abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118337926
Ik lijk een beetje op Ralph Fiennes als in die ene film. Met die tovenaars enzo die film
.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:52:25 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118338138
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat iedere ster dat dan wel zal doen. Over naïef gesproken.
Mijn bericht over Mick Jagger was een reactie op een post dat 'sterren echt niet met fans' naar bed gaan. Ik zeg nergens dat letterlijk elke ster/bekendheid met jan en alleman neukt, jij doet alsof Mick Jagger een beetje een uitzondering is.

Ik werk zelf met bekende mensen (sporters in dit geval) en de eerlijke/trouwe/'ik neuk heus niet zomaar hoor' personen zijn VER in de minderheid. En dat geldt ook voor een hoop Nederlandse 'bekende mannen'.

Ik denk dat 80% van de 'bekende mannen' wel eens met een fan naar bed is geweest, eigenlijk. Al is het maar iemand uit de kroeg meegenomen, die worden toch alleen maar omringd door starfuckers.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:41:31 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118340631
Ja, ik denk wel dat Mick ergens aan de bovenkant zit.

Het zegt allemaal vrij weinig over die ene Engelse acteur die op zijn retour is.

Maar goed, jij hosselt de chickies voor bekende sporters? Of mag je na afloop de troep opruimen? :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_118369768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik lijk een beetje op Ralph Fiennes als in die ene film. Met die tovenaars enzo die film
.
Eh dan lijk je niet op Ralph, maar op voldemort.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:39:05 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118370004
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik denk wel dat Mick ergens aan de bovenkant zit.

Het zegt allemaal vrij weinig over die ene Engelse acteur die op zijn retour is.

Maar goed, jij hosselt de chickies voor bekende sporters? Of mag je na afloop de troep opruimen? :')
Not at all, maar ik ken uiteraard wel de verhalen.

Ik zeg ook niet dat iedereen 4000 chicks heeft gehosseld, en ook niet dat Ralph er wel voor in is, maar het is echt niet een zeer klein percentage van de 'sterren' dat wel eens met een fan in bed duikt.

TS, heb je nou al je brief verstuurd? :P
pi_118370785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Not at all, maar ik ken uiteraard wel de verhalen.

Ik zeg ook niet dat iedereen 4000 chicks heeft gehosseld, en ook niet dat Ralph er wel voor in is, maar het is echt niet een zeer klein percentage van de 'sterren' dat wel eens met een fan in bed duikt.

TS, heb je nou al je brief verstuurd? :P
Nee, ben er nog mee bezig. De kunst is om alles goed over te brengen :)

Ik had nog eens de oude versie van mijn brief teruggelezen, maar ik kwam te veel over als een verliefde bakvis..dus dat moest ik toch echt veranderen. :P

Toch wel lastig om alles in zo'n brief te zetten zonder dat het te langdradig wordt. Ik twijfel over of ik mijn mailadres, telnummer en skypenaam er ook moet bijzetten
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:04:58 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_118370875
Wat een zure sloten hier. Hebben zeker nog nooit een artiest geneukt. Ik zou zeggen, go for it, hoe dan ook kun je het dan afvinken en verder met je leven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:10:09 #133
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118371048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Nee, ben er nog mee bezig. De kunst is om alles goed over te brengen :)

Ik had nog eens de oude versie van mijn brief teruggelezen, maar ik kwam te veel over als een verliefde bakvis..dus dat moest ik toch echt veranderen. :P

Toch wel lastig om alles in zo'n brief te zetten zonder dat het te langdradig wordt. Ik twijfel over of ik mijn mailadres, telnummer en skypenaam er ook moet bijzetten
Wat voor dingen wil je zeggen?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:22:13 #134
206580 Luxuria
pi_118371503
Trouwens, word stewardess :P

quote:
In januari 2007 kwam Fiennes in het nieuws, nadat hij seks had gehad met een stewardess op het toilet van een vliegtuig.
pi_118371505
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat voor dingen wil je zeggen?
Wat ik van hem vind en dat het nooit is vervaagd al die jaren :) dat soort dingen.
En ook informatie over mezelf .
pi_118371555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Luxuria het volgende:
Trouwens, word stewardess :P

[..]

Loll op het toilet...dat lijkt me niet zo comfortabel :@
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:29:03 #137
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_118371755

Geile kerel :')
Ook geen sig dus
pi_118371831
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_118371852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]

Geile kerel :')
Deze grap is al eens gemaakt, kom eens met wat nieuws :O
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:38:00 #140
206580 Luxuria
pi_118372098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Wat ik van hem vind en dat het nooit is vervaagd al die jaren :) dat soort dingen.
En ook informatie over mezelf .
Je zegt dat je iets wilt schrijven wat er echt uitspringt, denk je dat dit dat doet?
Ik denk dat hij heel veel van dit soort brieven krijgt en dat het dus niet heel speciaal is.
Niet dat ik iets weet wat er wel echt uitspringt haha, ik zal er wel eens over nadenken.
pi_118372210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je zegt dat je iets wilt schrijven wat er echt uitspringt, denk je dat dit dat doet?
Ik denk dat hij heel veel van dit soort brieven krijgt en dat het dus niet heel speciaal is.
Niet dat ik iets weet wat er wel echt uitspringt haha, ik zal er wel eens over nadenken.
In ieder geval een paar foto's meesturen voor de keuring. :P Naaktfoto's uiteraard want hij moet maar net op je type vallen. Je valt dan wel op...althans dat hoop ik dan maar, wie weet heeft hij lades vol naaktfoto's van fans. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118372335
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef trovey het volgende:

[..]

In ieder geval een paar foto's meesturen voor de keuring. :P Naaktfoto's uiteraard want hij moet maar net op je type vallen. Je valt dan wel op...althans dat hoop ik dan maar, wie weet heeft hij lades vol naaktfoto's van fans. :')
Hij heeft vast geen gewaagde foto's van fans met zo'n lichaam als die van mij :P Val dan echt wel op hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss.X op 24-10-2012 13:52:25 ]
pi_118373305
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Even voor de goede orde, zijn fame-status is niet wat me aantrekt ofzo.
De hamvraag die ik nog niet gelezen heb, wat dan wel?

Want wat stoot je af in mannen die je in het dagelijkse leven ontmoet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_118375278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

De hamvraag die ik nog niet gelezen heb, wat dan wel?

Want wat stoot je af in mannen die je in het dagelijkse leven ontmoet?
Hm wat me aantrekt...dat is wel moeilijk uit te leggen, meer een speciaal gevoel. Hij lijkt me iemand die wat te vertellen heeft, komt niet over als een leeghoofd etc.
Bovendien vind ik zijn uitstraling leuk. Altijd charismatisch geweest en nog steeds op oudere leeftijd. Ik heb niet al zijn films gezien, de 1 is wat beter dan de ander.

En ik kom wel leuke mannen tegen in het dagelijks leven, maar ik heb tot nu toe geen speciale gevoelens bij ze ervaren. Misschien komt dat nog wel een keer :)
pi_118375784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Hm wat me aantrekt...dat is wel moeilijk uit te leggen, meer een speciaal gevoel. Hij lijkt me iemand die wat te vertellen heeft, komt niet over als een leeghoofd etc.
Bovendien vind ik zijn uitstraling leuk. Altijd charismatisch geweest en nog steeds op oudere leeftijd. Ik heb niet al zijn films gezien, de 1 is wat beter dan de ander.

En ik kom wel leuke mannen tegen in het dagelijks leven, maar ik heb tot nu toe geen speciale gevoelens bij ze ervaren. Misschien komt dat nog wel een keer :)
Realiseer je wel, dat je gevoelens hebt, voor iemand die eigenlijk niet bestaat. Dat wil zeggen, als je op zijn rollen valt. Hij moet iemand anders uitbeelden, en teksten spreken die iemand anders voor hem heeft bedacht. Uiteraard heeft zo iemand wel zijn eigen idee hoe je iemand die op papier staat, het best tot leven brengt. In interviews zal hij natuurlijk ook nooit gedragen zoals hij tegen vrienden en familie doet. Hij houdt toch professionele afstand.

Dit alles kan natuurlijk de liefde voor hem bij jou alleen maar katalyseren. Hij zal nooit een scheet in je buurt laten, nooit klagen over de slechte rol die hij moet vertolken, en nooit je een beuk verkopen met zijn dronken hoofd (als hij dat zou doen).

Om jezelf niet al te zeer te kwellen, zou ik je toch adviseren naar iets bereikbaardere mannen te kijken. Die zijn er heus wel, zonder dat ze een saai leven hebben. Acteurs hebben wij hier ook, aan de Film- en toneelAcademie. En ook kunstenaars en muzikanten, of direkteuren met een eigen bedrijf. Etc.

Overigens zou ik wel die brief naar "jouw" akteurgewoon schrijven. Wie weet krijg je een leuke brief terug, maar wellicht ook een standaardbrief of niets.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:30:36 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118376015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Godshand het volgende:
maar wellicht ook een standaardbrief
quote:
Geachte Miss X,

Bij deze wil ik u ten eerste hartelijk bedanken voor uw getoonde interesse in een eventuele erotische omgang met mij. Helaas moet ik u teleurstellen. Door de vele aanvragen die ik dagelijks binnen krijg ben ik genoodzaakt keuzes te maken. In het verlengde hiervan staat ook in de algemene voorwaarden (hoofstuk 4 paraaf 18.b) dat ik niet in zal gaan op verzoeken van onervaren maagden.

Ik wens u desalniettemin erg veel succes met de invulling van uw seksuele leven, en alles wat daarbij hoort.

Hoogachtend,

Ralph Fiennes
pi_118376087
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Realiseer je wel, dat je gevoelens hebt, voor iemand die eigenlijk niet bestaat. Dat wil zeggen, als je op zijn rollen valt. Hij moet iemand anders uitbeelden, en teksten spreken die iemand anders voor hem heeft bedacht. Uiteraard heeft zo iemand wel zijn eigen idee hoe je iemand die op papier staat, het best tot leven brengt. In interviews zal hij natuurlijk ook nooit gedragen zoals hij tegen vrienden en familie doet. Hij houdt toch professionele afstand.

Dit alles kan natuurlijk de liefde voor hem bij jou alleen maar katalyseren. Hij zal nooit een scheet in je buurt laten, nooit klagen over de slechte rol die hij moet vertolken, en nooit je een beuk verkopen met zijn dronken hoofd (als hij dat zou doen).

Om jezelf niet al te zeer te kwellen, zou ik je toch adviseren naar iets bereikbaardere mannen te kijken. Die zijn er heus wel, zonder dat ze een saai leven hebben. Acteurs hebben wij hier ook, aan de Film- en toneelAcademie. En ook kunstenaars en muzikanten, of direkteuren met een eigen bedrijf. Etc.

Overigens zou ik wel die brief naar "jouw" akteurgewoon schrijven. Wie weet krijg je een leuke brief terug, maar wellicht ook een standaardbrief of niets.
Ik val niet op de rollen die hij speelt :), weet ook wel dat hij dan acteert. En ik ben realistisch, dus in het echt zou hij inderdaad kunnen tegenvallen. Al mijn hoop is niet op hem gevestigd, hou mijn ogen gewoon open voor andere mannen. Misschien komt het hier echt over alsof ik obsessief ben, maar ben gewoon nuchter. ;)
pi_118376089
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Whehe _O-
pi_118376131
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

:'( :P en hoe zou een leuke brief dan zijn haha
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:52:09 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118376818
Als ik jou was zou ik toch ‘terloops’ je maagdelijkheid noemen, maar niet te eager roepen dat je wel even volledig uit elkaar gescheurd wil worden. Dus zoiets.

quote:
Heey Ralph,

Ik zal vast niet de enige zijn die een brief naar je stuurt, maar ik ben ervan overtuigd dat ik anders ben dan de gemiddelde ‘fan’. Leuker vooral. Vanaf het moment dat ik je eerste film zag vond ik je al interessant. De blik in je ogen, de manier hoe je je presenteert, op een of andere manier intrigreer je me. En wees gerust, ik heb geen honderd posters van je boven m’n bed hangen en droom ook niet elke nacht over je. ;)

Ik ben nog jong, normaalgesproken te jong voor jou. Ondanks dat ik veel aandacht krijg van mannen om me heen, heb ik me nog nooit aan iemand echt gegeven. Of dat nou totaal door jou komt weet ik niet, maar het zou me ongelofelijk leuk lijken om je eens te ontmoeten. Kijken of het klopt dat ik me eigenlijk aan jou wil geven, of dat het eigenlijk een rare gedachte is. Nouja, dat is het sowieso, maar je begrijpt me…ik hoop natuurlijk het eerste. :)

Ik heb wat foto’s meegestuurd die een indruk geven hoe ik ben. En mocht je eens een uurtje (of twee) over hebben, dit is m’n mobiele nummer en emailadres. Ik kom graag eens langs. ;)

Liefs,
Miss X
Deze tekst is natuurlijk erg smooth. :+ ( :')) Ten eerste ben je niet te ordinair (heuj wil je me effe lekker volspuiteeeee) en als het goed is moet ie nu denken: hmmm, very interesting this. Een meisje die ik voor het eerst mag nemen, geen vieze opgemaakte sloerie met harde neptieten, en ze lijkt me ook geen creepy stalker! Ik stuur haar een smsje.’

En qua foto's dus geen inside kijkje in je vulva, maar een beetje decent en spannend.

Dus hop, sturen. Wedden dat-ie het doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')