Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom is het zaak zo`n mooie en opvallend mogelijke brief te maken. Ik heb wel eens gehoord dat je op die manier ook sneller prijsvragen enzo wint, dus met parfum sprayen en gedichtjes maken, mooie versieringen, grote kaart met muziek, je kent het wel.
Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te maken
Tuurlijk. Ik zal hier dan wel een update geven als ik antwoord heb gekregen. Wordt vervolgdquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!
Dat is juist het punt. Het schaadt je keuze in partners en bovendien al die potentiele partners die niet kunnen voldoen aan het onrealistische droombeeld die je hebt van Voldemortquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Miss.X het volgende:
Als ik er zelf geen problemen mee heb en niemand tot last ben, zie ik het probleem niet. En dan is er ook geen probleem.
Apart is wel een beetje een understatement. Ik dacht eerst nog dat dit [PUB] was want bij 14 jaige bakvissen komt dit soort verliefdheden nog wel eens voor maar bij volwassen vrouwen....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van ben
Weet jij waar hij woont?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat zo'n kerel per dag wel 10 brieven krijgt met dergelijke verzoeken.
En dan wel lekker arrogant vragen of ie zelf langs kan komen.![]()
Alsof zo'n kerel zelf 9 uur in het vliegtuig gaat zitten om hier in Nederland met een of andere rare maagd te gaan prutsen terwijl hij zelf waarschijnlijk elke avond alleen maar lekkere chicks neukt in z'n penthouse.
Ik vraag het jou omdat je het hebt over 9 uur vliegen.quote:
Engeland is maar een uurtje vliegen. Nog niet eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef Silenus het volgende:
Ik ga even voor het gemak uit van de USA oid. Maar mijn verhaal was niet zo bedoeld dat het letterlijk 9 uur is, 8 uur, of 10 uur en een kwartier.
Ik zal de volgende keer 'een vrij lange tijd' noemen.
Ah ja, nee, dat haalt het verhaal van Silenus inderdaad volledig onderuit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Engeland is maar een uurtje vliegen. Nog niet eens.
Hé, hij vond het nodig om het als argument te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah ja, nee, dat haalt het verhaal van Silenus inderdaad volledig onderuit..
Verkapte 'je mag ook wel met mij neuken'-hosselpogingquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef party_crasher het volgende:
Grappig. Ik krijg van vrienden te horen dat ik op een vreemde manier erg op Ralph Fiennes lijk. Voordat vrienden dit tegen mij zeiden wist ik eigenlijk helemaal niet wie dat was![]()
Hoe zie je eruit dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef party_crasher het volgende:
Grappig. Ik krijg van vrienden te horen dat ik op een vreemde manier erg op Ralph Fiennes lijk. Voordat vrienden dit tegen mij zeiden wist ik eigenlijk helemaal niet wie dat was![]()
Ik zou hem het liefst op een normale manier willen leren kennen, maar bedacht me dat ik met iets aparts moet komen om op te vallen. Als ik alleen zeg: hee i want to meet you etc. dan gaat hij toch niet getriggerd raken omdat hij dat misschien al tientallen keren heeft gehoord en gelezen. Het moet dus echt PATS BOEM in your face zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef Cavalinho het volgende:
TS, fanmail wordt over het algemeen door personeel/familie geopend en gelezen en als het grappig is of raar, zoals die van jou, gaat het door heel veel handen zodat iedereen er van mee kan genieten.
Houd dat in je achterhoofd als je fanmail schrijft.
Hoewel sterren ook gewoon mensen zijn en het soms lukt als fan om een connectie te maken, gaat dat over het algemeen niet via dat soort brieven.
Jezelf aanbieden voor sex geeft een rare wansmaak.
Als je echt kennis zou willen maken zou ik dat dus niet als aanleiding gebruiken.
De kortse weg naar een ster is betrokken zijn bij een goed doel en hem , via zijn agent, uitnodigen daar te zijn voor het een of ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |