quote:
Heeee Daar hebben we onze leverworsteter!quote:
Is dit de nieuwe sc. Cool fuck die oop en zijn belegen wijfquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef Coos het volgende:
Dacht dat er een rel aan zat te komen.![]()
Nada noppes dus. Iedereen valt stil.Komt zeker door Yvonne.
Dan ga ik maar koken.
Laat mij lekker uit dat rattezooitje lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef mootie het volgende:
Moet Dijkie niet in het rijtje slachtoffers? Hij is toch weer uit de gratie?
Eindelijk iemand die het opvaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef Jian het volgende:
Tjeuzus, is Scrutz nou alweer aan het rellen ...
Hier ook VI aan, ik doe Oop er ook maar eens een half uurtje bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef Toverheks het volgende:
VI met Hansie Hansie en Opa
wordt het gesjellig en heb stream aan dus hoop op ongezouten commentaar van Opa
soms is ie hilarisch en slaat de spijker op zijn kop, maar meestal hoef je alleen maar naar die gezichts uitdrukkingen van hem te kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ook VI aan, ik doe Oop er ook maar eens een half uurtje bij
Die zegt soms gewoon dingen over opa die niet waar zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Jian het volgende:
heb even een stukje teruggelezen, maar die mootie zeg, die is errrrug
Nou zeg, ik wist niet wat ik allemaal las ..quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zegt soms gewoon dingen over opa die niet waar zijn
Kan er niks aan doen, ik zit weer aan de verboden middelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef Jian het volgende:
En dan zo vreselijk tekeer gaan tegen die arme PB omdat ze per ongeluk een vergissinkje maakt, och, och, die mootie
Klopt, inclusief zielig verhaal over een vermoorde vriendin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zit Double L Lucdinges in een of ander datingprogramma op rtl5.
je geeft het toequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik zit weer aan de verboden middelen.
Asbest?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg je nog korting bij Oop?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is echt blijven hangen in de Nijmeegse gangsta stylo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt, inclusief zielig verhaal over een vermoorde vriendin.
Zo'n neppe gast. Het is kennelijk weer uit tussen hem en Sandra Reemer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is echt blijven hangen in de Nijmeegse gangsta stylo.
Hoi Lays, je moet wat doen om bekendheid te krijgen.quote:
Een nepwapen toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef mootie het volgende:
Wat was dat toen ook alweer. Hij was opgepakt met een wapen in zijn auto?
Klaarblijkbaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Lays, je moet wat doen om bekendheid te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |