Mooi zo! Hoe gaat het met rondjes rennen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
Had het niet door. Maar alles gaat prima hoor.
Nee joh! Zodra je het niet verwacht komt hij/zij. Ben zo benieuwd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef freecell het volgende:
dat kan nog wel een paar topics verder worden
En wb inderdaad!
de nl versie doet het inderdaad niet. de Engelse versie wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer dit te downloaden en wat ik ook probeer, het lukt me niet: http://www.adobe.com/nl/products/digital-editions.html
Ik klik op plekjes waar "install now" of "download now" staat, meer het is allemaal niet aanklikbaar.
Ik heb het met Chrome en Internet Explorer geprobeerd: lukt niet.
Ik heb andere downloadplekken online opgezocht, maar die sturen me uiteindelijk allemaal naar bovenstaande pagina![]()
Ik snap er niets van, iemand?
even de nl/ er zelf tussenuit halen. zou moeten werken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Als ik op die link klik opent constant: http://www.adobe.com/nl/products/digital-editions.html
Isa, wat voor ebook?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Al dat gedoe voor een ebook wat ik niet eens kan openen omdat ik een vendor-id moet hebben
(TAV! help!)
Ik zit nu op 7km (en 1x een uitstap naar 8km, maar dat wordt wel het toekomstige doel). Ik ben nu iets meer dan 1 jaar bezig en ben ruim 10+ kg afgevallen. Dus het gaat wel primaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooi zo! Hoe gaat het met rondjes rennen?
WoW natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Nageltjes gelakt, wenkbrauwen geëpileerd....hmm, now what.
Echt heel goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7km (en 1x een uitstap naar 8km, maar dat wordt wel het toekomstige doel). Ik ben nu iets meer dan 1 jaar bezig en ben ruim 10+ kg afgevallen. Dus het gaat wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |