PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Met welk team? Ik ben in het begin van FUT in een keer naar divisie 1 gegaan. Maar de wedstrijden in divisie 1 waren echt te vreselijk, alleen maar gelijk of onterecht verloren. Met rage als gevolg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef zerokil het volgende:
Net trouwens wel divisie 1 gewonnen.
Mandzukic was het beste die er in zat.
Ben eigenlijk nog nooit echt een goed iemand tegengekomen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met welk team? Ik ben in het begin van FUT in een keer naar divisie 1 gegaan. Maar de wedstrijden in divisie 1 waren echt te vreselijk, alleen maar gelijk of onterecht verloren. Met rage als gevolg.
Misschien dat ik weer een gold team maak..wil toch wel een keer divisie 1 winnen
tsja wel verdiend gezien ons gedragquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu heeft Stephan wel een grote bek hé.![]()
Ik heb Feyenoord niet eens zitten uitlachen. Zoiets kun je van verre zien aankomen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja wel verdiend gezien ons gedragjammer dat wij het gister niet konden doen. Zometeen komt ie hier ook weer met zijn grote bek hoor, let maar op.
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja wel verdiend gezien ons gedragjammer dat wij het gister niet konden doen. Zometeen komt ie hier ook weer met zijn grote bek hoor, let maar op.
Je zegt het precies goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?
steefie en fuszy kunnen daar ook wat van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee joh, dat doen over het algemeen toch alleen Ajacieden?
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie en fuszy kunnen daar ook wat van.
Hou eens op, Klaas. Niet alle Ajacieden over 1 kam scheren ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.
Zou me tegenvallen als Feyenoorders dat gedrag ook gaan vertonen
Geniale uitspraak.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las op twitter ooit een geniale tweet: Waar komen joden toch vandaan? Overal als ze eerste staan.
Dus dan zou nu niemand openlijk voor ajax zijn? Wat een onzin weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was vorig seizoen wel heel erg, opeens op facebook, op twitter allemaal screentjes van de teletekst stand toen Ajax opeens op 1 stond. Als .... kakkerlakken kwamen ze opeens uit het ondergrondse tevoorschijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou eens op, Klaas. Niet alle Ajacieden over 1 kam scheren ja.
Nee, dat is geen conclusie die je uit de uitspraak kan halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus dan zou nu niemand openlijk voor ajax zijn? Wat een onzin weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |