Dames en heren, het duurt nog veel te lang tot het volgende Eurovisie Songfestival in mei 2013, wanneer we uiteraard weer gezamenlijk de halve finale op groot scherm gaan kijken. Maar goed, mei... dat duurt nog een eeuwigheid. Omdat we jullie zo graag zien en zin hebben in opnieuw net zo'n toffe meet als de vorige twee - waarvan we nog steeds trots zijn op de enorme opkomst! - hebben we besloten dat we elkaar weer gaan zien op
ZATERDAG 26 JANUARI 2013
voor de Grote Burgerlijke Bingo Bier en Bitterballen meet!
WTF, BINGO??? ZIJN JULLIE WEL HELEMAAL LEKKER? Ja, bingo. Bingo in Henk z'n kroeg is hip ende happening. Trust us. En als je ons niet trust, vraag dan maar aan Yvonne.
SPECIALE GAST Omdat velen van jullie wel eens hebben gezegd 'Ik zou ook wel eens willen kroegbingoën bij Henk!!' komt ons aller überkroegtijger Joop speciaal voor ons op een zaterdag de bingoballen draaien voor een uurtje, of twee! Joop wordt drie dagen later 78 (!) en viert speciaal voor ons zijn verjaardag privé een weekje later. Dit omdat hij jullie ook graag weer ziet.
Buiten het rondje hilarische bingo, waarin Joop ons vast weer ouderwets toe gaat brullen toch vooral onze muil te houden, wordt dit wederom een oergezellige middag en avond vol bier, de échte Rotterdamse bitterballen, bijzonder leuke mensen en lekkere muziek.
LOCATIE Huiskamercafé 't Halve Maatje Kleiweg te Rotterdam gratis parkeren en zeer goed bereikbaar met OV
ETEN Voor wie er mee willen eten gaat ons aller Henk weer een heerlijk buffetje regelen. Je krijgt spareribs, de beroemde zelfgemaakte gehaktballen, saté, patat/friet (jawatishetnou), brood, sausjes en groenvoer als hoofdgerecht. Vooraf krijg je een overheerlijk soepje en na afloop de fameuze chocoladetaart! Dit alles voor ¤ 13,50 (eurootje meer dan vorige keer, anders komt Henk er niet meer mee uit ivm de iets gestegen kosten, maar alsnog bijzonder vriendelijke prijs voor alles bij elkaar leek ons!).
Het geld voor het eten dient 4 dagen voor de meet overgemaakt te worden aan Greys, zij zorgt dan dat Henk alles tegelijk krijgt op de dag zelf. De drankjes reken je zelf ter plaatse af.
SLAPEN Wie wil kan een goeikoop 1-2-3-4-persoons kamertje boeken in het inmiddels bij de ESF-ers beruchte Bienvenue Hotel te Rotterdam. Vol. Voor een aantal mensen wordt het hotel Milano. We zullen er dan na afloop van de meet weer een silent polonaise door de straat verzorgen, want die hoort er inmiddels bij! En is ook zeer goed mogelijk bij Milano.
Zetten jullie het in je agenda? Want zonder jullie geen feest!
Namens de feestcommissie, Muis006, Tha_Erik en Greys Met dank aan Zwab voor de wederom prachtige banner!
WIE? Muis006 + eten Mister Muis + eten Greys + eten Tha_Erik + eten yvonne+eten iteejer + eten 1. sp3c + eten Cat22 + eten indaha + eten manvanindaha + eten stevenmac26 + eten Ingetje79 Roger_Epiales Qwea + eten Peter Cutebye + ETEN JJdJ1984 DeZwabber ElisaB + eten BrandX + eten MissBliss Re Maanvis + eten + hotel Harajuku. Crutch Cee HenkPietKlaasWim ZusVanGreys Maes (is ballendraaister van Joop de bingokoning) Takaiki + eten (en geys, we zoeken nog even uit wie of wat dat is) Ynske Bart + eten MevrouwBart + eten
Meneer I (ovb) Kally (ovb) De +1 van JJdJdjdjdjdjd (ovb) Pokkehontas + eten (ovb) Steve (ovb) Fred_B (ovb) moemoe (ovb) Ml-etje (ovb) Voorschrift (ovb) Takaikiman (ovb)
Wie duiken er in het Bienvenue hol na de meet? Vol
Wie duiken er in hotel Milano na de meet? Qwea - (1pers kamer) Greys - 3 pers kamer geboekt bij Milano (met Gb en zus) Cat - Cee - Ynske? - (4 pers kamer) Indaha - meneer indaha (2 pers kamer) Roozjee - Erik - Maanvis - Cat heeft nog een optie voor een 4persoons kamer tot 1 januari! Wil je die overnemen: prima. Maar als je hem niet gevuld krijgt zul je de kosten wel zelf op je moeten nemen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 22-10-2012 15:20:20 ]
Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende: Zal ik dan maar gewoon thuis slapen ? Want zo te zien hebben jullie het alweer volgepland en ik ga niet als enige in een ander hotel slapen
Het is nog lang niet vol gepland hoor Alleen zijn er geen 2 persoons kamers meer behalve 1 deluxe.
Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef indaha het volgende: De luxe kamer is al besproken , ik heb gebeld en stuur nu een mail ter bevestiging . Aanbetaling 30%
Aanbetaling? Hoe moet je dat doen dan, overmaken? En krijg je hem nou voor 109? Want ze gaf mij korting he...
Maar Muis als jij graag wil blijven slapen dan boek ik wel een andere hoor
En dan zit jij als enige in een ander hotel? Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
En dan zit jij als enige in een ander hotel? Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
Dat heb ik gezegd toen indaha het bienvenueprobleem voorlegde. Maar doe maar gewoon, ik slaap wel thuis als het niet uit komt .
Anders ga ik wel in het Airport hoor. Dan hebben we maar pech, dan slapen we niet bij elkaar in 1 hotel. Want daar hebben we nu dus kamers tekort voor en ik zag dat Bliss evt ook in een hotel wilde, dus die wil dan mss ook in het Airport.
Greys, zullen wij gewoon gaan boeken? Jij een vierpersoontje en ik een viertje en een drietje? Kunnen we achteraf nog afzeggen/ruilen etc als het niet vol komt. En voor laatlaatkomers zijn er nog de eenpersoontjes.
Ergens moeten we knopen doorhakken en als we nog langer wachten is er nul vrij of alleen nog maar superduur waardoor mensen ook gaan afvallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greys, zullen wij gewoon gaan boeken? Jij een vierpersoontje en ik een viertje en een drietje? Kunnen we achteraf nog afzeggen/ruilen etc als het niet vol komt. En voor laatlaatkomers zijn er nog de eenpersoontjes.
Ergens moeten we knopen doorhakken en als we nog langer wachten is er nul vrij of alleen nog maar superduur waardoor mensen ook gaan afvallen.
Maar niet lullig bedoeld, wat moet ik met een viertje dan? Eventueel Takke er bij bedoel je als ze alleen gaat?
En met die aanbetalingen wordt het me toch een beetje te tricky hoor, om te boeken voor mensen die zich nog helemaal niet gemeld hebben enzo
Ik baal ook echt, want ik MOET nu wat anders gaan doen. Gloeiende. Erhm... ff denken.