Die kan je nu nog makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had eigenlijk een andere in m'n hoofd.
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
inb4 : Nick heeft altijd vakantie!
Maar ik ben niet echt een fan van vliegen
Gewoon wat wiri en een bacoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker worden
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker worden
Nou, dan kan een vierde keer zonder pillen ook wel, tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Ja heb al 3x gevlogen, maar toen zonder pillen![]()
Heb wel eens van de dokter soort van slaappillen gehad, al zijn ze niet voor het slapen.
godver dat ging rap gek
lekker vliegen man in een jetquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar ik ben niet echt een fan van vliegen
Nou de vorige keren was het geen 18 a 19 uurquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, dan kan een vierde keer zonder pillen ook wel, toch
oh jijquote:
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou de vorige keren was het geen 18 a 19 uur
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaan
Ik neem aan altijd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog vaak, dat is het probleem nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaan
NOU DAN BLIJF JE TOCH LEKKER THUIS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog vaak, dat is het probleem niet
OKE PIETER!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NOU DAN BLIJF JE TOCH LEKKER THUIS!
Je had hem nog nooit eerder gezien? Die film is briljant manquote:
Nee, gister gezien. Wat is er zo geweldig aan dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je had hem nog nooit eerder gezien? Die film is briljant man
De absurditeit en de alom simpelheid van The Dude.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, gister gezien. Wat is er zo geweldig aan dan?
Het is niet elk jaar feest hequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook niet naar mijn ouders
Ah, genoeg vissen in de zee toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook niet naar mijn ouders
Visjes kijken in de zeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah, genoeg vissen in de zee toch?
Dat is waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is niet elk jaar feest he
Maar toch, dat is een andere situatie he
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is waarIk zou eigenlijk rond februari/maart gaan, maar ben dan mijn scriptie aan het schrijven
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toch niet met PADI mag ik hopen? Dan ben je echt een skeere neger.
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winterquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?
In before Mauri... oh wachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winter
Waar is die gast eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken toch!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?Hij vind fok niet meer zo leuk, maar je spoiler kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
oke, niet doen dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudEn alleen maar regen
Staat me toch een beetje tegen in de zomervakantiequote:
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexaniquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
5 november winterbanden, daarvoor drie kwartier aan de telefoon gezeten met een callcenter.
Afgelopen 300.000 km/5 jaar zonder gereden maar bij mijn nieuwe leasebak zitten ze dus wil ik ze ook... hoewel ik er bijna klaar mee was.
R17 is dat de maat van uw velg? WTF!!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexani
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.
Zit om de 20 minuten op de wc.
teringquote:
Je plaatjes doen het al weken nietquote:
Hotlink onzin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het al weken niet
zet er snoep voor en iedereen vreet die dingenquote:
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft er geld voor mij?
HA TEUN!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemen
Zo een?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemen
Jup!quote:
Zemmelquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zet er snoep voor en iedereen vreet die dingen
Lief dagboek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon eventjes Limited Editions van MoH, AC3 en Bo2 besteld.
Toch handig dat werken bij dixons. Gewoon limited editions bestellen en shit en dan nog voor minder geld dan de normale edities meenemen
Regel mij ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon eventjes Limited Editions van MoH, AC3 en Bo2 besteld.
Toch handig dat werken bij dixons. Gewoon limited editions bestellen en shit en dan nog voor minder geld dan de normale edities meenemen
Daar zat ik vanmiddag ook al naar te kijken.. Ik wil ook zo'n brommer kopen en zo verbouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup!
En me rijbewijs nog niet, maar mooi de tijd om hem dan af te hebben!
[ afbeelding ]
Ach man,quote:
Alleen dat al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Regel mij ookKrijg je een bak koffie en mijn gezelligheid als extra!
Klopt wel zo'n beetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man,
Jou dagboek.
22 oktober 2012.
Opnieuw een spannende dag.
Geen werk wel money #goodlife.
Beetje gebarbecued en fifa gespeeld.
Gewoon wat dikkig
xxx
Wij zijn altijd een goed team toch dushiiiquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar doe ook ff MoH halen.
Wij zouden zo goed team zijn he.
Behalve bij minecraft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn altijd een goed team toch dushiii
Wij zijn te goed voor minecraft.quote:
Vastleggen al die potjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh man.
BO2 met de PIERRE
Wordt zo vet he.
Tot 5 uur in de nacht no lifen
Veel Chinezen dus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
minecraft is voor mensen met een kleine pielemans.
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
minecraft is voor mensen met een kleine pielemans.
En dan hier op zetten op deze page.quote:
Eigen gamechannel maken, BombTV, of AT4-TV, of C4-TVquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan hier op zetten op deze page.
En daarna alle inkomsten van reclames delen.![]()
http://www.youtube.com/user/ThaGamesFactory
Like en subscribe.
R&R back.
![]()
![]()
Zodra jij de vocalen doetquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
Nick wanneer ga jij commentary's doen?
NoProblemAT4-LIVEquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eigen gamechannel maken, BombTV, of AT4-TV, of C4-TV![]()
deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef KoningStoma het volgende:
HEE HOI VANDAAG HEBBEN WE EEN DIKKE GAMEPLAY MET ROITSHIELDS
Lets play van Skyrim dan kan hij naar Marakeshquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
Nick wanneer ga jij commentary's doen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lets play van Skyrim dan kan hij naar Marakesh
Hey, hoi, hallo welkom bij ErPeeGeeTeeVee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
NoProblemAT4-LIVE
RTL BOMMETJE
Al Jazeera: C4TV
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey, hoi, hallo welkom bij ErPeeGeeTeeVee!
Je mag hem lenen voor een shout outquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Had ik op dat filmpje maar alle rechten.
Gouden oudequote:
Dat je ook alleen rook ziet en uit die rook vliegen RPG'squote:Op maandag 22 oktober 2012 20:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gouden oude
Al die oude filmpjes blijven briljant. Vooral dat ene Black Ops filmpje met die smoke grenades en RPG's op Cracked
Ik zou het niet weten heb dat bij Stoma ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef SoldMayor het volgende:
Stef waarom heet je op youtube BlackOps gameclips?![]()
En dan bij profiel weer litmanenAFCA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |