zijn allemaal ongeparfumeerd.
Voor na het douchen gebruik ik soms de bodylotion van louis widmer, maar inderdaad dat plakkerige gevoel vind ik vreselijk. Ik heb er te weinig geduld voor, wil altijd gelijk mijn kleding aan na het douchen.Dus ik heb net de douche bodylotion van nivea gekocht, ben erg benieuwd!
Scrubben doe ik niet, dat gaat echt niet met mijn huid.
Edit: dat laatste is niet helemaal waar. Heeeel soms als mijn huid goed is, gebruik ik de scrub van decubal, heerlijk spul!
Haha dat zal best! Wat vind je van die mannenmaskers dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee lekker soepel houden, ooit mee begonnen niet meer mee gestopt. Mijn huid ziet er nu beter uit na die jaren dan van mijn vrienden in dezelfde leeftijd die jarenlang homo scandeerden als ik het gebruikte
Nouja er is wel een verschil tussen je haar doen, een zalfje opsmeren en een gezichtsmasker natuurlijk, maar hey waarom niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha dat zal best! Wat vind je van die mannenmaskers dan?Gaat dat te fur?
Ja heel vervelend. De artsen hebben ook geen idee wanneer het weer over gaat. Het kan van de ene op andere dag verdwenen zijn, maar dat kan ook wel jaren duren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh wat naar zeg. Is het zomaar ineens komen opdagen?
Maar ook al decubal, lees ik? Eerder in dit topic werd dat ook al als fijn product genoemd. Bij dat soort producten ben ik altijd bang dat ze zich voornamelijk hebben gefocussed op het verminderen van bijv. rode plekjes en dat daardoor het (gezond) glanzend/soepel/minder droog maken van de huid een ondergeschoven kindje is. Kan het niet goed uitleggen,maar misschien snap je wat ik bedoel?
Heb je de Nivea al geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |