Dat idd wel een leuke tekst!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Als ik jou was zou ik toch ‘terloops’ je maagdelijkheid noemen, maar niet te eager roepen dat je wel even volledig uit elkaar gescheurd wil worden. Dus zoiets.
[..]
Deze tekst is natuurlijk erg smooth.(
) Ten eerste ben je niet te ordinair (heuj wil je me effe lekker volspuiteeeee) en als het goed is moet ie nu denken: hmmm, very interesting this. Een meisje die ik voor het eerst mag nemen, geen vieze opgemaakte sloerie met harde neptieten, en ze lijkt me ook geen creepy stalker! Ik stuur haar een smsje.’
En qua foto's dus geen inside kijkje in je vulva, maar een beetje decent en spannend.
Dus hop, sturen. Wedden dat-ie het doet!
Leuke voorbeeldbriefquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Als ik jou was zou ik toch ‘terloops’ je maagdelijkheid noemen, maar niet te eager roepen dat je wel even volledig uit elkaar gescheurd wil worden. Dus zoiets.
[..]
Deze tekst is natuurlijk erg smooth.(
) Ten eerste ben je niet te ordinair (heuj wil je me effe lekker volspuiteeeee) en als het goed is moet ie nu denken: hmmm, very interesting this. Een meisje die ik voor het eerst mag nemen, geen vieze opgemaakte sloerie met harde neptieten, en ze lijkt me ook geen creepy stalker! Ik stuur haar een smsje.’
En qua foto's dus geen inside kijkje in je vulva, maar een beetje decent en spannend.
Dus hop, sturen. Wedden dat-ie het doet!
Wie weetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Leuke voorbeeldbrief. Het heeft al een heel stuk minder van dat verliefde bakvis-gehalte. Het moet inderdaad allemaal classy blijven en misschien..tja
Het kan ook zo zijn dat hij al bezet is, allemaal hindernissen die een date niet voorspoedigen. Maar ben benieuwd of hij zo'n meisje als ik in het dagelijkse leven wel interessant zou vinden (even los van het feit of hij gaat antwoorden of niet).
PS: stel je eens voor dat hij echt op mijn verzoek zou ingaan zeg
..dan heeft hij ze ook niet op een rijtjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Miss.X het volgende:
PS: stel je eens voor dat hij echt op mijn verzoek zou ingaan zeg
Uhu omdat het niet standaard is, zal ik ze wel niet op een rijtje hebben volgens jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
..dan heeft hij ze ook niet op een rijtje
match made in heaven!
Als je het topic een beetje had doorgelezen, dan kon je in mijn berichten teruglezen dat ik mijn sexleven helemaal niet opgeef voor een acteur die in een ander land woont. Ik weet dat ik geen dertien in een dozijn chick ben en wat is er sowieso mis met het alleen willen hebben van intimiteit met een persoon waarmee je het echt wil. Ik geef toe dat ik moeilijker op dat gebied ben dan gemiddeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja dromen mag toch. Veel mensen hebben wel zo'n idool in hoge of beperktere mate.. Ik denk dat het niet realistisch is dat je sex met hem gaat hebben omdat er gewoon nou eenmaal teveel aanbod voor zo'n persoon is en hij zich misschien op latere leeftijd ook wel wat meer wil settelen (ik ken hem niet, gewoon wat standaard een beetje lijkt te gelden).
Kan je niet beter kijken waarom geen enkele man je kan bekoren? Ben je niet lesbisch? Of iets anders ofzo.. een stoornis waardoor je andere mannen zo vindt... Bedoel je weet zelf dat het een rare situatie is als je je sexleven op lijkt te willen geven voor zoiets. Zelf vind ik het dus niet zo raar dat je wat 'opgaat' in een onbereikbaar persoon maar wel dat het (misschien) zo ver gaat dat je geen genoegdoening uit buurjongens kan krijgen als het ware..
Grappig, ik zie nu dat hij Dollarhyde was in Red Dragon, Anthony Hopkins is mijn favoriet vanwege de Hannibal reeks![]()
Ja ik wou gewoon even advies geven op basis van je OP in plaats van 7 pagina's te lezen sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje had doorgelezen, dan kon je in mijn berichten teruglezen dat ik mijn sexleven helemaal niet opgeef voor een acteur die in een ander land woont. Ik weet dat ik geen dertien in een dozijn chick ben en wat is er sowieso mis met het alleen willen hebben van intimiteit met een persoon waarmee je het echt wil. Ik geef toe dat ik moeilijker op dat gebied ben dan gemiddeld.
Zo een speciaal iemand ben ik in het dagelijkse leven gewoon nog niet tegengekomen.
Omdat in het echte leven wellicht niemand aan een ''droombeeld'' kan voldoen. Zoiets als: de ideale man bestaat niet. Het leven zit uiteindelijk ook niet zo in elkaar, daar ben ik me echt wel van bewustquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik wou gewoon even advies geven op basis van je OP in plaats van 7 pagina's te lezen sorryNou ja kan nadelig voor je zijn om dat te willen als het je niet gaat lukken. Dan streef je een ideaal na waar je tijdens je leven dan geen profijt van hebt gehad. Maar goed om te lezen dat je je sexleven niet opgeeft.
Maar je kan je wel afvragen hé.. je bent zo een speciaal persoon nog niet tegengekomen.. maar speciaal voor jou is dus via de tv... ik weet dat meiden gek kunnen zijn van idolen e.d. maar zoiets gaat meestal wel over... jij denkt er na 10 jaar nog zo over.. dat is een beetje trickyBeetje raar dat je niet een persoon tegenkomt in het echt (in jouw belevenis) die specialer is dan iemand van tv...
Dat klinkt wel heel deprimerend..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Miss.X het volgende:
Zo was ik eerst echt, maar naarmate ik ouder werd, kwam ik erachter dat mensen en de wereld niet mooi en leuk zijn..integendeel.
Nou ja misschien te kritisch of je kan gewoon niet voldoening halen uit dingen waar 'normale' mensen dat wel kunnen? Klinkt wel een beetje te erg eigenlijk.. krijg bijna het idee dat je hem zo leuk vind omdat hij nog niks fout kan doen (tijdens acteren enzo) waar in het echte leven iedereen dat wel kan.. droombeeld wat je zegt ja. Maar dat is niet goed voor jezelf dan. Althans laat ik het zo zeggen de kans is groter dat jij flink afwijkt wat dat betreft aangezien de rest van de mensheid wel leuke mensen lijken te ontmoeten/zien... klinkt wel wat treurig zo bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Omdat in het echte leven wellicht niemand aan een ''droombeeld'' kan voldoen. Zoiets als: de ideale man bestaat niet. Het leven zit uiteindelijk ook niet zo in elkaar, daar ben ik me echt wel van bewust. Ik moet dat zelf dus een beetje afleren. Ik wil soms te graag in ''alles is goed en mooi'' geloven. Zo was ik eerst echt, maar naarmate ik ouder werd, kwam ik erachter dat mensen en de wereld niet mooi en leuk zijn..integendeel.
Jaquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan. Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.
Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.
Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan. Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.
Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.
Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |