Iets buitenlands denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef pos het volgende:
Ok, Vara dus...kan alleen niet op dr naam komen
Volgens mij niet.quote:
Is ze van Vroege Vogels qua tuinbroek ?quote:
In de Rooie Haan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef pyl het volgende:
Neen, zij is niet van Vroege Vogels, wel van een ander heel bekend VARA-programma, vernoemd naar de vroegste vogel.
Nah, dat was later volgens mij in Spijkers met Koppen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef tong80 het volgende:
Deed ze ook Hedy d'anCona na ?
Dan ga ik me nu schamen.
Helden wijf
Ben er weg van.
Dat is Nelleke Burg.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Gellius het volgende:
Sasha, sasha... hadden we hier niet wel eens een bevallig kunstrijdsterje met die naam?
De bedoeling van dit topic is dat wij proberen te raden wie er op het plaatje staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is Sasha Cohen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop