Misschien dat die man in een psychose verkeerde, maarja zulke dingen weet je nooit zeker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he. Waarom moeten je kinderen, die nog een heel leven voor zich hebben boeten voor je financiele problemen.
19 jarige gasten kunnen best groot en sterk zijn, lafbek papa zal het wel niet aangedurft hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die mogen ze ff goed in de gaten gaan houden voordat ie er voor kiest om zijn familie achterna te gaan...
Ze zijn allemaal door geweld om het leven gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 05:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien zijn ze wel vergiftigd?
Agressief gif.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal door geweld om het leven gekomen.
Zo, daar was ik even niet op voorbereidquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de laatste tweets naarder.
https://twitter.com/samanthajvx
Baksteen en mes, volgens telegraafquote:Op maandag 22 oktober 2012 05:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien zijn ze wel vergiftigd?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Baksteen en mes, volgens telegraaf
Heel raar om zo iets te lezen jequote:Op maandag 22 oktober 2012 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, daar was ik even niet op voorbereid
* Isabeau veegt een traan weg
Gadver. Veel te lange lijdensweg geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Pffft. Moet je toch volledig gestoord zijn om je eigen vrouw en dochters op zo'n brute manier af te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daarbij: waarom het huis in de fik steken tussen het doden van je gezin en jezelf in?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:58 schreef Re het volgende:
die vent moet toch compleet doorgedraaid zijn geweest...
Getverdemmequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de laatste tweets naarder.
https://twitter.com/samanthajvx
Dat een vader zijn vrouw en kinderen afmaakt met een mes en een baksteen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef theunderdog het volgende:
Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Door mensen zoals jij wordt de wereld steeds asocialer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef theunderdog het volgende:
Dit is natuurlijk heel erg enzo. Maar die emotionele reacties hierop, vind ik wel overdreven.
Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Messelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |