Dat is m'n haar nu ook. Ik fohn en stijl het elke dag. En ik laat het wel uit m'n hoofd om door de regen te gaan lopen. Korter zal ik er ook een stijltang doorheen moeten halen, maar dan ben ik alleen maar eerder klaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef livelink het volgende:
Het lijkt me wel een enorm bewerkelijk kapsel.
Volgens mij heb je je beslissing allang genomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef -Spring het volgende:
Bij mij niet juist, omdat ik best stug haar heb. Als ik niet direct vanaf de haarwortel stijl, blijft het wat wilder staan.
Nee hoor. Dat steilen of in een model houden een probleem wordt is alleen niet zo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je beslissing allang genomenGewoon doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Oma Weet Raad:quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tips voor balpen uit kleding te krijgen?
Iemand toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb precies hetzelfde kapsel en kleur als van je plaatje. Föhn moet er hier wel elke dag doorheen maar soms heb ik niet eens wax oid nodig en blijft het gewoon zo staan (al ligt dat wel beetje aan de structuur van je haar) ik heb het nu al een aantal weken zo en ik vind het nog steeds leuk. Veel variatie enzo. Gewoon doen dus!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat is m'n haar nu ook. Ik fohn en stijl het elke dag. En ik laat het wel uit m'n hoofd om door de regen te gaan lopen. Korter zal ik er ook een stijltang doorheen moeten halen, maar dan ben ik alleen maar eerder klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |