Nou, het is best moeilijk hoor BQquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is het niet zo ingewikkeld als hier.Ken toch?
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef annie68 het volgende:
Nee klopt weet ook niet hoe ik dat moet doen.
En wat is kiekenkot
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.
nou heb ik het toch zo maar doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Hannie vragen.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je rechts bovenin de post die je wil quoten gaat met je muis, verschijnen er onder de datum en het postnummer een aantal icoontjes. Klik op de dubbele haakjes, de meest rechtse, en je kunt quoten.
Deukz hier.quote:
Dag Annie, tot gauwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef annie68 het volgende:
[..]![]()
fijne middag nog allemaal ben er van tussen
heb jij ook moeten leren, net als ik of een ander, ja zelf jij hebt het quoten moeten leren, echt je lacht ook iedereen uit zodra hij een foutje maakt in de nederlandse taal of het quoten lukt niet, doe eens lief tegen Annie, ik ken Annie ook niet maar weet zeker het is geen Hannie!quote:
en dat voor een Mod iemand zo te kakken zetten, doe er niet aan mee Lavenderr het staat je niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het is best moeilijk hoor BQ
Ik zet niemand te kakken, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat voor een Mod iemand zo te kakken zetten, doe er niet aan mee Lavenderr het staat je niet.
vind het gewoon walgelijk, komt er iemand die nieuw is wordt gewoon te kakken gezet
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef annie68 het volgende:
[..]![]()
fijne middag nog allemaal ben er van tussen
Kijk dit waardeer ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.
Toverheksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Toverheks het volgende:
is al tussen Lavenderr en mij uitgepraat dus slotje erop en weer met frisse moed verdergaan........... was niet zo van mijn kant bedoelt.
Post vanaf nu gesjellig mee
Mijn bijdrage;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Hoihoi
Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
FHF, FEE en CRE slaan de handen ineen voor een grote kerst feel good actie! Er zijn plannen om kaartjes te versturen, de kerstpakketen komen weer terug en... Er gaat geknutseld wordenNu wordt er een beetje gebrainstormd, hebben jullie nog ideeën? Hier is het topic, hopelijk zien we jullie daar! Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
Ze hebben ook sjouwers nodig en mensen die de kaartjes rondbrengen, ik heb je meteen maar even aangemeldquote:
Oh, dus er wordt niet om geld gevraagd, okee, dan niet, maar Scrutz komt evengoed wel knutselen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:02 schreef Toverheks het volgende:
nee jongens, zolang het geen bedel topic is vind ik er niks mis mee een onbekende eens een mooie kerstkaart te sturen. kerstpakket kan ik zelf al niet eens betalen, had ik wel bergen met geld had ik wel iemand een pakketje willen sturen, vind het een goed iniatief
Zit nu toevallig een knoop aan te naaien, verder gaan mijn kunsten niet. Dat wil zeggen... als ik de draad ooit door de naald krijg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt vast heel mooi zingen.
zal ik Schrutz dan maar kerstballen leren haken??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dus er wordt niet om geld gevraagd, okee, dan niet, maar Scrutz komt evengoed wel knutselen hoor
Er moeten elfenpakjes en kerstmannenpakjes genaaid worden, jij mag die van Danny doen, een heel groot elfenpakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit nu toevallig een knoop aan te naaien, verder gaan mijn kunsten niet. Dat wil zeggen... als ik de draad ooit door de naald krijg.
Alleen als ik slofjes met belletjes mag maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Er moeten elfenpakjes en kerstmannenpakjes genaaid worden, jij mag die van Danny doen, een heel groot elfenpak
Haken daar is ie goed in en ook in macrameeën trouwensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik Schrutz dan maar kerstballen leren haken??
zal je enig hebben gestaan doe eens een fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef mootie het volgende:
Hij heeft vorig jaar nog een enig mutsje voor me gehaakt, met bloem.
Maar glasblazen doe ik het liefst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Haken daar is ie goed in en ook in macrameeën trouwens
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
Hij laat zich dus excuseren en zwaait vanuit de lappenmand naar zijn trouwe fans.![]()
Beterschap Oop!![]()
[ afbeelding ]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar glasblazen doe ik het liefst.
Nee, ik blaas alleen pieken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem te solliciteren naar een plaatsje bij de groep glazen kerstballen ?
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |