abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118397907
Ik vond het alleen wel erg lang duren alvorens de tape in de USA was, eigenlijk was het tweemaal dezelfde cliffhanger, maar goed, inderdaad mooie plotwendingen, waar ik het eerste seizoen nog wel regelmatig twijfels had wie er goed was en wie evil, draait het verhaal nu om volledige plotwendingen ipv sym- antipathie wisselingen, erg goede serie :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118398418
Die wisselende sympathieėn en de vage grens tussen voorondersteld goed en kwaad maakten de serie juist ijzersterk. Is ook nog steeds wel een thema vind ik. Dat een aantal conservatieve Amerikaanse media de serie 'anti-Amerikaans' noemden, vond ik ook wel voor de serie pleiten. Al is doodgewone spanning in mijn ogen nog steeds de kern van zowel seizoen 1 als 2.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:41:12 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118406647
Maar ik ben wel erg benieuwd naar de beredenering van die gekke blondine waarom ze nou tegen iedereens bevelen in een arrestatie forceerde terwijl er verder nog geen contacten van hem bekend zijn. Ok, ze is zo gek als een paarse deur in een oranje huis maar toch.

Wel een geile serie verder, heerlijk grijs, geen zwart/wit gedoe.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_118407131
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:41 schreef jogy het volgende:
Maar ik ben wel erg benieuwd naar de beredenering van die gekke blondine waarom ze nou tegen iedereens bevelen in een arrestatie forceerde terwijl er verder nog geen contacten van hem bekend zijn. Ok, ze is zo gek als een paarse deur in een oranje huis maar toch.

Wel een geile serie verder, heerlijk grijs, geen zwart/wit gedoe.
Zij claimde toch dat hij door had waar zij mee bezig was, en dat de operation blown was als ze nu afstand zou houden?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:14:49 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118407647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zij claimde toch dat hij door had waar zij mee bezig was, en dat de operation blown was als ze nu afstand zou houden?
Ah ok, dus als ze niks had gedaan was hij gewoon de komende maanden gaan doen alsof er geen reet aan de hand was? Maar de video is al genoeg om hem op welk moment dan ook op te pakken dus wat is het punt?
Vrijheid
pi_118407769
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah ok, dus als ze niks had gedaan was hij gewoon de komende maanden gaan doen alsof er geen reet aan de hand was? Maar de video is al genoeg om hem op welk moment dan ook op te pakken dus wat is het punt?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Waarom zo'n hele operation opzetten als Carrie hem toch meteen inrekent? Ik denk niet dat dat Saul's bedoeling was hoor.
Amen.
pi_118407851
nee maar Carrie ging weereens op eigen houtje beslissen wat er moest gebeuren waardoor alles in de soep liep en ze hem wel moesten oppakken
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:23:01 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118407862
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Waarom zo'n hele operation opzetten als Carrie hem toch meteen inrekent? Ik denk niet dat dat Saul's bedoeling was hoor.
Nee, van Saul zeker niet nee. Maar Carrie got Carried away :').
Vrijheid
pi_118408152
Bovendien zou Brody als hij het wist en er niks gebeurde op de een of andere manier kunnen vluchten.
pi_118414468
Carrie wat doe je nu :')

Persoonlijke wraak?

Erg sterk begin hoor van het seizoen, gelijk vol van start!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_118422688
Kijkt heerlijk weg dit seizoen. Heb me geen moment verveeld. Weer een week wachten nu inderdaad...

Het zal interessant zijn om te zien hoe ze nog 1.5 seizoen gaan vullen met nu al deze ontwikkelingen..
pi_118422967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef DUK het volgende:
Kijkt heerlijk weg dit seizoen. Heb me geen moment verveeld. Weer een week wachten nu inderdaad...

Het zal interessant zijn om te zien hoe ze nog 1.5 seizoen gaan vullen met nu al deze ontwikkelingen..
Brody zou er uitgeschreven kunnen worden. Maarja, da's wel een van de trekpleisters van de serie natuurlijk. En ze hebben zich aan het einde van seizoen 1 ook al in een bocht gewrongen om hem te behouden.
Amen.
pi_118423151
Wat een serie, wauw!

Heb de laatste 3 dagen besloten om toch maar is Homeland, breaking bad, boardwalk empire, en the walking dead, maar toen ik eenmaal begonnen was met homeland, ben ik totaal vergeten de rest te kijken. Jammer genoeg heb ik zojuist afl 4 van seizoen 2 gekeken, dus zal nu even moeten wachten, maar echt een geweldige serie!
Al hoop ik wel dat brody geturned kan worden, ik vind brody wel een coole vent(njah de acteur dan, het personage is een beetje apart natuurlijk)
PSN: Metal_Akilla
pi_118560903
Godverdomme, liep ff 3 eps achter na de 1e (teveel series herbegonnen)...maar wat is het goed zeg :o en wat is Carrie ontzettend sterk :o en nu al Brody opgepakt, had ik echt totaal niet verwacht. En zo waren de vorige eps ook (voor mij) zeer onvoorstelbaar. Echt, wat een sterk begin van dit seizoen zeg, fantastisch _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118561019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef planethugo het volgende:
nee maar Carrie ging weereens op eigen houtje beslissen wat er moest gebeuren waardoor alles in de soep liep en ze hem wel moesten oppakken
Precies. Toch gewoon geweldige actie van Carrie, dat jullie dat niet zien. Ze sluit hiermee elk risico uit, echt briljante actie. Gewoon ook perfect gedaan. Schitterend neergezet in de serie, fantastisch. Ik zat echt te klappen op het puntje van mijn stoel _O_ 2e seizoen begint vooralsnog gewoon nog bijna beter dan het eerste :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118567129
'Last spring a department store in Amsterdam'. Die heb ik dan gemist.

Sterk gespeelde aflevering. Hoop alleen niet dat dat zijplotje met Dana het verhaal erg gaat ophouden.
pi_118568294
wow! spannend vanaf de eerste 2 minuten vol reclame tot aan het laatste emo-minuut
ik dacht dat brody carry elk moment wat aan ging doen, dat viel gelukkig mee.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 oktober 2012 @ 10:25:13 #68
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118568610
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:23 schreef Maloney het volgende:
'Last spring a department store in Amsterdam'. Die heb ik dan gemist.
begint de serie daar niet mee?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_118572247
Heb ik het verkeerd gezien of was die vrouw die Finn aanreed die Roya..de reporter? Ik was nog moe toen ik hem keek dus daar kan het ook aan liggen. Verder benieuwd hoe dat verhaaltje in het A verhaal gaat lopen.

Die 15 minuten durende scene tussen Brody en Carrie...NICE. Zo veel emoties gemengd. Fantastische acteurs. Ben alleen benieuwd of Brody echt mee gaat werken...want ergens is het wel raar dat Abu Nazir jaren nodig had om hem te turnen maar dat Carrie het omdraaid in eigenlijk 1 lang interview ( al speelt de tijd daarvoor natuurlijk ook wel een rol = seizoen 1, etc ).

En die Virgil..die Carrie en Brody volgde op het eind..ik kreeg daar een gevoel bij alsof hij een mol is ofzo, vertrouw t niet helemaal. Al kan het net zo goed zijn dat hij Brody gewoon in de gaten moet houden. Serie maakt me wantrouwig naar bijna alle karakters
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:56:58 #70
356891 Abed
hooggeleid
pi_118573828
Dat hij ineens dat mes in zijn hand steekt. :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:00:22 #71
256829 Sokz
Livin' the life
pi_118576012
Wie stond er bij dat aangereden vrouwtje dan?
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:25:19 #72
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_118576939
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Sokz het volgende:
Gewoon een voorbijganger denk.
pi_118576991
ik dacht ff dat het die vrouw van Saul was, kon het niet goed zien. Maar voor de geloofwaardigheid van de serie doen ze er beter aan om het een 'nobody' te laten zijn. Anders is het wel heel toevallig weer.
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:29:29 #74
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118577089
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb ik het verkeerd gezien of was die vrouw die Finn aanreed die Roya..de reporter? Ik was nog moe toen ik hem keek dus daar kan het ook aan liggen. Verder benieuwd hoe dat verhaaltje in het A verhaal gaat lopen.
Even terug gekeken. Ze was een willekeurige voorbijganger, volgens mij was ze Hispanic, niet Arabisch

quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Sokz het volgende:
Een andere automobilist die net langs kwam rijden en haar vond.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_118582799
Degelijke aflevering. Een keer geen cliffhanger op het einde, maar dat was ook niet echt nodig. Dat gesprek tussen Carrie en Brody was erg mooi en kwam op mij heel geloofwaardig over. Natuurlijk was het te verwachten dat Brody undercover voor de CIA zou gaan werken. Carrie acteerde trouwens weer erg sterk in deze aflevering. Blijft een geweldige actrice, hoe irritant ze soms ook kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')