PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Met welk team? Ik ben in het begin van FUT in een keer naar divisie 1 gegaan. Maar de wedstrijden in divisie 1 waren echt te vreselijk, alleen maar gelijk of onterecht verloren. Met rage als gevolg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef zerokil het volgende:
Net trouwens wel divisie 1 gewonnen.
Mandzukic was het beste die er in zat.
Ben eigenlijk nog nooit echt een goed iemand tegengekomen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met welk team? Ik ben in het begin van FUT in een keer naar divisie 1 gegaan. Maar de wedstrijden in divisie 1 waren echt te vreselijk, alleen maar gelijk of onterecht verloren. Met rage als gevolg.
Misschien dat ik weer een gold team maak..wil toch wel een keer divisie 1 winnen
tsja wel verdiend gezien ons gedragquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu heeft Stephan wel een grote bek hé.![]()
Ik heb Feyenoord niet eens zitten uitlachen. Zoiets kun je van verre zien aankomen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja wel verdiend gezien ons gedragjammer dat wij het gister niet konden doen. Zometeen komt ie hier ook weer met zijn grote bek hoor, let maar op.
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja wel verdiend gezien ons gedragjammer dat wij het gister niet konden doen. Zometeen komt ie hier ook weer met zijn grote bek hoor, let maar op.
Je zegt het precies goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?
steefie en fuszy kunnen daar ook wat van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie en fuszy kunnen daar ook wat van.
Hou eens op, Klaas. Niet alle Ajacieden over 1 kam scheren ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.
Zou me tegenvallen als Feyenoorders dat gedrag ook gaan vertonen
Geniale uitspraak.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.
Dus dan zou nu niemand openlijk voor ajax zijn? Wat een onzin weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was vorig seizoen wel heel erg, opeens op facebook, op twitter allemaal screentjes van de teletekst stand toen Ajax opeens op 1 stond. Als .... kakkerlakken kwamen ze opeens uit het ondergrondse tevoorschijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op, Klaas. Niet alle Ajacieden over 1 kam scheren ja.
Nee, dat is geen conclusie die je uit de uitspraak kan halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus dan zou nu niemand openlijk voor ajax zijn? Wat een onzin weer.
Ze zijn wel voor Ajax, maar Ajacieden laten zich altijd gewoon meer horen als zij eerste staan. Meer dan Feyenoorders/PSV'ers als zij eerste staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus dan zou nu niemand openlijk voor ajax zijn? Wat een onzin weer.
Ik volg je nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
JONGENS HOU OP OVER AJAX DAT BOEIT NIEMAND ZIE MIJN TWEET VAN GISTER MAAR KAY?
Stereotype Ajacieden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
JONGENS HOU OP OVER AJAX DAT BOEIT NIEMAND ZIE MIJN TWEET VAN GISTER MAAR KAY?
Dat klopt niet hè. 010 zijn de kakkerlakken al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was vorig seizoen wel heel erg, opeens op facebook, op twitter allemaal screentjes van de teletekst stand toen Ajax opeens op 1 stond. Als .... kakkerlakken kwamen ze opeens uit het ondergrondse tevoorschijn.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik moet gewoon dood. Feit.
Andere supporters zijn meer in staat om hun ploeg te steunen als het even niet meezit. Daar zit het verschil in. Al zijn ze bij PSV ook niet mals als dingen niet gaan zoals ze moeten gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ze zijn wel voor Ajax, maar Ajacieden laten zich altijd gewoon meer horen als zij eerste staan. Meer dan Feyenoorders/PSV'ers als zij eerste staan.
Als Ajacieden zich alleen maar zouden praten als we eerste stonden, waren we ernstig lang stil.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ze zijn wel voor Ajax, maar Ajacieden laten zich altijd gewoon meer horen als zij eerste staan. Meer dan Feyenoorders/PSV'ers als zij eerste staan.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Andere supporters zijn meer in staat om hun ploeg te steunen als het even niet meezit. Daar zit het verschil in. Al zijn ze bij PSV ook niet mals als dingen niet gaan zoals ze moeten gaan
''Hij moest aan zijn imago denken, dit was niet een verstandige zet''quote:
Ik denk dat je bedoelt dat er gewoon ook heel veel 'supporters' zijn die er alleen maar zijn wanneer ze kampioen worden. Maar er zijn echt wel een hele hoop echte ajacieden die er ook zijn als hun club niet goed speelt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Andere supporters zijn meer in staat om hun ploeg te steunen als het even niet meezit. Daar zit het verschil in. Al zijn ze bij PSV ook niet mals als dingen niet gaan zoals ze moeten gaan
Ja, leuk. Zolang je het maar niet post als vandermar er is want dan krijgen we weer dat hele opstel te zien.quote:
flikker op vieze belgische trolquote:
Zo'n huldiging voor de fucking KNVB BEKERquote:
Vond ik super actie van hemquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
''Hij moest aan zijn imago denken, dit was niet een verstandige zet''
Waarom probeer je zo een vies team te bouwen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
RW in een 4-3-3 met Bent als spits: Antonio Valencia of Sturridge..
Zal het zo nog wel ff postenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zolang je het maar niet post als vandermar er is want dan krijgen we weer dat hele opstel te zien.
haha wow.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n huldiging voor de fucking KNVB BEKER!!!!!!!
Kwaad met kwaad bestrijden, heb ook maar een vies teampje gebouwdquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo een vies team te bouwen?
Valenciaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
RW in een 4-3-3 met Bent als spits: Antonio Valencia of Sturridge..
Nah, dat voelt als een soort van opgevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad bestrijden, heb ook maar een vies teampje gebouwd
Ik ook ja, echt schijtirritantquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Greenpeas het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Als je een overhemd in je broek doet, dat de achterkant er nooit goed in blijft zitten?
Ja, was wel overdreven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n huldiging voor de fucking KNVB BEKER!!!!!!!
Moet je gewoon afvallen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Greenpeas het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Als je een overhemd in je broek doet, dat de achterkant er nooit goed in blijft zitten?
Omdat ik divisie 1 eens wil winnen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo een vies team te bouwen?
Thanks.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb het altijd lastig tegen die Serie A teams met Muriel en El Shaarawy, misschien dat eens proberen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ik divisie 1 eens wil winnen.
Ja ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit iets voor je? (uitte gister ook niet iemand zijn ergernis hierover?)
Ohquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ik divisie 1 eens wil winnen.
[..]
Thanks.
Ja, dat zou moeten volstaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mijn playstation nummer 108 gegeven in het IP adres. Dan zou dit toch moeten volstaan? Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij twee interlands ofzo, maar zelfs toen was hij niet geweldig. Kwam een beetje uit de lucht gevallenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor welke wedstrijd verdiende Pieters vorig jaar eigenlijk een IF?
Ja hij scoort ook nooit dus daardoor kon het ook nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgens mij twee interlands ofzo, maar zelfs toen was hij niet geweldig. Kwam een beetje uit de lucht gevallen
En hij speelt tegen PSV ook nogquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Marcelo speelt Fifa tegen kinderen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
En er nog trots op zijn ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je je FIFA poorten apart openstaan? PS3 alleen is voor FIFA niet voldoende geloof ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog steeds firewall status restrictive![]()
Heb hem zelf ook in mijn vriendenljistquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Is die ooit online?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb hem zelf ook in mijn vriendenljist
Ohja, die had ik gisteren ook nog ingevuld voordat ik m een harde reset moest geven naar de fabrieksinstellingen. even inkloppen die poortnummersquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je je FIFA poorten apart openstaan? PS3 alleen is voor FIFA niet voldoende geloof ik.
Die knul post in deze reeks @ 1.01quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb hem zelf ook in mijn vriendenljist
Oh, raar. Op de Xbox zou die het zo wel doen namelijk. Ook raar omdat het principe van een DMZ is dat het alle poorten naar dat systeem beschikbaar/open gooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je je FIFA poorten apart openstaan? PS3 alleen is voor FIFA niet voldoende geloof ik.
Het is gewoon pingpongen, heeft niets met voetbal en FIFA kwaliteiten te maken eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef zerokil het volgende:
Divsie 1 is helemaal niet van zo'n hoog niveau?
Ben echt nooit iemand tegen komen die veel beter is dan mij.
En dat terwijl ik gewoon niet goed ben.
Hij is best vaak online, zal hem wel is een keer uitnodigen voor een potjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is die ooit online?Wel eens uitgenodigd voor potje?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij is best vaak online, zal hem wel is een keer uitnodigen voor een potje
Klagen met een IFquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
Net 8 pakjes geopend.
Sneijder, Hernandez, CA --> ST en IF Cleverley waren de beste.
Ik kreeg te zien Wereldklasse speler gevonden, ik denk jaa eindelijk een 90+ speler ofzo.. IF Cleverley![]()
Godver, boos want een IF die niet eens discardvalue isquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
Net 8 pakjes geopend.
Sneijder, Hernandez, CA --> ST en IF Cleverley waren de beste.
Ik kreeg te zien Wereldklasse speler gevonden, ik denk jaa eindelijk een 90+ speler ofzo.. IF Cleverley![]()
Hij heeft er al 1 in liggen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol broertje Wijnaldum doet het
Kansen op een IF Strootman vandaag wel weer gestegenMaar Benson mag er ook nog wel 3 inschoppen en dan IF Benson
Ik vraag me af of een spits van Zwolle al een IF krijgt bij een hattrick, bij 4 krijgt ie hem sowiesoquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij heeft er al 1 in liggen hoor.
Jawel, bij een hattrick krijgt hij wel een IF, een hattrick bij PEC gaat bijna nooit gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een spits van Zwolle al een IF krijgt bij een hattrick, bij 4 krijgt ie hem sowieso
IF Van La Parraquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol broertje Wijnaldum doet het
Kansen op een IF Strootman vandaag wel weer gestegenMaar Benson mag er ook nog wel 3 inschoppen en dan IF Benson
Locadia?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, bij een hattrick krijgt hij wel een IF, een hattrick bij PEC gaat bijna nooit gebeuren.
Oke Rik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jawel, bij een hattrick krijgt hij wel een IF, een hattrick bij PEC gaat bijna nooit gebeuren.
Als RW danquote:
Dat was omdat hij niet de enige was met een hattrickquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Locadia?
Hij had in 20minuten 3 goals en toch geen IF...
Ach, we shall see.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke Rik.
Bij Groningen ook niet vaak en de Leeuw kreeg er geen.
IF Sneijder als CM zou ook wel leuk zijn of IF Zoetquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof Benson een hattrick gaat maken. Het wordt gewoon 2-1 of 3-1 voor RKC
Nee daarom, IF Strootmanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof Benson een hattrick gaat maken. Het wordt gewoon 2-1 of 3-1 voor RKC
Strootmanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarom, IF Strootman
Komt dan een mooi Eredivisie IF team op potenAlleen wie moeten in hemelsnaam de verdedigers gaan worden
Martins Indi en Douglasquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarom, IF Strootman
Komt dan een mooi Eredivisie IF team op potenAlleen wie moeten in hemelsnaam de verdedigers gaan worden
Wat is er met Strootman?quote:
Ok gout onderbauwertquote:
Op voetbalzone is het weer hilarisch iig. Ook al die domme vergelijkingen met PSV en daar weer ruzie overquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Zometeen even de comments op NU.nl doorlezen bij de wedstrijd van Feyenoord. Altijd hilarisch
Linkje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op voetbalzone is het weer hilarisch iig. Ook al die domme vergelijkingen met PSV en daar weer ruzie over
www.voetbalzone.nlquote:
Niemand boeit het..snap niet dat ze het er niet gewoon weglaten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Even Nederlands commentaar aangezet. Nog steeds zo slecht als altijd en bijna geen spelersnamen zijn ingesproken.
Ze mogen echt wel wat meer tijd in het Nederlandse commentaar stoppen geluidskwaliteit is zelfs minder en die Youri en Evert nemen het niet eens serieus.
Jij keek al honey boo boo voor de fame? #hipsterquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
www.voetbalzone.nlEn dan het artikel over Feyenoord
Zanka zit de hele dag te twitteren over Honey Boo Boo child, Al die mensen die dat nu pas zien omdat ze Southpark hebben gezien
Niet voor de fame, maar ik kende het wel al voor Southpark en ik ga nu niet iemands hele timeline volspammen met iets wat al jaren over het internet rond zwerft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij keek al honey boo boo voor de fame? #hipster
Franse commentaar is ook slecht en zelfs het Engelse commentaar is dit jaar slecht, veel meer herhaling dan vorig jaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand boeit het..snap niet dat ze het er niet gewoon weglaten.
Het gebruikelijke welles nietesquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zanka zit de hele dag te twitteren over Honey Boo Boo child, Al die mensen die dat nu pas zien omdat ze Southpark hebben gezien
nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef baasvandemaffia het volgende:
Hoe kan je eigenlijk teams van vrienden bekijken op de laptop??
A dolla makes me holla!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef baasvandemaffia het volgende:
Hoe kan je eigenlijk teams van vrienden bekijken op de laptop?
Misschien nog een keertje vragen met een derde vraagteken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef baasvandemaffia het volgende:
Hoe kan je eigenlijk teams van vrienden bekijken op de laptop??
Ik vond het in Fut 12 rukkerderukquote:
Meer aanvallende variant van 3-5-2. Ik zat voorin alleen steeds met dezelfde trechterproblemen als bij 4-3-1-2..terwijl je wel een LM en RM hebt..quote:
Heeft El Shaa dan genoeg chem?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Miccoli eruit, hij kan mij niet overtuigen. Di Natale is te duur, wie naast Balo? Tevez?
Yesquote:
Jup!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Sorry dan. Die triple link = 3,5 chem?
Lindgren. jonge. Hoe lang FUT je nou al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
4 toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup!
Rossi dacht ik kan ook maar die lijkt mij nog kutter dan Miccoli
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het wel een bazige hybrid, vdm.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lindgren. jonge. Hoe lang FUT je nou al?![]()
1 league, 1,5 club, 1,5 nationaliteit =4
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Ja 4 klopt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij toch echt 4Berekening klopt toch?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/1035/#.UIQP7G9UGa8
Best bazige stats. Speelt bij mij als middelste CM in een 4-3-3. Heerlijke passing en schot +88 strength.
Jumping nodig hebben als je 1.88 bent.quote:
Dat zou ik doen, heb je iig meer keuze. Haalt Nasri 9 chem? Of is die ook te duur?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Of Cazorla op CAM en dan een BPL spits
Die heb ik al in een ander team als CAMquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik doen, heb je iig meer keuze. Haalt Nasri 9 chem? Of is die ook te duur?
2.5 van Gago en dan nog 1 van Miranda. Gewoon 9quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/439782/#squad-player
Onder de 10k
Volgens mij heeft Guardado alleen geen 9 chem toch?
Maargoed, eerst maar mee spelen en stukje bij beetje verbeteringen zoeken.
Topquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
2.5 van Gago en dan nog 1 van Miranda. Gewoon 9
Komt helemaal goed, lekker alles koppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wens je wel succes met Carvalho en Fredje
En 2 grote kansenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
Zet QPR - Everton aan en zie meteen de 1-1 van Everton. Echte zo'n fifa goal kopbal > paal > keeper > doel
Eind vorige fifa was die er pasquote:
Nu 3* en echt een tankje op het middenveld. Alleen een IF zou mooier staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer van de 2 skills maar verder perfect
Ja heb hem dit jaar ook gehad, lekker goedkoop en al helemaal voor die kwaliteiten. Helaas vind ik FUT te kut spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu 3* en echt een tankje op het middenveld. Alleen een IF zou mooier staan
Infinite FUT coins hack?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef Toefjes het volgende:
Het is me gelukt, ik ben een echte ICT baas![]()
![]()
Nee, firewall status openquote:
Daar heb ik al een goede site voor , ondanks het gebrek aan flashplayer op de ipadquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, het is hem gelukt porno te downloaden op zijn tablet
Wel goedkoper.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een betere keeper dan Cech aanradenDie gozer keept echt fucking slecht
Zelfde prijsklasse
De Gea doet het bij mij erg goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een betere keeper dan Cech aanradenDie gozer keept echt fucking slecht
Zelfde prijsklasse
Gewoon zorgen dat hij iets minder te doen krijgt en doorsparen voor Hart. Heeft zelfs Lloris uit de basis gehouden bij mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Zelfde prijsklasse
Koop een netgear wdr3700quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook mijn Firewall niet open zie ik. Maar volgens mij kan dat ook niet met eenExperia Box
van
KPN
200k ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Best Cheap..
Maar wat moet ik er van denken..
Volgens mij is het ook mogelijk om met een xperiabox te portforwarden, ik zal even voor je googlenquote:
Reinaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef BDIL het volgende:
Zelfde prijsklasse
Als je Pepe in het midden wilt dan is het wel moeilijk jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wil alleen met die verdediging spelen, alleen moeilijk te maken..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook mijn Firewall niet open zie ik. Maar volgens mij kan dat ook niet met eenExperia Box
van
KPN
Geld? Of heb je een tutorial om op zo'n Experia box poorten te openen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Covati het volgende:
[..]
Als je wil kan ik het voor je regelen
Voor DNS kan je ook die van google gebruiken. Hoogste uptime van allemaal schijnt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft me erg gehopen (ook om de UPNP enable te maken). Alleen bij primaire en secundaire DNS heb ik de volgende stap gedaan:
15. Voer bij "Primaire DNS" in: 208.67.222.222, voer bij "Secundaire DNS" in: 208.67.220.220
Daarna het IP adres van de PS3 in de DMZ gegooid, en toen werkte het.
Je hoeft je DNS niet aan te passen, als je de ps3 in DMZ zet is het al genoegquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft me erg gehopen (ook om de UPNP enable te maken). Alleen bij primaire en secundaire DNS heb ik de volgende stap gedaan:
15. Voer bij "Primaire DNS" in: 208.67.222.222, voer bij "Secundaire DNS" in: 208.67.220.220
Reniers lijkt op hemquote:
Gewoon gratis via teamviewer (een programma om je computer op afstand te besturen, heb ik een code van jouw teamviewer nodig etc)quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geld? Of heb je een tutorial om op zo'n Experia box poorten te openen?
Ja, ik heb er vorig jaar wat aan gekloot, maar toen ging ik even googlelen en toen bleek dat KPN die Experia Box helemaal heeft dichtgetimmerd waardoor je er niet in kan komen oid.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
bombmann is kleurenblindquote:
Tja, toen ik dit deed werkte het. Maar jullie zullen er meer verstand van hebben dan ik, ik ben in elk geval erg tevreden meequote:Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef Covati het volgende:
J
[..]
Je hoeft je DNS niet aan te passen, als je de ps3 in DMZ zet is het al genoeg
Heb je een 360 of een PS3? Ik heb ook de Experia Box en op de 360 kan ik hem wel open krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vorig jaar wat aan gekloot, maar toen ging ik even googlelen en toen bleek dat KPN die Experia Box helemaal heeft dichtgetimmerd waardoor je er niet in kan komen oid.
PS3quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heb je een 360 of een PS3? Ik heb ook de Experia Box en op de 360 kan ik hem wel open krijgen.
Naja ik heb ook een PS3, maar zit er bijna nooit op. Volgens mij staat die ook open, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Als elke Nederlandse Fut'er op Fok zat...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef byah het volgende:
Net een Nederlander met IF bale, suarez pepe en Mata afgedroogd, was het een fokker?
nieuw toernooi?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:58 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
even een (kut) budget team gemaakt voor dat nieuwe toernooi
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar heb ik al een goede site voor , ondanks het gebrek aan flashplayer op de ipad
Ik zag 'm al op de Twieter. Echt, wat een kutteam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef wieisboos het volgende:
Weer eens een potje Fifa gedaan en 1-0 gewonnen van dit kutteam. Kutste potje Fifa 13 tot nu toe zeg, pfff. Hij deed werkelijk waar niks anders dan lange steekballen geven met Xavi en Alonso, wat niet lukte want hij deed het echt volledig random, gewoon uit het niks drukte hij elke keer op l1 driehoekje. Dat was ook werkelijk het enige wat hij deed, hij zette totaal geen druk en ik had 69% balbezit.
69e minuut gescoord uit een corner en een rondje om het veld gedaan, ultra defensive gezet en hij kon niks meer forceren, heb hem ook elk filmpje laten kijken dat mogelijk was.
Bedankt voor het lezen en nog een prettige dag
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef wieisboos het volgende:
Weer eens een potje Fifa gedaan en 1-0 gewonnen van dit kutteam. Kutste potje Fifa 13 tot nu toe zeg, pfff. Hij deed werkelijk waar niks anders dan lange steekballen geven met Xavi en Alonso, wat niet lukte want hij deed het echt volledig random, gewoon uit het niks drukte hij elke keer op l1 driehoekje. Dat was ook werkelijk het enige wat hij deed, hij zette totaal geen druk en ik had 69% balbezit.
69e minuut gescoord uit een corner en een rondje om het veld gedaan, ultra defensive gezet en hij kon niks meer forceren, heb hem ook elk filmpje laten kijken dat mogelijk was.
Bedankt voor het lezen en nog een prettige dag
Heel goed mogelijk om NAT open te krijgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
Ik woon sinds kort op mezelf en wij hebben hier ook zo'n experia box, maar het is dus vrijwel onmogelijk om met die dingen NAT open te krijgen?
vertelquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Covati het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk om NAT open te krijgen
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.
Je kan ze gewoon googlen meneer de ICT'er, maar volgens mij heeft Lindgren. een bestandje met alle quotes en plaatjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoe heb je al die uitspraken zo bij de hand joh?
Geenstijl fanaat?quote:
nee, daar kom ik nooit. Maar degene van wie ik het heb zal 't daar wel vandaan hebben jaquote:
Google.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoe heb je al die uitspraken zo bij de hand joh?
Aah okquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, daar kom ik nooit. Maar degene van wie ik het heb zal 't daar wel vandaan hebben ja
Streampje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef Jimbo het volgende:
zo, dalijk 500k aan pakjes openen
benieuwd of ik messi tegenkomen (ok ok ik lieg, ik ga pakjes openmaken tot ik nergens meer plek heb in mn tradepile / club enzo)
Neuh, heb geen capture ding en wil t op mn ps3 doen ipv de webappquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:07 schreef Covati het volgende:
Vandermar zal vol overgave naar deze serie kijken (om een of andere reden):
Skip naar de 3 minuten
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zag een dyslectisch meisje met uitgaan met scheve tanden
De paar woorden daarna vormden eigenlijk pas de grap, maar deze was ook wel dubbelzinnig ja.quote:
De grap was niet zo leuk als : ik zag een dyslectisch meisjequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De paar woorden daarna vormden eigenlijk pas de grap, maar deze was ook wel dubbelzinnig ja.
Een zeer goede printer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:28 schreef Djoere0 het volgende:
Wat raden jullie aan om geld te maken, buiten het handelen van spelers?
Tsja drukken is wel lastig, vooral met kleine bedragen doen, die worden namelijk minder gecontroleerd. Gewoon 10 euro briefjes enzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:28 schreef Djoere0 het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De grap was niet zo leuk als : ik zag een dyslectisch meisje
Pakjes kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:28 schreef Djoere0 het volgende:
Ook hallon!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:28 schreef Djoere0 het volgende:
1 weak foot is dan wel weer jammerquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb, IF van la Parra of If Schrootman. Van la Parra gebruik ik toch niet maar rechtspoot met pace en 4* skills op links
Crossen is toch voor mietjes (hij speelde LW)quote:
ik moet wel kunnen sweaten met links hequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Crossen is toch voor mietjes (hij speelde LW)
pratende kut jongequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die studiosport presentator kan beter zijn schaamhaarbaard afscheren, lijkt nergens op dit
Buitenkantje rechtsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik moet wel kunnen sweaten met links he
Morgenochtendquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe epsiode van walking dead vandaag?
nooit van gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die Steve Mclaeren echt een vent om van te kotsen
Niet doen, zonde van je kots. Geniet er lekker van dat Feyenoord dit weekend een tik heeft uitgedeeld aan Ajax en FC Twentequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die Steve Mclaeren echt een vent om van te kotsen
Hahaquote:
Tis altijd grappig om een paar dagen later terug te gaan kijken en dan zien dat ze 3x zo goedkoop zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef bombmannl het volgende:
Willems wordt op ps3 gepricefixed door ene FC Rikkert en Pieters () word ook gepricefixed
wie heeft daar nou 8k voor over
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef MartijnTor het volgende:
Ik heb nog een willems, maar ff verkopen
Op de doos zeker? op de ps3 is hij niks duurder
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef bombmannl het volgende:
Willems wordt op ps3 gepricefixed door ene FC Rikkert en Pieters () word ook gepricefixed
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef bombmannl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |