wat heb ik nodig om wel een kans te krijgen?quote:
Misschien weet google iets voor je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef Stay2fresh het volgende:
[..]
wat heb ik nodig om wel een kans te krijgen?
Vast contract.
misschien al 40.000 bruto spaargeld. waardoor ik een lagere hypotheek kan nemen.
ouders die gerand staan.
Kom ik zo in de buurt?
Geloof me, er is geen bank die een 20 jarige (alleenstaande) jongen in deze tijd een hypotheek gaat geven van 2 ton.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef Stay2fresh het volgende:
[..]
wat heb ik nodig om wel een kans te krijgen?
Vast contract.
misschien al 40.000 bruto spaargeld. waardoor ik een lagere hypotheek kan nemen.
ouders die gerand staan.
Kom ik zo in de buurt?
Ja met al die hypotheek rekensites kom je idd aan dat bedrag. dan kom je toch al aardig in de buurt? alleen iedereen die hierboven heeft gereageerd komt daar niet eens in de buurt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Met 41k bruto kan je rond de 180k aan hypotheek krijgen.
Punt is dat je die 41k wel zwart op wit dient te hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef Stay2fresh het volgende:
[..]
Ja met al die hypotheek rekensites kom je idd aan dat bedrag. dan kom je toch al aardig in de buurt? alleen iedereen die hierboven heeft gereageerd komt daar niet eens in de buurt.
En dat eigen bedrijf maakt de situatie volledig anders en niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Geloof me, er is geen bank die een 20 jarige (alleenstaande) jongen in deze tijd een hypotheek gaat geven van 2 ton.
Toen ik 20 was had ik dezelfde hersenspinsels als jou, echter verdiende ik het 3 dubbele wat jij verdient (eigen bedrijf). Geen bank die mij wilde helpen. Nu eindelijk (23 jaar) heb ik een hypotheek van 150k kunnen krijgen.
Het voordeel daarvan is wel dat mijn maandlasten laag zijn en ik een bak geld overhoud.
Veel weekenddiensten, vakantiegeld, 13e maand.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef Trommeldaris het volgende:
Hoe verdien je trouwens 41k met 12,50 per uur en 40 uur per week?
Jij denkt dus dat hij nog steeds kan maakt op die hypotheek van 2 ton?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef papernote het volgende:
[..]
En dat eigen bedrijf maakt de situatie volledig anders en niet vergelijkbaar.
En dat staat allemaal gegarandeerd in zijn arbeidsovereenkomst? Dat hij ingepland staat/wordt wanneer hij toeslagen krijgt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef papernote het volgende:
[..]
Veel weekenddiensten, vakantiegeld, 13e maand.
Onregelmatig dus lastig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef papernote het volgende:
[..]
Veel weekenddiensten, vakantiegeld, 13e maand.
srryquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wow sorry maar je bent behoorlijk naïef voor iemand die 20 is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |