SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Goeijen bal Pelle“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hup Heerenveen, VVV en RKC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
tikki takki voetbalquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Barca wint met 4-5 van Corunaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
VitesseOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Misschien kijkt ie nu de wedstrijdquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Barca is overrated, VVVquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kijkt ie nu de wedstrijd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, de herhaling was vanochtend om 9:25.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kijkt ie nu de wedstrijd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, want liefde betuigen mag alleen op het moment dat ze spelen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben gisteren gespeeld.
Wel typerend voor de Vitesse-supporter.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat zou wel fijn zijn ja. Dan ben je ontopic namelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, want liefde betuigen mag alleen op het moment dat ze spelen?![]()
Tenzij je Drizzt heet en je stream iets achterlooptquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, want liefde betuigen mag alleen op het moment dat ze spelen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe was jouw stream gister bij Chelski?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tenzij je Drizzt heet en je stream iets achterloopt“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh je mag hier niet offtopic praten? Excuusquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn ja. Dan ben je ontopic namelijk.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Perfectquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was jouw stream gister bij Chelski?
Sport1 stream, en betaaldOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hou je mond voortaan ffquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het zou fijn zijn als je nu je reactie veranderd naar: Verkeerde topicquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh je mag hier niet offtopic praten? Excuus
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
VVV 1-0 FR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mwa, een beetje wel. Ik probeerde gewoon bijdehand over te komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh je mag hier niet offtopic praten? Excuus![]()
volgende keeper die jullie hebben zit in de c1 toch, dat gaat lastig worden danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
aub geen keepers van 1,50 meer selecteren, gr grOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
TürkGeile punten voor m'n manager
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Mulder word gemist“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Stom van me dat ik dat niet door hadquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, een beetje wel. Ik probeerde gewoon bijdehand over te komen.
Nee joh, nog die Graafland die voor 2 boterhammen met kaas onder contract staat. Die kan er ook geen kut van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
volgende keeper die jullie hebben zit in de c1 toch, dat gaat lastig worden dan![]()
![]()
bliksemquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Lekker kooltje hoor
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT GRIEK ga keepen lul
[ Bericht 2% gewijzigd door stevenmac26 op 21-10-2012 14:51:27 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
2-0?![]()
Wie maakt 'em?
Typisch ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef GGMM het volgende:
2-0
Wie had gisteren ook alweer deze wedstrijd met FM gespeeld waar het 6-0 werd?![]()
Joppenquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Joppen scoort ook?PUNTEN!!!
ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef GGMM het volgende:
2-0
Wie had gisteren ook alweer deze wedstrijd met FM gespeeld waar het 6-0 werd?![]()
quote:
Heb op dit moment 9 punten voor Türk en 14 voor Joppen
Die heb ik ook beidequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb op dit moment 9 punten voor Türk en 14 voor Joppen![]()
![]()
![]()
Joppeng escoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft Joppen gescoord ja?Die heeft 99% van FOK in hun manager
Ik zag je wel hoor.![]()
Feyenoord wint nog wel hoor
Zoniet dat ga ik de lachers van gisteravond allemaal 1 voor 1 een DM sturen
Davymac26?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben je lang bezigquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar verder klopt het wel dus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou kijk ik op de TV.![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou kijk ik op de TV.
Bazen diss dit.![]()
Er nog op in gaan ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou kijk ik op de TV.
quote:
nog mailen ook?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoniet dat ga ik de lachers van gisteravond allemaal 1 voor 1 een DM sturen![]()
Ben toch geen DavyMac26 jonguhquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou kijk ik op de TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Eigenlijk mag ik als PSV-er nik zeggen na gisterenavond, maar een lachje bij het zien van de 2-0 tussenstand kan ik niet onderdrukken![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen Clasie in mijn team voor deze wedstrijd.
Zie het als een compliment; blijkbaar was het een erg leuke grap.quote:
Je 2e al vandaag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om eerlijk te zijn is dit mijn derde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie het als een compliment; blijkbaar was het een erg leuke grap.
Je 2e al vandaag.
ImmerscoortnimmerOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Toe maar, je bent in vorm.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dit mijn derde.![]()
![]()
hashtag enzoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ga je verliezen van Feyenoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week gaan jullie over Ajax.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik dacht er net aan. De weg is nog ver maar Europees voetbal halen begint een erg realistisch doel te worden.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vandaag was het mijn eerste keer sinds tijden dat ik heb uitgeslapen, dus denk dat het daardoor komt.quote:
Ajax doet het ook niet slecht, maar 4 punten minder dan Vitesse!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan. De weg is nog ver maar Europees voetbal halen begint een erg realistisch doel te worden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
En ook geen supporter, Feyenoorder422.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, ik ben geen speler van Ajax paultje"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Over 2 weken 11.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ajax doet het ook niet slecht, maar 4 punten minder dan Vitesse!![]()
Met zo'n bank wordt je kampioen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een selectie
Gewoon John Goossens laten invallen!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Koeman denkt dat als hij wisselt als Advocaat gisteren, dat dan de wedstrijk ook zo verloopt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Doet Sierd nu ook EL?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef GGMM het volgende:
Wtf nu al een wissel?![]()
Heb het geluid niet aanstaan: geblesseerd of tactisch?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Linksbuiten, geeft verder niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Aanvaller eruit voor een middenvelder? Koeman wil de schade beperken of wat?![]()
yo yo, yo yo feyenoord yo yo, yo yo feyenoord
OEHH AHHHOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij kan op heel de linker flank spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goossens is eigenlijk een middenvelder hoor, maar geeft verder niet.![]()
![]()
En PSV is de enige die wintquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
Top 3
Ajax 3-3
PSV stond 0-2 achter tegen Willem 2
Feyenoord nu 2-0 achter tegen Venlo![]()
![]()
![]()
En heeft gewoon gewonnenquote:
Feyenoord wint ook nog welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Wie is er uitgegaan? heb het gemist“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat deed twente eigenlijk tegen Roda?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Top 3 zeg je? Twente gelijk, PSV met de hakken over de sloot 3 punten en Vitesse terecht en zeer overtuigend gewonnen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
Top 3
Ajax 3-3
PSV stond 0-2 achter tegen Willem 2
Feyenoord nu 2-0 achter tegen Venlo
Ajax verliest niet van Heracles.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Hun verliezen van VVV en Heracles![]()
![]()
Omdat ook Koeman in de 28 minuut wisselt wordt de uitslag ook hetzelfde? Je bent net zo bezig als hijquote:
3-3 is tegenwoordig verliezen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Hun verliezen van VVV en Heracles
Godverdomme, maar snel even de KNJB mailen
Is maar 2 minuten werkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vitesse wordt kampioen. Bony gaat topscorer worden met 35 goals.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Top 3 zeg je? Twente gelijk, PSV met de hakken over de sloot 3 punten en Vitesse terecht en zeer overtuigend gewonnen.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3-3 is tegenwoordig verliezen?
Godverdomme, maar snel even de KNJB mailen
Is maar 2 minuten werk![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ook Koeman in de 28 minuut wisselt wordt de uitslag ook hetzelfde? Je bent net zo bezig als hijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Immers
PSV was ook gewoon terecht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Top 3 zeg je? Twente gelijk, PSV met de hakken over de sloot 3 punten en Vitesse terecht en zeer overtuigend gewonnen.![]()
Ehm, jullie begonnen ook met een 2-0 achterstandquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ah ik keek even de tussenstanden en dacht, eventjes naar Fok!, Boewahahah Feyenoord
Inderdaad, terwijl hij in de winterstop voor 25 miljoen wordt verkocht. Wat een fenomeen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse wordt kampioen. Bony gaat topscorer worden met 35 goals.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klassieke top 3.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vitesse gaat PSV nadoen: Prima tot de winterstop, dan een belangrijke speler verkopen en met lege handen achterblijven,Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:
Als dit 2-0 staat met rust is de wedstrijd gespeeld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gebeurt er nog wat bij SCH - Grunn?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bony iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef Zorro het volgende:
Vitesse gaat PSV nadoen: Prima tot de winterstop, dan een belangrijke speler verkopen en met lege handen achterblijven,![]()
Arme Fredquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef Zorro het volgende:
Vitesse gaat PSV nadoen: Prima tot de winterstop, dan een belangrijke speler verkopen en met lege handen achterblijven,
quote:
Had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:
Gaat redelijk gelijk op, 0-0quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er nog wat bij SCH - Grunn?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Kan PSV nog verder uitlopen op Ajax. Mooi man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week weer mooie wedstrijden zondag.
VIT-AZ
Klassieker
CHE-MANUTD![]()
Ok.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Leugensquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oei[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Di tackles, nieuwe Italiaanse verdediger van heerenveen ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Di tacklesZomer deed even na hoe je wel iemand raakt
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Di tackles, nieuwe Italiaanse verdediger van heerenveen ofzo?
We spelen de kampioensswedstrijdquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet zeggen, he blanke homo.![]()
Daarom. Je excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, het is voetbal dan mag het.
Sorry![]()
Leugens 2.0quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft de bal ook gewoon nauwelijks.Is gewoon terecht dit.
En dat was hands.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vertrouw het ook niet.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Leuk wakker worden dit.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
Pelle tweelingbroer speelt bij Levante?
PSV was gister gewoon 90 minuten beter en Willem 2 heeft maar twee keer op doel geschoten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jezus FeyenoordPSV herstelde zich gisteren tenminste nog goed dit is gewoon drama
VVV overklast Feyenoord gewoon.![]()
Heeft Zweefduik al iemand een rode kaart aangenaaid?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef Rickazio het volgende:
Van Basten gaat straks zelf erin komen
Het is geen handbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
Die Nwofor gaat dalijk nog twee keer met de hand scoren![]()
![]()
treurnis dit“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
*Pellequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
Pele z'n haar zit wel goed, dat dan weer wel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zwakke van Pelle
Ik sta altijd voor je klaar.quote:
Het is 21 jaar geleden dat de Rotterdammers bij VVV drie punten pakten. Op acht september 1991 was de eindstand 0-1 (doelpunt Gaston Taument).
Toch niet zo verassend
hhhhh![]()
Je moet in het weekend je dagritme vasthouden als werkloze.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
werklozen worden altijd zo laat wakker?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef DaveDave09 het volgende:
Het is 21 jaar geleden dat de Rotterdammers bij VVV drie punten pakten. Op acht september 1991 was de eindstand 0-1 (doelpunt Gaston Taument).
Toch niet zo verassend![]()
![]()
pingol“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoord zal gebrand zijn om toch te winnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef DaveDave09 het volgende:
Toch niet zo verassend"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Van die 21 jaar was VVV 12 jaar uit het Eredivisie.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een grap
Voetbal is een mannensport! Lucky feyenoordAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Bij Goossens had hij al op de stip gemoeten dus. Erg onterecht is het ook weer niet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: