Ik voel me gelukkig niet aangesproken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen slijmvoetbal. Dat weet je. Maar dit is het moeilijkste forum om te modden.
Zijn al veel andere mods met de staart tussen de voetbalbenen afgehaakt.
Jij bent liefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voel me gelukkig niet aangesproken.
Aangenaam. tong80. Je mag Tong zeggen.quote:
Ik hoor je niet goed, teveel slijm in je mondquote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam. tong80. Je mag Tong zeggen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beperk je tot feedback aub. Laatste waarschuwing.
Castelen van Feyenoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
Waarom homo-voetballers niet uit de kast komen.
Zal ik een topic openen over kastelen ?
De mislukte voetballer van Ajax ?
Mag je er een slotje op zetten.
Je krijgt een 8 omdat David Ginolaquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het grapje dan ook geweest
Deze beter ?
Voetballers met een mooie style......
Done.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] Stefano Denswil [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Christian Eriksen [ afbeelding ]
Mag er ook wel bij in het linkjes topic.
Alvast bedankt.
Oh, ik vond het wat erg karig en dacht dat een mening over de trainer van Ajax wel in dat topic kon. Maar als je het liever apart hebt kan ik het heropenen hoor?quote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat toch helemaal niet over Ajax
De analises van Frank de Boer na de wedstrijd.
Niet in mij OP iig. Ik heb het over de coach de Boer en zijn openheid en eerlijkheid naar de media.
Hoeft niet persé lol is er al een beetje af. En misschien loopt het ook helemaal niet. Maar ik kreeg zelfs bijval van een ultieme Ajax-hater.quote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wat erg karig en dacht dat een mening over de trainer van Ajax wel in dat topic kon. Maar als je het liever apart hebt kan ik het heropenen hoor?
Ik kom zelf nooit in het Ajax-topic. Althans hoogst zelden. Vind die clubtopics vaak zo prekerig voor eigen parochie of een buitenstaander met een afwijkende mening wordt gelijk aangevallen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wat erg karig en dacht dat een mening over de trainer van Ajax wel in dat topic kon. Maar als je het liever apart hebt kan ik het heropenen hoor?
Ok, dan laten we hem dichtquote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeft niet persé lol is er al een beetje af. En misschien loopt het ook helemaal niet. Maar ik kreeg zelfs bijval van een ultieme Ajax-hater.
Lulquote:
Oei, dan ben je echt al een poosje niet in het Ajaxtopic geweest, daar is geen supporter van een andere club nodig om de boel te doen ontvlammen...quote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom zelf nooit in het Ajax-topic. Althans hoogst zelden. Vind die clubtopics vaak zo prekerig voor eigen parochie of een buitenstaander met een afwijkende mening wordt gelijk aangevallen.
Dat bedoel ik ook wel een beetje. Er wordt zo vaak in dat soort topics op de man gespoord.quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oei, dan ben je echt al een poosje niet in het Ajaxtopic geweest, daar is geen supporter van een andere club nodig om de boel te doen ontvlammen...
Nee joh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Van der Sar in directie Ajax.
Dit kan ook in het Ajax topic
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Althans, het kan wel, maar dan voegen we alle topics samen in club/speler topics. Van mij mag een apart topic wel af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |