Oja, hij heeft achterruitverwarming! En die werkt ook nog! Hij is te bezichtigen in de gemeente Venray.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:04 schreef Miniem het volgende:
Achterruitverwarming?
Waar te bezichtigen? voor eventuele kopers.
Een echte thriller, die auto!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is de meeste recente foto van de kilometerteller:
[ afbeelding ]
Of er nog een 1 voor hoort zou ik echt niet weten. Denk het wel.
Bouwjaar 1998.
U vraagt, wij draaien!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:03 schreef JK1982 het volgende:
Waarom zet je de vraagprijs niet gewoon even bij de rest van de tekst, dus bķven de foto's?
Verder leuk bakkie voor weinig geld, en een trekhaak voor een aanhanger als je extra bier nodig hebt
Laten we het er op houden dat het te vroeg voor je isquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:06 schreef sna1ke het volgende:
Wel bijzondere bediening voor die elektrische ramen...
Denk het inderdaad..quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het te vroeg voor je is
Natuurlijk, in de Russische winters heb je meer aan een ontdooide ruit dan aan stuurbekrachtiging.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:03 schreef Lolwuthai het volgende:
Geen stuurbekrachtiging maar wel achterruitverwarming?
[ afbeelding ]
sturen op ijs gaat sowieso al makkelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:44 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, in de Russische winters heb je meer aan een ontdooide ruit dan aan stuurbekrachtiging.
Ik zou het echt niet weten met hoeveel kilometer hij hier is gekocht. Als ik moet gokken, denk ik dat we zo'n 10k tot 15k aan kilometers gemaakt hebben in 2 jaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Hoeveel kilometer hebben jullie erin gemaakt, en wat is er verder nog aan onderhoud gedaan door jullie zelf?
Lezen is lastigquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:24 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er elektrisch aan een hendel waar je een slinger aan moet geven? (Raam)
Nee bedankt. Ik ben niet van de fransozen. Maar je mag altijd een bod doen hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Prowl het volgende:
[TK] 2x Citroen Xantia Break 1.8i 16V LPG-G3 Airco
Interesse in een ruil evt met wat bijbetaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |