quote:
TOPIC UPDATED!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef oneof16million het volgende:
hoe duur is het om de snes op te sturen?
Hij is op werking gecontroleerd (zie OP) alle spellen die erbij zitten zijn compleet met boekjes en werkend. voor 100 inclusief is hij voor jou. (8 euro verzendkosten, aangetekend en verzekerd)quote:Opzondag 21 oktober 2012 18:49 schreef crimescene het volgende:
Is de Sega Megadrive compleet met alle benodigde kabels enzo? En is hij nog gestest op werking?
Hierbij een bod van 75euro incl.
Ik hoor het wel.
Jammer. Bedankt voor het melden!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef oneof16million het volgende:
Dat word mij iets te duur. ik haak af
Dank u, geniet ervan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef UltraSven het volgende:
Alles goed aangekomen, prima zaken doen met deze FOK!er
Genoteerd, even kijken wat de eigenaresse zegt, ik denk dat ze voor 60 inc ( met 8.05 aangetekend verzenden tot 10 kg) wel weg mogen. Ik hoop snel antwoord te hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Funkel het volgende:
50 voor de NES en super mario 3 geboden.. Mits boekje en doosje bij mario 3
Voor die prijs zou ik het wel willen (NES+Super Mario 3)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:39 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Genoteerd, even kijken wat de eigenaresse zegt, ik denk dat ze voor 60 inc ( met 8.05 aangetekend verzenden tot 10 kg) wel weg mogen. Ik hoop snel antwoord te hebben
Ik wacht nog even af op Funkel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Voor die prijs zou ik het wel willen (NES+Super Mario 3)
zwolle? :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Er is een directe lijn naar hier, en misschien kan ik hem volgende week wel afleveren (zaterdag) indien we eruit komen met de prijs.
Bod genoteerd
Geen directe verbinding nee, wel via via. Al komt hetgeen je besteld ook geweldig verzekerd via PostNL aan hoorquote:
Tegenbod van 65 inclusief via DM.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Funkel het volgende:
Zit er een doosje en boekje bij mario bros 3? Dan ga ik wel akkoord met 60 incl.
Sorry voor de late reactie btw.. Iets met werken etc
Gezien, maar met nog niet eens de helft van de vraagprijs lijkt me dit erg onwaarschijnlijk, niet? Probeer het nog eens, maar dan serieus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef TweakersOnly het volgende:
50 excl voor de snes en Mario all stars
Ik blijf bij 60.. Wel tof dat je t meldt. Beetje sneu vind ik het namelijk altijd dat mensen via priveberichten gaan bieden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:47 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Tegenbod van 65 inclusief via DM.
Edit: ja doosje sowieso wel en boekje 99%zeker ook.
Ik wacht nog even tot maandag, ik heb vandaag en morgen niet de optie om te verzenden.
dit is zeker een reëel bod van mij, op marktplaats vraagt men ook rond de 50/60 euro voor een SNES met Mario Allstars. Dat de winkel waarnaar jij refereert een absurde prijs vraagt is imo geen maatstaf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Gezien, maar met nog niet eens de helft van de vraagprijs lijkt me dit erg onwaarschijnlijk, niet? Probeer het nog eens, maar dan serieus.
Ik heb op dit moment op markplaats een bod van 70 euro op de SNES, dat is exclusief. Ik ben er zelf niet in thuis, zoals gezien in de OP, had ik eerst 60 staan, toen wees iemand mij op de link. Ben nu verder gaan kijken en inderdaad tussen de 60 en 100 gaan ze weg. Op dit moment staat hij op 70 (MP) maar er zitten hier meer spellen bij dan bij een normale Mario Allstarsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
dit is zeker een reëel bod van mij, op marktplaats vraagt men ook rond de 50/60 euro voor een SNES met Mario Allstars. Dat de winkel waarnaar jij refereert een absurde prijs vraagt is imo geen maatstaf.
Mijn bod blijft dus staan, maar ik sta open voor een tegenbod.
Het was op aanvraag van mij, ik zei dat ik een ander bod had en vroeg via DM of de andere geinteresseerde tegenbod wilde doen. Hebben ze gedaan via DM, uiteraard meld ik dit wel even.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ik blijf bij 60.. Wel tof dat je t meldt. Beetje sneu vind ik het namelijk altijd dat mensen via priveberichten gaan bieden.
Ik hoor het graag!
geen reacties ontvangen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef VerkoopKloon het volgende:
PM/DM's verstuurd naar de geïnteresseerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |