SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, regels. Nee, dan zal het inderdaad niet meer gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat mag niet meer, lees de regels
iehquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Omegle is leuker, allemaal micropenissen.
wij vrouwen zijn niet zo desperatequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef smitjew het volgende:
Waarom is de wereld niet andersom dat er alleen maar vingerende dames op chatroullete zijn.
Spreken voor andere vrouwenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wij vrouwen zijn niet zo desperate
Vrouwen kunnen irl zat mannen krijgen, hoe lelijk ze ook zijn eigenlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef smitjew het volgende:
Waarom is de wereld niet andersom dat er alleen maar vingerende dames op chatroullete zijn.
Zelfkennis 14.gifquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen irl zat mannen krijgen, hoe lelijk ze ook zijn eigenlijk.
www.neemdetijd.nl is ook wel leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Beetje chatmetvreemden.nl dissen!
Nee dat is dan weer kut.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
www.neemdetijd.nl is ook wel leuk
Die maker van die websites zal wel heel intelligent zijn
Waar doel je op? *houd zich van de domme*quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Maar even serieus dit is geen toeval toch?
Heel clever, stiekem een d/t-fout maken en 24 dagen te vroeg geboren zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Waar doel je op? *houd zich van de domme*
Als je me doorhad, dan had je niet foutieve informatie zojuist hier neergezet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Heel clever, stiekem een d/t-fout maken en 24 dagen te vroeg geboren zijn
Ik heb je wel door!
Dat denkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen irl zat mannen krijgen, hoe lelijk ze ook zijn eigenlijk.
Waarschijnlijk ben jij van een parallelle dimensie of zoiets. Stay tuned.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Als je me doorhad, dan had je niet foutieve informatie zojuist hier neergezet.Misschien is dit toch wel louter toeval dan?
Zit al lekker te sjorren hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
smitje kom je ook lekker chatrouletten
No I'm fine. Als er iets is kan je me een DM sturen of zo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij van een parallelle dimensie of zoiets. Stay tuned.
Zie jij nooit een super dik meisje(voorbeeld want ik ben niet dik hi ha ho), met een leuke jongen lopen dan?quote:
Ja omdat wij jongens voorbij het uiterlijk kunnen kijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie jij nooit een super dik meisje(voorbeeld want ik ben niet dik hi ha ho), met een leuke jongen lopen dan?
Ik vaak zat
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ja omdat wij jongens voorbij het uiterlijk kunnen kijken.
Volgens mij is een betere conclusie dat mensen eerder raar zijn, en ook vaak een fetisj hebben. Alleen zijn mannen er in het algemeen opener in qua bespreken en/of aan toegeven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee mannen zijn eerder raar, hebben ook vaak een fetisj, zoals sommige mannen op extreem "volle" dames vallen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]____!
Nee mannen zijn eerder raar, hebben ook vaak een fetisj, zoals sommige mannen op extreem "volle" dames vallen.
Ik kan toch wel chatroulleten en posten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
kappen met die slowchat en terug ontopic
* -supergirl- modstyle
Uhm mee eens jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Volgens mij is een betere conclusie dat mensen eerder raar zijn, en ook vaak een fetisj hebben. Alleen zijn mannen er in het algemeen opener in qua bespreken en/of aan toegeven.
Nou, dan ben jij een uitzondering.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat ik niet alleen op uiterlijk val, dat is gewoon ziek en ongezond.
Dit zegt meer over jou, hoe oppervlakkig jij denkt.
Geen idee, ik deed 't altijd op school tijdens college en nu staat er ineens u heeft een ip-ban bladiebla en je moet dan community service doen en van alle online mensen op dat moment aangeven of ze naakt zijn of nietquote:
maar ik heb geen lulquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Kop_en_schotel het volgende:
omdat ie met zn lul heb lopen zwaaien waarschijnlijk
waarom zeg je het danquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:53 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Ga ik toch nie checken
nog best chicks op Chatroulette vandaag
Tot ze elkaar tegenkomen, dat is wel een bonerkiller hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zit nu ook op, alleen maar mannen die zich aan het afrukken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |