Klaar met vitesse?quote:
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stadquote:
Wat is dit ineens, Adeltante?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stad
Iedere fan van Vitesse heeft 2 clubs.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dit ineens, Adeltante?
Dat kan niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stad
Ja ik ga niet iedere keer naar R'dam he, dus seizoenkaart van Vitesse. En ik hoop gewoon dat ze beide kampioen wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dit ineens, Adeltante?
quote:
Ik woon in Utrecht en heb toch ook gewoon een seizoenkaart voor Vitesse.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja ik ga niet iedere keer naar R'dam he, dus seizoenkaart van Vitesse. En ik hoop gewoon dat ze beide kampioen worden
Al die knuppels komen alleen maar als Ajax op bezoek komt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion was wel lachwekkend leeg
Gek héquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion was wel lachwekkend leeg
Van Utrecht???quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Seizoenkaart toch maar overwegen dan.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Utrecht???Gezellig naast Paultjuhhh op Oost
Natuurlijk nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:20 schreef Mandéra het volgende:
Als je een seizoenskaart bij fcu overweegt ben je toch naar een wel heel laag niveau afgezakt.
Ja en nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet.
Ik woon in de mooiste stad en ben supporter van de mooiste club.
Ja gaat die kut commentator weer helemaal krijsen en zn tafel doen laten stijgeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Nos heeft weer een kraker gekozen hoor
Dat wordt weer een Messishow met een 6-0, kunnen ze weer lekker fappen
Jeroen Grueter of Snoeks die commentaar geeft bij Barcaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Nos heeft weer een kraker gekozen hoor
Dat wordt weer een Messishow met een 6-0, kunnen ze weer lekker fappen
Die eerste ga ik kijken denk ik, internet ftw.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kies dan voor Shakhtar - Chelsea of Lille - Bayern, maar nee hoor de grote fapshow moet weer eens
Of Vermeulenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeroen Grueter of Snoeks die commentaar geeft bij Barca___!
Sjachtar - Chelsea dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie kiezen dan?
Shaktar - Chelseaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Shakhtar - Chelseaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
van la parra deed eens iets goeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Alleen kan ie niet scoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch is dat best een aardige speler.
Had ook allang in de eredivisie moeten spelen.quote:
Kiek 'm goan bij die 1-2quote:
Beetje pauper actie inderdaad.quote:
Beter dan vandaag!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week zondag leuk voetbalmiddagje
Hope not.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Mandéra het volgende:
Vitesse - AZ volgende week, Vitesse maakt AZ met de grond gelijk denk ik.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens kijken naar de lamme en de blinde
Bij dezen is mijn kijkdrang al gerechtvaardigd.quote:
Daarom hebben ze zo'n camera bij ADO niet staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker met kanker schelden man.
Ja idd, alles is morgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een boutwedstrijden vanavond.
Heeft ie van Gert-Jan geleerd.quote:
Pastoor is als trainer juist vergelijkbaar met Verbeekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Trainer met ballen, niet zoals huilie Verbeek.
Zijn de grootste vrienden zelfs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pastoor is als trainer juist vergelijkbaar met Verbeek
Ik doel meer op de reactie richting de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pastoor is als trainer juist vergelijkbaar met Verbeek
Gaf elleboogstaat aan, die scheids althans, maar dat viel ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind rood overigens belachelijk.
neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC speelt best aardig eigenlijk.
Ze spelen voor het niveau P12-14quote:
Dit was wel gewoon falend van vvv, maar nac is wel minder slecht dan eerst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Hier... nac is nog steeds bagger maar vvv is nog erger
je doet scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel gewoon falend van vvv, maar nac is wel minder slecht dan eerst.
Nee. Ik vond NAC eerst slechter dan VVV.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:09 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
je doet scorebordjournalistiek.
Wat zou jij doen als iemand met zo'n blik je zou aankijken in een donker steegje in de avond?quote:
Ik vond het wel mooi gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutmuziek trouwens, alsof het een dramafilm is
Ik zou gewoon net zo terugkijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand met zo'n blik je zou aankijken in een donker steegje in de avond?
Allemaal kut wedstrijden.quote:
Oh ze gaan door waar de NOS gestopt is?quote:
Morgen Chelsea - ManU.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ze gaan door waar de NOS gestopt is?
Als ik die smiley's niet erbij deed, waren we ff snel.quote:
Als mijn tante een lul had was het mijn oom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik die smiley's niet erbij deed, waren we ff snel.
Ik vind het wel leuk, sowieso is Henri een baas.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef RedFever007 het volgende:
Die baard van Henri Schut staat hem niet echt
Droog je tranen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
kut kakkerlak die Guidetti, ga daar dan spelen met je grote mond als je zo van ze houdt
Hij heeft net een zware blessure achter de rug en heeft nog een lange weg terug te gaan, waarom dan naar Feyenoord gaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
kut kakkerlak die Guidetti, ga daar dan spelen met je grote mond als je zo van ze houdt
Haha jankneusquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
Een huurling trouwens, half jaartje maar en een legende, poepoe
Zal wel wat (gaan) kostenquote:
Driekwartier samenvattingquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stoppen ze nu elke scheet in de samenvatting?
Was geen kut te zien manquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zal wel wat (gaan) kosten
Raar, heel mijn familie hier vindt van wel.. echt wat een slappelingen. Heeft niks met geel te maken.quote:
Gewoon op de bal, dus geen overtreding.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Raar, heel mijn familie hier vindt van wel.. echt wat een slappelingen. Heeft niks met geel te maken.
plus hij trekt zijn voet nog inquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon op de bal, dus geen overtreding.
Ze kunnen gewoon niet mikken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ze bekogelen hun eigen spelerwat een tokkies.
Speelt waardeloos, maar het rendement begint er te komen, beetje à la Immers. Dan heb ik er weinig problemen mee, Maar inderdaad, onbegrijpelijk aankoop/ruil.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Verhoek is echt de slechtste aankoop van het seizoen.
Het is dat Poulsen gratis overkwam anders was hij het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Verhoek is echt de slechtste aankoop van het seizoen.
Achteraf misschien wel, maar op dat moment vond ik het zo slecht nog niet, maar dat kwam ook omdat ik Cabral zo verschrikkelijk zat wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelt waardeloos, maar het rendement begint er te komen, beetje à la Immers. Dan heb ik er weinig problemen mee, Maar inderdaad, onbegrijpelijk aankoop/ruil.
Ik moet naar de oogarts, ik zou zweren dat het geel was.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat Poulsen gratis overkwam anders was hij het.
Ja, leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet naar de oogarts, ik zou zweren dat het geel was.
Die spits van Twente alweer vergeten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat Poulsen gratis overkwam anders was hij het.
Hi ha hoquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grappig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook de heletijd naar het publiek?
Jepquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie dierentuin vol met tokkievolkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vooral in slowmoquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Mooie dierentuin vol met tokkievolk
ehm okequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Grifte het volgende:
PELLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAAAAAAA
Hoofdwond, affluiten!!!!111!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Sulejmanineusje doet auw. Gaat hij daar liggen en ze ploeg in de steek laten
Onbegrijpelijk dat deze man erin kwam. Sana was niet goed maar is wel nog nuttig, Sulejmani heeft echt geen kut gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Sulejmanineusje doet auw. Gaat hij daar liggen en ze ploeg in de steek laten
Inderdaad, al die voetballers die nu ergens ter hoogte van de enkels worden geraakt, en dan snel naar hun hoofd grijpen om het spel stil te laten liggenquote:
Hij oogde zo traag.. of moet ik zeggen lui?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze man erin kwam. Sana was niet goed maar is wel nog nuttig, Sulejmani heeft echt geen kut gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |