Dat was toch slechts een roddel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n neppe gast. Het is kennelijk weer uit tussen hem en Sandra Reemer.
Heb je het clipje van Nina nog beluisterd?
En een honkbalknuppel toch? Jaja, die dubbele lul weet van wanten.quote:
Hij heeft met haar een single opgenomen over dat vermoorde meisje. Zij was door haar vriend vermoord maar na haar dood beweerde Luc dat hij met haar een beginnende relatie had. Daar schijnen de meningen nogal over verdeeld te zijn.quote:
You must be kidding me?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn mooiste actie in de kooi: Luc gaat koken, leest het recept: "één kopje rijst per persoon." Luc concludeert vervolgens dat ze met z'n 12-en zullen eten en dat hij dus 12 kopjes rijst moet koken. Vervolgens besluit hij te wachten met koken tot de vaatwasser klaar is want er zijn nog maar 6 schone kopjes.
zo, dus een zakkenvuller 1e klasquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was ook nog eens betrokken bij één of andere organisatie in de goede-doelen sfeer. Dat heb ik toen eens nagetrokken, van alle ingezamelde gelden was iets van 1% daadwerkelijk besteed aan goede doelen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, dus een zakkenvuller 1e klas
Oop heeft een ragfijn netwerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heeft weer iemand alles zitten doorspelen, hè ?
vind alleen dat Opa eens een beetje met zijn tijd moet meegaan, zo een mc bakkie kan ik niet mee omgaan, vraag eens aan opa of ik een portofoon kan krijgen gescrambeld natuurlijk maarquote:
da's dan een 34 punten woordquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind alleen dat Opa eens een beetje met zijn tijd moet meegaan, zo een mc bakkie kan ik niet mee omgaan, vraag eens aan opa of ik een portofoon kan krijgen gescrabbeld natuurlijk maar
is vanzelfsprekend, je weet maar nooitkrijgen we weer afluisterpraktijken.
het barst hier van de verraaiersquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heeft weer iemand alles zitten doorspelen, hè ?
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit topic moet ook beveiligd worden, net als de chat van opa.
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!
Ik vertrouw Hert wel! Die heeft zijn eigen redenen om in dit geval bepaalde keuzes te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.
Dat is waar, maar Gert is natuurlijk wel het type van "Ausweis, bitte!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert is als zoon/dochter van die ouwe natuurlijk niet te vertrouwen. Pietje lijkt (vooralsnog) te vertrouwen.
Dan kunnen we net zo goed direct Yvonne als portier aanstellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Gert is natuurlijk wel het type van "Ausweis, bitte!"
Rigoureus, zonder meer rigoureus, maar rigoureuze omstandigheden vergen rigoureuze maatregelen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed direct Yvonne als portier aanstellen.
Lekkere rigo reus van mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Rigoureus, zonder meer rigoureus, maar rigoureuze omstandigheden vergen rigoureuze maatregelen!
Mooi woord wel, rigoureus!
Er zijn dringend stokers nodig elders...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, er moet gewoon een soort "ausweis" komen en Gert en Pietje moeten streng gaan controleren!
echt, zeg het een paar keer achter elkaar ...., lekker woord hoor, wie verzint dat nou, hè, dat vraag je, je toch af ?quote:
Ze willen me niet op Kiekenkotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn dringend stokers nodig elders...
[ afbeelding ]
http://www.stoomtrein.org/wzw/stk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |