quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Stoeien is baas. Alleen wilt niemand dat met mij, behalve mijn hond.
Boterkoek goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel...
Kom maar langs, neem jij koek mee?
Ga je dan mee stoeien en knuffelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik ook aansluiten? Lekkere koek
Zachtjes alleen.quote:
Stoeien en knuffelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je dan mee stoeien en knuffelen?
Is goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik ook aansluiten? Lekkere koek
Zzooo lekker *smul*. Hm koffie, boterkoek, wat zal ik meenemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Is goed!
Boterkoek is zo onwijs lekker..
Alcohol voor in Raene's lichaam koffiequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zzooo lekker *smul*. Hm koffie, boterkoek, wat zal ik meenemen?
Uhu. Ik dacht meer aan appelsap of iets in die geest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alcohol voor in Raene's lichaam koffie
Bestaan die dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
ga ik wel voor het knuffelen en stoeien
afknapper though; mannen die jou niet aankunnen tijdens het stoeiensorry, slappe mannen
Best grappig is dat, als mensen denken dat je niet zo sterk bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
afknapper though; mannen die jou niet aankunnen tijdens het stoeiensorry, slappe mannen
Slappe mannen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
Kaneel, ouwe knuffelbeerquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels heeft het geknuffel hier plaatsgevonden.
Ik heb zondagnacht geknuffeltquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels heeft het geknuffel hier plaatsgevonden.
Buikje... Kont... Borsten...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helemaal als we de koek van jouw ontblote buikje mogen eten![]()
dat ja, driewerf 'eensch'. stiekem ook geil als je af en toe even merkt dat je vent sterker is dan jijquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slappe mannen?
Dat zijn jongetjes... geen mannen.
Ik weet het niet hoor, maar alle boterkoek gaat IN mijn buikje en niet OP mijn buikjequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helemaal als we de koek van jouw ontblote buikje mogen eten![]()
Of veel sterker...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat ja, driewerf 'eensch'. stiekem ook geil als je af en toe even merkt dat je vent sterker is dan jij
kutmoh, nu zit je hitsig in de trein. eigen schuld, sukkel![]()
jupquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als in, zijn er mannen die slapper zijn dan jij?![]()
![]()
Tenzij jij in de sportschool met de bullebakken mee doet verwacht ik niet dat je daadwerkelijk erg sterk bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat ja, driewerf 'eensch'. stiekem ook geil als je af en toe even merkt dat je vent sterker is dan jij
kutmoh, nu zit je hitsig in de trein. eigen schuld, sukkel![]()
Pijn is wat anders dan kracht he...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
jup'auw, je doet me zeer, zo is het niet leuk meer.'
Hoho, eerlijk delen he! Anders nemen we gewoon een extra boterkoek meequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar alle boterkoek gaat IN mijn buikje en niet OP mijn buikje.
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waren ze 5 jaar oud?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe dat laatste maarquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoho, eerlijk delen he! Anders nemen we gewoon een extra boterkoek mee
lijkt me als man ook erg lastig idd om die grens te voelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of veel sterker...
Neuh, heb daar nog niet zo mee geexperimenteerd oid, ben een beetje bang iemand bang te maken.
Verschilt per damequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
lijkt me als man ook erg lastig idd om die grens te voelenzelfs als een meisje aangeeft dat ze best hardhandig mag worden aangepakt.
en ach, zolang er aan respect geen gebrek is, is het ook niet zo erg als et een keertje misgaatsexbloopers te over hier!
Een beetje met alle dames van dit topic afspreken.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een mede FOK!ster. Gewoon een meet, was heel gezellig
Ontblote buikjes? Waar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan wel van je ontblote buikje af eten dan he
Nouja, het scheelt het veel neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje met alle dames van dit topic afspreken.
[..]
Wie was het?
[..]
Ontblote buikjes? Waar?
Oh, als ze dat zegt dan oefen ik wel wat druk uit hoor, dat hoeft geen pijn te veroorzaken, alleen een soort van ehh, overgave die ze wel moet geven zogezegd, want dan zou ik de touwtjes in handen hebben...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
lijkt me als man ook erg lastig idd om die grens te voelenzelfs als een meisje aangeeft dat ze best hardhandig mag worden aangepakt.
en ach, zolang er aan respect geen gebrek is, is het ook niet zo erg als et een keertje misgaatsexbloopers te over hier!
I don't care ik heb m'n eigen boterkoekquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan wel van je ontblote buikje af eten dan he
Ik weet niet of ik dat zo mag zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie was het?
[..]
Ontblote buikjes? Waar?
Knetter, Lola, TGND, Fera, MissExpert... and countingquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal 1 op 1 gemeet van hier dan?
Welke heb je gedaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetter, Lola, TGND, MissExpert... and counting
Dan hebben we elk onze eigen koekquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef Raene het volgende:
[..]
I don't care ik heb m'n eigen boterkoek.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zo mag zeggen.![]()
Achter jou!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Tja, dat is voor jou een vraag en mij een weet.
prachtig hé, dat het meisje bepaalt in hoeverre jij de touwtjes in handen en de leiding hebt...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, als ze dat zegt dan oefen ik wel wat druk uit hoor, dat hoeft geen pijn te veroorzaken, alleen een soort van ehh, overgave die ze wel moet geven zogezegd, want dan zou ik de touwtjes in handen hebben...
Nope.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
ME denk ik wel, die postte gisteren dat het ze zover was
Ach, ben ook een lieve jongen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
prachtig hé, dat het meisje bepaalt in hoeverre jij de touwtjes in handen en de leiding hebt...i love the irony!
Alleen knetter en TGND dus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zou best geniaal zijn eigenlijk, 1 voor 1 iedereen af gaan
[..]
Nope.
Welke user is dat? Is ze knap?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Ik zeg toch, voor jou een vraag voor mij een weet.
Ah, alleen TGND dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Ik zeg toch, voor jou een vraag voor mij een weet.
Whyquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo met m'n tante naar het ziekenhuis
Moeder, vriend en niet getrouwd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, alleen TGND dus.
Opgelost.
Oja, en misschien lola, maar die was toch al moeder en getrouwd?
Iets met hartritmestoornis.quote:
Wie heeft het over mogen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
Wat een hoop gedoe om er achter te komen dat je alleen over TGND heen mocht eigenlijk.
Laat ik het dan zo zeggen; als je over haar heen bent gegaan zonder haar wil, heb jij een probleem met mijquote:
Niet met mij, dat laat ik guitar wel oplossenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen; als je over haar heen bent gegaan zonder haar wil, heb jij een probleem met mij
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
Wat een hoop gedoe om er achter te komen dat je alleen over TGND heen mocht eigenlijk.
Jij bent haar bodyguard ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen; als je over haar heen bent gegaan zonder haar wil, heb jij een probleem met mij
Dat wist ik. Scheelt dat je me niet kentquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wel een goede vriend van haar.
Och, ken haar goed genoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik. Scheelt dat je me niet kent
Dat weet ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och, ken haar goed genoeg
Zij laat het niet gebeuren als zij het niet wil
Terechte vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Raene, wanneer prikken we een datum voor het eten van een Boterkoek
Of je doet niet zo nieuwsgierig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja he, zeg dan alleen "TGND".
Ipv, voor jou een vraag voor mij een weet.
Welnee, zo serieus zijn we niet hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Maar wat een gezeik zegEn ik dacht dat ik nieuwsgierig was
Ik anders ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het anders best hilarisch.
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het anders best hilarisch.
Ik zit nog op mijn werk. Heb je een automaat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet nog rijden. En veel ook
Oh Ledquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
And she's buying a stairway to heaven...
Schakelbakquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit nog op mijn werk. Heb je een automaat?
Lukt dat wel met je knie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schakelbak
Automaat rijden is saai, val ik in slaap alles
Hmm, care, gewoon cruise control.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schakelbak
Automaat rijden is saai, val ik in slaap alles
Jaquote:
Die heb je ook in een automaat. Ik vroeg het vanwege zijn knie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, care, gewoon cruise control.
Jawelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt dat wel met je knie?
Kan ik me voorstellen
Beetje als een piraat met een houten poot lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Kan ook weer bijna fatsoenlijk lopen. Ziet er niet zo idioot meer uit
Voelt nu alsof ik een of andere massive blauwe plek onder de huid heb
Ik heb heul geen kind in mijn ogen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Raene het volgende:
Oooooooooooh he's here agaaaaaaaaaaaaain..... The man with the child in his eyes.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heul geen kind in mijn ogen.
Is dat zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De ironie in wat ze leuk vindt..
Is iets persoonlijks voor mij.
vinniequote:
Wacht maar tot je vader bent, die krengen moet je continu in de gaten houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heul geen kind in mijn ogen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Raene het volgende:
Oooooooooooh he's here agaaaaaaaaaaaaain..... The man with the child in his eyes.
quote:Watching the painter painting
And all the time, the light is changing
And he keeps painting
That bit there, it was an accident
But he's so pleased
It's the best mistake, he could make
And it's my favourite piece
It's just great
Dat zeg ik, ben ik nog veels te jong voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vader bent, die krengen moet je continu in de gaten houden.
Succes, sterktequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens
Mensen, tot later
Oh dat zie ik nu pas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ben ik nog veels te jong voor
klaar met werkenrijden voor vandaagquote:
Scheelde ook maar 20 seconden ofzoquote:
Nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klaar met werkenrijden voor vandaag
Ja. Alsmede Queen, Foo Fighters en Nightwish.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooralsnog wel.
Radiohead?
Red hot chili peppers?
Queen vind ik dus gewoon vervelend, nightwish geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja. Alsmede Queen, Foo Fighters en Nightwish.
Hoe kan dit nouquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Queen vind ik dus gewoon vervelend, nightwish geen idee.
Wafquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Raene het volgende:
Ik ga die papzak van me maar eens uitlaten.
Ze wordt oud en loopt nu echt te zenuwachtig te doen als ze moet plassen, dus ze zat al om mn voeten heen te dralen en sip te kijkenquote:
Aaah gerrum. Zal ik voor haar een lekker mals stukje vleesch meenemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze wordt oud en loopt nu echt te zenuwachtig te doen als ze moet plassen, dus ze zat al om mn voeten heen te dralen en sip te kijken.
Rennen jij !quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze wordt oud en loopt nu echt te zenuwachtig te doen als ze moet plassen, dus ze zat al om mn voeten heen te dralen en sip te kijken.
Voltooid verleden tijd is in dit geval met een d op het eind.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik met de tracks van Hans Zimmer. Grijsgedraait en nu vind ik hem niet zo boeiend meer
Hoe komt het?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goed hoorIk word alleen een beetje gek van deze baan
Freddy geen goede stem?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Queen.. Is mij te druk / vrolijk /
En de zanger is mij een chaoot zonder goede stem eigenlijk.
En heb verder wel respect voor zijn manier van optreden.
Fair enoughquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Weinig te doen. Als ik zeg dat ik werk tussen het FOK!en door, zal je dat waarschijnlijk verbazenquote:
Als jij nu snel deze post even aanpast dan heeft niemand het gezienquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voltooid verleden tijd is in dit geval met een d op het eind.
Wablief?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Nope.quote:
Wat heb je met je been/rug?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig te doen. Als ik zeg dat ik werk tussen het FOK!en door, zal je dat waarschijnlijk verbazen
En ik heb last van mijn been/rug
Pijn. Al een paar maand. En de fysio helpt zolang totdat ik weer ga zitten. En ja, ik zit netjes rechtop met mijn benen en armen haaks.quote:
Laat een dokter naar je been kijken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijn. Al een paar maand. En de fysio helpt zolang totdat ik weer ga zitten. En ja, ik zit netjes rechtop met mijn benen en armen haaks.
Die zegt dat ik naar de fysio moet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat een dokter naar je been kijken?
Oh, oke. Ik heb ook een tijd last gehad van mijn rug door een vastzittende spier in m'n kniequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zegt dat ik naar de fysio moet.
Bij mij zit ie in mijn rug, net boven mijn bil. Maar trekt door naar mijn weetikveelhoedieheet spier. Die aan de achterzijde van bil naar been loopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik heb ook een tijd last gehad van mijn rug door een vastzittende spier in m'n knie. Die heeft een sportmasseur helemaal los gekneed. Erg pijnlijk, daarna nooit meer last gehad.
Diezelfde spier.zat bij mij bij de knie vastquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij zit ie in mijn rug, net boven mijn bil. Maar trekt door naar mijn weetikveelhoedieheet spier. Die aan de achterzijde van bil naar been loopt.
Geef mij jouw masseurquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Diezelfde spier.zat bij mij bij de knie vast. Geen fysio die het door had
.
Mevrouw?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mevrouw, kom eens heel snel hierheen.
Waaromquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mevrouw, kom eens heel snel hierheen.
Echt he.. 24 jaar pas en dan al een mevrouwquote:
Jongedame dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt he.. 24 jaar pas en dan al een mevrouw.
Kom eens hier, jongedamequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt he.. 24 jaar pas en dan al een mevrouw.
Gewoon uit protest niet gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Helemaal niks mis met queen!maar inderdaad kwestie van smaak..
Waarom vieren mensen in mijn kring verjaardagen nou altijd op dezelfde dag! Ze kennen elkaar ook niet dus resultaat is dat ik zaterdag 3 verjaardagen heb, en dus ook 3 cadeautjes moet kopen...
Veel beterquote:
Die kado'tjes had je toch wel moeten kopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Helemaal niks mis met queen!maar inderdaad kwestie van smaak..
Waarom vieren mensen in mijn kring verjaardagen nou altijd op dezelfde dag! Ze kennen elkaar ook niet dus resultaat is dat ik zaterdag 3 verjaardagen heb, en dus ook 3 cadeautjes moet kopen...
* Raene komtquote:
Exenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, mijn ex wil me toevoegen op Facebook. Daggutdusmooinie
Ik ga er niet actief mee om maar kan met allemaal nog normaal omgaan idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nog gewoon goed om met m'n exen.
En ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga er niet actief mee om maar kan met allemaal nog normaal omgaan idd.
Ik heb 1 ex waar ik nog mee om ga, dat is ook wel echt bijzonder imhoquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen tegen een stukje koekquote:
Ik niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, fixed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet.
Er is er 1 met wie ik afentoe nog spreek. met de rest ruzie heb.
Koala'squote:
quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet.
Er is er 1 met wie ik afentoe nog spreek. met de rest ruzie.
[quote]quote:
Wil je m'n ex wordenquote:
Boterkoekquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
Doen we dat direct op de Boterkoekmeet
Fixed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef MohMi het volgende:
[..]Beste oudste openingszin op een forum!
Jij charmeur jij!
Woarquote:
Noord-Holland.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh dat is een goei. Welke kant van het land woon je?
Nog betere omschrijving ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt, ik had er eigenlijk 'most classic' van meoten maken
Amsterdamquote:
Agree, maar Utrecht ligt wel het meest centraalquote:
Frieslandquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja waar denk je waar ik woon dan..
Lekker, hoor!quote:
Dat is hoe het hoortquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker, hoor!Weer ouderwets slecht bezig; eerste keer in maanden dat ik tijdens werktijden op Fok zit
Dat is geen excuus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Agree, maar Utrecht ligt wel het meest centraal.
Wat een voorbeeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.
In de hoek zeiken is makkelijker dan naar de wc lopen, maar dat probeer ik ook nog steeds elke keer netjes te houden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.
In de hoek zeiken is makkelijker dan naar de wc lopen, maar dat probeer ik ook nog steeds elke keer netjes te houden.
Vooral niet doen nee!quote:
Ik ben er bijnaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een gave van God, maar soms ook een last hoor..
Het is eenzaam aan de top.
god bestaat niet. ik denk dat ze je beet hebben genomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een gave van God, maar soms ook een last hoor..
Het is eenzaam aan de top.
Veeeer langs ja. Trein komt daar toch niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, iedere keer dat jij naar je liefje gaat kom je langs mijn mooie stad
quote:
Ik ben het levende voorbeeld dat "Goed" bestaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
goed bestaat niet. ik denk dat ze je beet hebben genomen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het levende voorbeeld dat "Goed" bestaat.
"Ik brak zijn been en hij zag dat ik goed was." Of iets dergelijks.
Ligt er wel aan of je over Utrecht gaat of nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Veeeer langs ja. Trein komt daar toch niet?
mijn ninja-edit was niet ninja genoeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Dordrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt er wel aan of je over Utrecht gaat of niet
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ninja-edit was niet ninja genoeg.
You're on a rollquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Kom je op bij mij langs?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
Fijn. Een fucking storing. Omreizen via Den Haag. FML.
Ik ga niet naar een meet als ie zo ver weg isquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kom je er niet langs nee. Volgende meet ga je wel mee
Wat gaat er dan gebeurenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij emo.giffen? Dat kan ik je stellig afraden.
Het zit ook wel mee, he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
Fijn. Een fucking storing. Omreizen via Den Haag. FML.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En gelukkig maar!
Tegen de ontkenning van God kan ik niets inbrengen.![]()
Denk je dat dat iedereen naar Lim-fucking-burg gaat komen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een meet als ie zo ver weg is
Bij Roy kan het prima. Rij je met mij meequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kan je uiteraard in mijn bedje begeven na de meet, met alle risico's van dien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
And I heard a voice in the midst of the four beasts...quote:
Daar lig ik toch alquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan je uiteraard in mijn bedje begeven na de meet, met alle risico's van dien.
[..]
Ik zou dat niet doen. Kun je niet meer rondlopen zonder adult-diapers te dragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan je uiteraard in mijn bedje begeven na de meet, met alle risico's van dien.
[..]
Opwindend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
And I heard a voice in the midst of the four beasts...
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him
Joy mag mij mishandelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terg joy niet.Je weet niet wat ze ons aan kan doen.
Ik wilde zeggen dat het de kaboutertjes waren, maar ik mocht er geen flauwe grappen meer over maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef Raene het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik spontaan topics verdwijnen uit mijn MyAt?
Lach maar. Ik had eindelijk de goeie bus.quote:
Niet fucken met kaboutertjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het de kaboutertjes waren, maar ik mocht er geen flauwe grappen meer over maken.
Waarom zag ik ineens een muur voor me met poepspettersquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joy mag mij mishandelen. Overal spetters op jouw muur.
Omdat je een poepfetish hebt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zag ik ineens een muur voor me met poepspetters
Ze bestaan echtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het de kaboutertjes waren, maar ik mocht er geen flauwe grappen meer over maken.
Poep is een don'tquote:
Misschien moet je de badkamer eens poetsen. Just a thought.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zag ik ineens een muur voor me met poepspetters
Ik kan niet zo heel goed tegen autorijden hequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Roy kan het prima. Rij je met mij mee
OEH JAJAJAJAJJAJAquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfde route wel, of dat ook niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Lach maar. Ik had eindelijk de goeie bus.
Tè flauwquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet je de badkamer eens poetsen. Just a thought.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |