Ik zou beginnen met een backup te maken van je zooiquote:Op woensdag 7 november 2012 08:25 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren heb ik een update gedaan, naar 4.0.4. Op zich ging het allemaal goed, maar ik heb nu om de haverklap een soort popupgeval dat naar boven komt. Ongeveer elke minuut. Blijft een seconde of wat staan, en verdwijnt dan weer.
Is dit van een appje dat dwarsligt? Of iets anders? Met andere woorden, hoe kom ik er van af? Want het is schijtirritant.
[ afbeelding ]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef automatic_ het volgende:
Als je Nederlands hebt, dan moet je iets van spraakrecorder ofzo verwijderen.
Bij 4.0.4 kan dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.
Weet iemand of de S2 niet een standaard functie heeft dat je het batterij percentage in de balk bovenin kan zien? Heb daar nu een app voor.
Ah okquote:
nee, dat is gewoon een officiële rom uiteraard kan je hem ook wel custom krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
naar...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
Heb vanochtend weer 2.3.6 geflasht. Man, wat is dat stukken beter dan ICS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |