Ik wilde net zeggen, voor ons trouwe kijkers maakt dat geen enkel verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
Jeuzus, Oop heeft griep, kan zijn stoel niet uit en zit volledig apathisch voor de TV![]()
Same old same old dus
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop ligt op bed onder zijn helend dekbed
[ afbeelding ]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal oplettende streamertjes niet zijn ontgaan dat Oop de laatste dagen al wat schor klonk en vandaag heeft de griep hem dan ook helemaal te pakken.
[ afbeelding ]
Ik draai de deuren hier op slotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie m niet, .. ik ruik dat hier weer een alibi wordt gecreëerd
Wow, spannendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
Ik lig al een half uur onder het bedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik draai de deuren hier op slot
Ik sta al te trappelen om mee te doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
TV tip
Ned2
20:25 De Grote Bijbelquiz 2012
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?quote:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het een beetje stofvrij onder het bed van Scrut?
En van muziekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Laten we zeggen dat ie meer verstand heeft van glasblazen als van stofzuigen
Haha nee hoor. dit zijn archiefbeeldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwam hij nou speciaal online om zich zo te laten cappen?
Nee, dat bakken heb ik niks mee. Ik heb het vlees liever rauw..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er is dringend behoefte aan pottenbakkers, lees ik in het CRE topique. Pb, iets voor jou?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
PB is geen pottenbakker, maar een pottenpakker ....
Is goed Maar zo voelde het wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals, geen intentie om jou te kakken te zetten Annie. Sorry als dat zo bij jou is overgekomen.
Jij bent echt goed in het aanvaarden van excusesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is goed Maar zo voelde het wel.
Maar bedankt voor je berichtje terug
kan allebei, zult is mooier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van muziek![]()
![]()
.
Stof is maar stof en tot stof zal u wederkeren.![]()
Edit: of is het zult u wederkeren? Nu twijfel ik.
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had toch wel even een vervanger kunnen regelen voor vanavond?
Ik denk dat opa gewoon bang is dat die opblaas-opa hem overklast en wellicht wel 20 streamers trekt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?![]()
Mooi item ook voor de webwinkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |