Zoiets ja. Ze zullen vast wel andere zombies opmerken.quote:
Het lijkt net zondagmiddag op de Bouwmeesterstraat als er zo'n kudde aankomt in WD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:22 schreef Dos37 het volgende:
Zombies voelen een bepaalde afhankelijkheid aan elkaar denk ik. Daarom willen ze ook zoveel mogelijk in hordes op weg.
Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de Governor niet uitmaakte hoe ze reageerden. Die had daarvoor al bepaald dat hij geen groep binnen wilde laten die zijn positie kon bedreigen en dat hij hun voorraad wilde stelen. En dat eerste is inderdaad enigszins paranoide. Maar voor iemand met slechte bedoelingen, zoals de Governor lijkt te zijn, is dat misschien niet eens ongegrond.
Er is een boek: Rise of the Governorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Oh kak, verkeerde gequote. Ik bedoelde de post van HiZ, over hoe het met the governer zit.
Nope. Ik ga 'm denk ik wel lezen want het is een leuk karakter.quote:
of zou het zijn omdat de governor zoals je zelf een paar posts eerder zegt iets in zijn schild voert en daar een peloton soldaten niet bij kan gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is het dan niet juist logischer om die militairen mee te nemen naar het kamp en te gebruiken om je linies te verdedigen? Ze hadden het zelf vast ook niet verkeerd gevonden om daar veilig te zitten. Bovendien werd de piloot daar nog verzorgd, dus geen reden tot vijandigheid.
Wellicht teveel mannetjes in het dorpje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
of zou het zijn omdat de governor zoals je zelf een paar posts eerder zegt iets in zijn schild voert en daar een peloton soldaten niet bij kan gebruiken.
Och, die soldaten waren op dat moment blij dat ze gered zouden worden en hun maatje nog leefde, die verwachtten op dat moment geen shootout natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef planethugo het volgende:
al blijven van die dingen zoals het makkelijk afmaken van die soldaten wel jammer.
Denken dat de serie gaat zoals de stripquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik las perongeluk al een spoiler zonet op de aankondiging van het boek rise of the governor
Misschien is Revolution ook wel wat voor je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ben ik de enige die die vriendin van die Asian zo lekker vindt? Geil ding! Verder ben ik erg positief over de serie. Ik ben gaan kijken na een recensie in de nrc. Ik ben eigenlijk een enorme fan van post-apocalyptische scenario's, de mens op zichzelf teruggeworpen, geen structuur en beschaving meer. Dan zie je pas echt de mensen die ze werkelijk zijn, complotten, leiderschap, rivaliteit, een gemeenschappelijke dreiging, echt geweldig. Lost vond ik om diezelfde redenen ook spannend. Ik vind wel dat de groep onder Grimes veel risico neemt, ik vond de aanpak van Shane (los van zijn beweegredenen) wel beter. Als je weet dat iedere aanraking met een zombie fataal kan zijn dan ben je toch wel wat voorzichtiger? Ze lopen ook altijd als een malle in relatief grote groepen door onbekend gebied, je kan toch veel beter 1 scout sturen?
Als een boek, niet de strip. En natuurlijk dacht ik dat niet, aangezien ik ook gewoon het WD spel speel, de strip voor een deel heb gelezen, webisodes heb gezien etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Denken dat de serie gaat zoals de strip
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Misschien is Revolution ook wel wat voor je.
Top seizoen tot nu toeik mag die Guv wel.
klopt, zo storend is het ook weer niet. Er moest gewoon even snel duidelijk gemaakt worden dat The Governor een bad guy is. Voor een ingewikkeld plan om de soldaten te omsingelen etc was geen tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, die soldaten waren op dat moment blij dat ze gered zouden worden en hun maatje nog leefde, die verwachtten op dat moment geen shootout natuurlijk.
En die gasten van The Governor zullen in de afgelopen 10 maanden aardig wat schiet-training hebben kunnen doen.
Helemaal geloofwaardig is het misschien niet, maar ik vind het nou ook weer niet zo storend dat erover gezeken moet worden.
Precies, en op de 1 of andere manier vergeef ik deze serie misschien ook wel teveel hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, zo storend is het ook weer niet. Er moest gewoon even snel duidelijk gemaakt worden dat The Governor een bad guy is. Voor een ingewikkeld plan om de soldaten te omsingelen etc was geen tijd
Ik heb toevallig net gisternacht Salem's lot uitgelezen van Stephen King. Ik zal me dan eens aan the stand gaan wagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.
dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en op de 1 of andere manier vergeef ik deze serie misschien ook wel teveel hoor.
Want, zombies.
Maar 1100 pagina'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net gisternacht Salem's lot uitgelezen van Stephen King. Ik zal me dan eens aan the stand gaan wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |