Dat je net zo goed het grote Ajax topic dicht kan doen als zulk nieuws al een apart topic krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je wat te zeggen hebt mag je dat gewoon doen hoor, dit soort 'feedback' hoeft niet zo.
Dat kan, idd. Maar ik vind dat het nieuws verzuipt tussen de sc die grote clubtopics vaak zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je net zo goed het grote Ajax topic dicht kan doen als zulk nieuws al een apart topic krijgt
Wat een complete onzinquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Van der Sar in directie Ajax.
Dit kan ook in het Ajax topic
Oké daar heb je mequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een complete onzin
Het is gewoon nieuws...
Alleen omdat het Ajax betreft zit het je dwars? Laten we anders alleen nog maar een sc en clubtopics in vbl hebben...
Ik weet dat je verder gewoon graag tegen dingen aanschopt en je verder ook voor rede vatbaar bent dus deze keer vergeef ik het je maar de volgende keer zoek ik je op okequote:
Ajax krijgt een nieuwe directeur en dat is geen topic waard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Van der Sar in directie Ajax.
Dit kan ook in het Ajax topic
Jawel, dat zeggen Steven en ik net.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax krijgt een nieuwe directeur en dat is geen topic waard.![]()
Grapjasquote:
Ach, zolang het hier gebeurt en niet in het topic zelf dan kan het wmb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapjas
Maar dit soort negatieve gezeik elke keer verpest de sfeer op een forum
Zat topics waar ze ook komen stoken of kloten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, zolang het hier gebeurt en niet in het topic zelf dan kan het wmb.
kssstquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat topics waar ze ook komen stoken of kloten.
Ja, dat probeer ik altijd af te kappen als ik het zie, maar als dat gemist is kan het gewoon hier gemeld worden uiteraard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat topics waar ze ook komen stoken of kloten.
Mwah sommige dingen moet je ook met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapjas
Maar dit soort negatieve gezeik elke keer verpest de sfeer op een forum
Dat ook, ja. Als ik zie dat er 4 dagen na z'n hatrick nog geen topic van Locadia is bijvoorbeeld, dan mag er ook wel wat meer initiatief genomen worden vanuit bepaalde supportersgroepen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah sommige dingen moet je ook met een korreltje zout nemen
Blijkbaar zit het sommige dwars dat er meer nieuws van de ene club uitkomt dan van de andere
Jij bent er wel verdomd snel bij elke keer om nieuws te posten en wat mij betreft posten andere ook nieuws van hun club als dat er gewoon is
Ik vroeg in het feyenoord topic of het niet leuk zou zijn om een topic over die Boetius ofzo te openen, toen kreeg ik te horen dat ik het zelf maar moest doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Als ik zie dat er 4 dagen na z'n hatrick nog geen topic van Locadia is bijvoorbeeld, dan mag er ook wel wat meer initiatief genomen worden vanuit bepaalde supportersgroepen.
Dat doe ik nooit. Ik kom hier alleen maar zeiken als mijn eigen briljante of geniale topic op slot gaatquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik altijd af te kappen als ik het zie, maar als dat gemist is kan het gewoon hier gemeld worden uiteraard.
Bespreek je toch gewoon in het desbetreffende topic van de club. Beetje nutteloos zo'n topic imo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg in het feyenoord topic of het niet leuk zou zijn om een topic over die Boetius ofzo te openen, toen kreeg ik te horen dat ik het zelf maar moest doen
Mijn nieuws topics zijn meestal serieus die gaan zelden op slot. Ik volg nu eenmaal graag de actualiteit. Heb verder toch niks anders te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah sommige dingen moet je ook met een korreltje zout nemen
Blijkbaar zit het sommige dwars dat er meer nieuws van de ene club uitkomt dan van de andere
Jij bent er wel verdomd snel bij elke keer om nieuws te posten en wat mij betreft posten andere ook nieuws van hun club als dat er gewoon is
Het 'internet hooligan gehalte' is bij elke groep redelijk hoogquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik kom hier alleen maar zeiken als mijn eigen briljante of geniale topic op slot gaat
Vanmiddag nog een unban aangevraagd voor iemand me onterecht met ziektes de huid volschold.
Ik ga liever in discussie. Mij zie je ook niet in een Feijenoord topic trollen. Wat heb ik er te zoeken. Zei doen dat wel bij anderem.
Het was geen sneer naar jou toe hequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn nieuws topics zijn meestal serieus die gaan zelden op slot. Ik volg nu eenmaal graag de actualiteit. Heb verder toch niks anders te doen
Daar kunnen anderen wel wat van leren, ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik kom hier alleen maar zeiken als mijn eigen briljante of geniale topic op slot gaat
Vanmiddag nog een unban aangevraagd voor iemand me onterecht met ziektes de huid volschold.
Ik ga liever in discussie. Mij zie je ook niet in een Feijenoord topic trollen. Wat heb ik er te zoeken. Zei doen dat wel bij anderem.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bespreek je toch gewoon in het desbetreffende topic van de club. Beetje nutteloos zo'n topic imo.
Ik zeg toch nergens dat iedereen dat moet vinden. Als ik wat over Boëtius, Schaken of Lamprou wil zeggen dan doe ik dat wel in het Feyenoord topic. Vind ik makkelijker en logischer, mag toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom niet een apart topic?
Wat jij nutteloos vindt houdt niet in dat andere het ook vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |