Mijn bericht over Mick Jagger was een reactie op een post dat 'sterren echt niet met fans' naar bed gaan. Ik zeg nergens dat letterlijk elke ster/bekendheid met jan en alleman neukt, jij doet alsof Mick Jagger een beetje een uitzondering is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat iedere ster dat dan wel zal doen. Over naïef gesproken.
Eh dan lijk je niet op Ralph, maar op voldemort.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik lijk een beetje op Ralph Fiennes als in die ene film. Met die tovenaars enzo die film
.
Not at all, maar ik ken uiteraard wel de verhalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik denk wel dat Mick ergens aan de bovenkant zit.
Het zegt allemaal vrij weinig over die ene Engelse acteur die op zijn retour is.
Maar goed, jij hosselt de chickies voor bekende sporters? Of mag je na afloop de troep opruimen?
Nee, ben er nog mee bezig. De kunst is om alles goed over te brengenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Not at all, maar ik ken uiteraard wel de verhalen.
Ik zeg ook niet dat iedereen 4000 chicks heeft gehosseld, en ook niet dat Ralph er wel voor in is, maar het is echt niet een zeer klein percentage van de 'sterren' dat wel eens met een fan in bed duikt.
TS, heb je nou al je brief verstuurd?
Wat voor dingen wil je zeggen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nee, ben er nog mee bezig. De kunst is om alles goed over te brengen
Ik had nog eens de oude versie van mijn brief teruggelezen, maar ik kwam te veel over als een verliefde bakvis..dus dat moest ik toch echt veranderen.
Toch wel lastig om alles in zo'n brief te zetten zonder dat het te langdradig wordt. Ik twijfel over of ik mijn mailadres, telnummer en skypenaam er ook moet bijzetten
quote:In januari 2007 kwam Fiennes in het nieuws, nadat hij seks had gehad met een stewardess op het toilet van een vliegtuig.
Wat ik van hem vind en dat het nooit is vervaagd al die jarenquote:
Je zegt dat je iets wilt schrijven wat er echt uitspringt, denk je dat dit dat doet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wat ik van hem vind en dat het nooit is vervaagd al die jarendat soort dingen.
En ook informatie over mezelf .
In ieder geval een paar foto's meesturen voor de keuring.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je zegt dat je iets wilt schrijven wat er echt uitspringt, denk je dat dit dat doet?
Ik denk dat hij heel veel van dit soort brieven krijgt en dat het dus niet heel speciaal is.
Niet dat ik iets weet wat er wel echt uitspringt haha, ik zal er wel eens over nadenken.
Hij heeft vast geen gewaagde foto's van fans met zo'n lichaam als die van mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef trovey het volgende:
[..]
In ieder geval een paar foto's meesturen voor de keuring.Naaktfoto's uiteraard want hij moet maar net op je type vallen. Je valt dan wel op...althans dat hoop ik dan maar, wie weet heeft hij lades vol naaktfoto's van fans.
De hamvraag die ik nog niet gelezen heb, wat dan wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, zijn fame-status is niet wat me aantrekt ofzo.
Hm wat me aantrekt...dat is wel moeilijk uit te leggen, meer een speciaal gevoel. Hij lijkt me iemand die wat te vertellen heeft, komt niet over als een leeghoofd etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
De hamvraag die ik nog niet gelezen heb, wat dan wel?
Want wat stoot je af in mannen die je in het dagelijkse leven ontmoet?
Realiseer je wel, dat je gevoelens hebt, voor iemand die eigenlijk niet bestaat. Dat wil zeggen, als je op zijn rollen valt. Hij moet iemand anders uitbeelden, en teksten spreken die iemand anders voor hem heeft bedacht. Uiteraard heeft zo iemand wel zijn eigen idee hoe je iemand die op papier staat, het best tot leven brengt. In interviews zal hij natuurlijk ook nooit gedragen zoals hij tegen vrienden en familie doet. Hij houdt toch professionele afstand.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hm wat me aantrekt...dat is wel moeilijk uit te leggen, meer een speciaal gevoel. Hij lijkt me iemand die wat te vertellen heeft, komt niet over als een leeghoofd etc.
Bovendien vind ik zijn uitstraling leuk. Altijd charismatisch geweest en nog steeds op oudere leeftijd. Ik heb niet al zijn films gezien, de 1 is wat beter dan de ander.
En ik kom wel leuke mannen tegen in het dagelijks leven, maar ik heb tot nu toe geen speciale gevoelens bij ze ervaren. Misschien komt dat nog wel een keer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Godshand het volgende:
maar wellicht ook een standaardbrief
quote:Geachte Miss X,
Bij deze wil ik u ten eerste hartelijk bedanken voor uw getoonde interesse in een eventuele erotische omgang met mij. Helaas moet ik u teleurstellen. Door de vele aanvragen die ik dagelijks binnen krijg ben ik genoodzaakt keuzes te maken. In het verlengde hiervan staat ook in de algemene voorwaarden (hoofstuk 4 paraaf 18.b) dat ik niet in zal gaan op verzoeken van onervaren maagden.
Ik wens u desalniettemin erg veel succes met de invulling van uw seksuele leven, en alles wat daarbij hoort.
Hoogachtend,
Ralph Fiennes
Ik val niet op de rollen die hij speeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Realiseer je wel, dat je gevoelens hebt, voor iemand die eigenlijk niet bestaat. Dat wil zeggen, als je op zijn rollen valt. Hij moet iemand anders uitbeelden, en teksten spreken die iemand anders voor hem heeft bedacht. Uiteraard heeft zo iemand wel zijn eigen idee hoe je iemand die op papier staat, het best tot leven brengt. In interviews zal hij natuurlijk ook nooit gedragen zoals hij tegen vrienden en familie doet. Hij houdt toch professionele afstand.
Dit alles kan natuurlijk de liefde voor hem bij jou alleen maar katalyseren. Hij zal nooit een scheet in je buurt laten, nooit klagen over de slechte rol die hij moet vertolken, en nooit je een beuk verkopen met zijn dronken hoofd (als hij dat zou doen).
Om jezelf niet al te zeer te kwellen, zou ik je toch adviseren naar iets bereikbaardere mannen te kijken. Die zijn er heus wel, zonder dat ze een saai leven hebben. Acteurs hebben wij hier ook, aan de Film- en toneelAcademie. En ook kunstenaars en muzikanten, of direkteuren met een eigen bedrijf. Etc.
Overigens zou ik wel die brief naar "jouw" akteurgewoon schrijven. Wie weet krijg je een leuke brief terug, maar wellicht ook een standaardbrief of niets.
Whehequote:
Deze tekst is natuurlijk erg smooth.quote:Heey Ralph,
Ik zal vast niet de enige zijn die een brief naar je stuurt, maar ik ben ervan overtuigd dat ik anders ben dan de gemiddelde ‘fan’. Leuker vooral. Vanaf het moment dat ik je eerste film zag vond ik je al interessant. De blik in je ogen, de manier hoe je je presenteert, op een of andere manier intrigreer je me. En wees gerust, ik heb geen honderd posters van je boven m’n bed hangen en droom ook niet elke nacht over je.
Ik ben nog jong, normaalgesproken te jong voor jou. Ondanks dat ik veel aandacht krijg van mannen om me heen, heb ik me nog nooit aan iemand echt gegeven. Of dat nou totaal door jou komt weet ik niet, maar het zou me ongelofelijk leuk lijken om je eens te ontmoeten. Kijken of het klopt dat ik me eigenlijk aan jou wil geven, of dat het eigenlijk een rare gedachte is. Nouja, dat is het sowieso, maar je begrijpt me…ik hoop natuurlijk het eerste.
Ik heb wat foto’s meegestuurd die een indruk geven hoe ik ben. En mocht je eens een uurtje (of twee) over hebben, dit is m’n mobiele nummer en emailadres. Ik kom graag eens langs.
Liefs,
Miss X
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |