zal je enig hebben gestaan doe eens een fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef mootie het volgende:
Hij heeft vorig jaar nog een enig mutsje voor me gehaakt, met bloem.
Maar glasblazen doe ik het liefst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Haken daar is ie goed in en ook in macrameeën trouwens
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
Hij laat zich dus excuseren en zwaait vanuit de lappenmand naar zijn trouwe fans.![]()
Beterschap Oop!![]()
[ afbeelding ]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar glasblazen doe ik het liefst.
Nee, ik blaas alleen pieken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Ik wilde net zeggen, voor ons trouwe kijkers maakt dat geen enkel verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbed
[ afbeelding ]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
[ afbeelding ]
Ik draai de deuren hier op slotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerd
Wow, spannendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
Ik lig al een half uur onder het bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik draai de deuren hier op slot
Ik sta al te trappelen om mee te doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?quote:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?
En van muziekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigen
Haha nee hoor. dit zijn archiefbeeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?
Nee, dat bakken heb ik niks mee. Ik heb het vlees liever rauw..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....
Is goed Maar zo voelde het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |