Jij bent echt goed in het aanvaarden van excusesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is goed Maar zo voelde het wel.
Maar bedankt voor je berichtje terug
kan allebei, zult is mooier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van muziek![]()
![]()
.
Stof is maar stof en tot stof zal u wederkeren.![]()
Edit: of is het zult u wederkeren? Nu twijfel ik.
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had toch wel even een vervanger kunnen regelen voor vanavond?
Ik denk dat opa gewoon bang is dat die opblaas-opa hem overklast en wellicht wel 20 streamers trekt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een opblaas-Oop, jottem, eentje met een echte rubber... Heej, heej, beequeen, wat voor jou?![]()
Mooi item ook voor de webwinkel!
Ik denk dat vooral oma er erg blij mee zal zijn, je hoeft 'm niet te voeren, de sex is waarschijnlijk een stuk beter en voor de rest verandert er eigenlijk nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat opa gewoon bang is dat die opblaas-opa hem overklast en wellicht wel 20 streamers trekt.
Precies, en dan zijn we zo best aardig om hem in de winter als het wat te koud aan het worden is gewoon Madame Tussauds binnen te rollen om als wassen beeld te fungeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Opa kan zó op de Dam, tussen de andere levende standbeelden.
Kan hij nog geld vangen ook
Het enige verschil is dat de echte opa niet leegloopt als er gas ontsnapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral oma er erg blij mee zal zijn, je hoeft 'm niet te voeren, de sex is waarschijnlijk een stuk beter en voor de rest verandert er eigenlijk niets
Nee, die vliegt het raam uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat de echte opa niet leegloopt als er gas ontsnapt.
Als ze niet op youtube staan is Google je tweede vriendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Toverheks het volgende:
bestaan er geen mannelijke opblaaspoppen of zijn die allemaal verbannen van joe toep
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze niet op youtube staan is Google je tweede vriend![]()
[ afbeelding ]
Deze is wat jonger ja. er zou ook wat voor de senioren moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja denk ff kijken of ik een opblaaspop ala Opa kon vinden
bejaarden doen toch niet meer aan sexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is wat jonger ja. er zou ook wat voor de senioren moeten zijn.
Of is daar geen markt voor ?
Gelukkig is Oop jong van hart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef beequeen het volgende:
Er is toch echt een verschil tussen vroegoud en bejaard.
Ik was vroeger vroeg rijpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies! Ik was ook al vroeg oud maar ben nog niet bejaard.
Snelle jelle, je bent me voor.quote:
Ik zag het in een split second bij het teruglezen, maar gelukkig is er met mijn reactiesnelheid niets mis.quote:
Je kan hier ook ooit vijf minuten weg kijken.quote:
Ik ben echt bejaard en traag. Wat heb ik gemist?quote:
Typootje van mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben echt bejaard en traag. Wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |