Zij claimde toch dat hij door had waar zij mee bezig was, en dat de operation blown was als ze nu afstand zou houden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:41 schreef jogy het volgende:
Maar ik ben wel erg benieuwd naar de beredenering van die gekke blondine waarom ze nou tegen iedereens bevelen in een arrestatie forceerde terwijl er verder nog geen contacten van hem bekend zijn. Ok, ze is zo gek als een paarse deur in een oranje huis maar toch.
Wel een geile serie verder, heerlijk grijs, geen zwart/wit gedoe.
Ah ok, dus als ze niks had gedaan was hij gewoon de komende maanden gaan doen alsof er geen reet aan de hand was? Maar de video is al genoeg om hem op welk moment dan ook op te pakken dus wat is het punt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zij claimde toch dat hij door had waar zij mee bezig was, en dat de operation blown was als ze nu afstand zou houden?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Waarom zo'n hele operation opzetten als Carrie hem toch meteen inrekent? Ik denk niet dat dat Saul's bedoeling was hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus als ze niks had gedaan was hij gewoon de komende maanden gaan doen alsof er geen reet aan de hand was? Maar de video is al genoeg om hem op welk moment dan ook op te pakken dus wat is het punt?
Nee, van Saul zeker niet nee. Maar Carrie got Carried awayquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Waarom zo'n hele operation opzetten als Carrie hem toch meteen inrekent? Ik denk niet dat dat Saul's bedoeling was hoor.
Brody zou er uitgeschreven kunnen worden. Maarja, da's wel een van de trekpleisters van de serie natuurlijk. En ze hebben zich aan het einde van seizoen 1 ook al in een bocht gewrongen om hem te behouden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef DUK het volgende:
Kijkt heerlijk weg dit seizoen. Heb me geen moment verveeld. Weer een week wachten nu inderdaad...
Het zal interessant zijn om te zien hoe ze nog 1.5 seizoen gaan vullen met nu al deze ontwikkelingen..
Precies. Toch gewoon geweldige actie van Carrie, dat jullie dat niet zien. Ze sluit hiermee elk risico uit, echt briljante actie. Gewoon ook perfect gedaan. Schitterend neergezet in de serie, fantastisch. Ik zat echt te klappen op het puntje van mijn stoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef planethugo het volgende:
nee maar Carrie ging weereens op eigen houtje beslissen wat er moest gebeuren waardoor alles in de soep liep en ze hem wel moesten oppakken
begint de serie daar niet mee?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:23 schreef Maloney het volgende:
'Last spring a department store in Amsterdam'. Die heb ik dan gemist.
Gewoon een voorbijganger denk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Sokz het volgende:
Wie stond er bij dat aangereden vrouwtje dan?
Even terug gekeken. Ze was een willekeurige voorbijganger, volgens mij was ze Hispanic, niet Arabischquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb ik het verkeerd gezien of was die vrouw die Finn aanreed die Roya..de reporter? Ik was nog moe toen ik hem keek dus daar kan het ook aan liggen. Verder benieuwd hoe dat verhaaltje in het A verhaal gaat lopen.
Een andere automobilist die net langs kwam rijden en haar vond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:00 schreef Sokz het volgende:
Wie stond er bij dat aangereden vrouwtje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |