quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef knoffel het volgende:
IJsbreker (?)
Als je nu een wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
Vreemde: hey
Vreemde: m of v?
Jij: hoi
Jij: als je nu een wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
Vreemde: dat je een vrouw was
Vreemde: jij?
Jij: dat ik een man was
Vreemde: waarom?
Jij: waarom niet?
Vreemde: haha
Vreemde: ben je vrouw?
Jij: kijk net in me broek en zie dat me wens is uitgekomen ...
Je chatpartner heeft het gesprek verlaten.
niet zo zin om alles te klikken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef SuperVeloce het volgende:
http://www.chatmetvreemden.nl/chat/121eKW10B7Vkns
ik heb er ook nog 1, die ga ik weer door geven in een gesprek aan een anderquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
hoppa telefoonnummer van random gozertwie heeft er zin om te spammen ?
Dit meisje is fictief en u maakt zich op dit moment volgens de Nederlandse wetgeving strafbaar aan pedofilie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef LookAtMe het volgende:
heeft iemand die copy paste van de politie?
goed ideequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ik heb er ook nog 1, die ga ik weer door geven in een gesprek aan een ander
Jammer ik kon hem niet lang genoeg vasthouden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dit meisje is fictief en u maakt zich op dit moment volgens de Nederlandse wetgeving strafbaar aan pedofilie.
Zowel dit gesprek als uw IP-adres zijn op dit moment bekend bij de Nederlandse politie. De politie zal u binnen 2 werkdagen uitnodigen voor een verhoor en uw computer doorzoeken.
Voordat u op gesprek bent geweest mag u Nederland niet verlaten, indien u dit wel doet
pleegt u een ernstig misdrijf. Op dit moment wordt ook uw internet verleden op strafbare feiten doorzocht. Het is toegestaan hier een verklaring typen maar u bent niet tot antwoorden verplicht.
bedacht ik me ook maar netquote:
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ik heb er ook nog 1, die ga ik weer door geven in een gesprek aan een ander
iemand heeft nu een vreemd nummer, ff wachten totdat hij gaat bellenquote:
Ik heb 0800 88 44 afgegeven aan een jongetje die zei dat hij 10 wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef baggerbart het volgende:
[..]
iemand heeft nu een vreemd nummer, ff wachten totdat hij gaat bellen
quote:Vreemde: ik bel nu
Jij: okey
Jij: geile dekhengst
Vreemde: man andere kant
Jij: bedankt voor jou nummer he
quote:Jij: he, als je zo een beller krijgt
Jij: neem op met dat je klaar bent om gedekt te worden
Vreemde: fuck you dan
Jij: en doe de groeten aan je vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door SuperVeloce op 21-10-2012 17:04:22 ]◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
ergquote:Jij: maar mn papa heeft hem afgpakt
Vreemde: waarom
Jij: hij had me betrapt
Vreemde: erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |