Klaar met vitesse?quote:
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stadquote:
Wat is dit ineens, Adeltante?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stad
Iedere fan van Vitesse heeft 2 clubs.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dit ineens, Adeltante?
Dat kan niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord in m'n hart, Vitesse in m'n stad
Ja ik ga niet iedere keer naar R'dam he, dus seizoenkaart van Vitesse. En ik hoop gewoon dat ze beide kampioen wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dit ineens, Adeltante?
quote:
Ik woon in Utrecht en heb toch ook gewoon een seizoenkaart voor Vitesse.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja ik ga niet iedere keer naar R'dam he, dus seizoenkaart van Vitesse. En ik hoop gewoon dat ze beide kampioen worden
Al die knuppels komen alleen maar als Ajax op bezoek komt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion was wel lachwekkend leeg
Gek héquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat stadion was wel lachwekkend leeg
Van Utrecht???quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Seizoenkaart toch maar overwegen dan.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van Utrecht???Gezellig naast Paultjuhhh op Oost
Natuurlijk nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:20 schreef Mandéra het volgende:
Als je een seizoenskaart bij fcu overweegt ben je toch naar een wel heel laag niveau afgezakt.
Ja en nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet.
Ik woon in de mooiste stad en ben supporter van de mooiste club.
Ja gaat die kut commentator weer helemaal krijsen en zn tafel doen laten stijgeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Nos heeft weer een kraker gekozen hoor
Dat wordt weer een Messishow met een 6-0, kunnen ze weer lekker fappen
Jeroen Grueter of Snoeks die commentaar geeft bij Barcaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef alors het volgende:
Nos heeft weer een kraker gekozen hoor
Dat wordt weer een Messishow met een 6-0, kunnen ze weer lekker fappen
Die eerste ga ik kijken denk ik, internet ftw.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kies dan voor Shakhtar - Chelsea of Lille - Bayern, maar nee hoor de grote fapshow moet weer eens
Of Vermeulenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeroen Grueter of Snoeks die commentaar geeft bij Barca___!
Sjachtar - Chelsea dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie kiezen dan?
Shaktar - Chelseaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Shakhtar - Chelseaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
van la parra deed eens iets goeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Alleen kan ie niet scoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch is dat best een aardige speler.
Had ook allang in de eredivisie moeten spelen.quote:
Kiek 'm goan bij die 1-2quote:
Beetje pauper actie inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |