nee maar echt permanent, niks aan.te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:27 schreef knoffel het volgende:
Doof want op dit gebied is nog veel mogelijk om je gehoor weer te krijgen.
We leven verdorie niet in de middeleeuwenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee maar echt permanent, niks aan.te doen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:27 schreef knoffel het volgende:
als dat zo is dan doofquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:54 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt muziek toch via je nek luisteren ofzo? Als je een koptelefoon heel hard aanzet en dan tegen je nek drukt
FOK!en zal dan ook niet meer gaan, goede optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:25 schreef -supergirl- het volgende:
beide. hoef ik nooit meer te werken.
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:27 schreef knoffel het volgende:
In dit geval ga ik toch voor doof.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:35 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
FOK!en zal dan ook niet meer gaan, goede optie
Je zou voor beide gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In dit geval ga ik toch voor doof.
Hey, dat zei ik ook toen ik 12 wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Doof want een echte bas die moet je niet horen, die moet je voelen!!!
Zijn punt is dat hij nu geen muziek met echte bass luistert.quote:
Zonde, hij weet niet wat hij mist.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef Haque het volgende:
[..]
Zijn punt is dat hij nu geen muziek met echte bass luistert.
De bass moet je voelen, dus dat kan doof ook nog welquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef Haque het volgende:
[..]
Zijn punt is dat hij nu geen muziek met echte bass luistert.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Fopje het volgende:
Doof natuurlijk.
Moeder beffen of vader pijpen vind ik een moeilijkere.
Wat een godvergeten kutreactie, reageer dan gewoon nietquote:
Grapje jongensquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zonde, hij weet niet wat hij mist.
JDA en Delta 9!!! woopquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Grapje jongens
Ik heb jarenlang hardcore/terrorfeesten bezocht, dus ik ken de uitspraak.
Gewoon losgaan op die silent disco!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:22 schreef erikkll het volgende:
Doof. Los van dat het makkelijker te fixen is, is het ook veel minder erg. Als ik blind zou zijn kon ik m'n werk niet meer doen, niet meer autorijden, niet meer uitgaan, etc. Allemaal dingen die als dove nog gewoon mogelijk zijn (alhoewel doof uitgaan vast minder leuk is)
Een prostituee kan gewoon blijven doorwerken hoor, dus stel je niet aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef GekkePoes het volgende:
Niet ,want ik heb mijn ogen en oren heel hard nodig voor mijn werk. Als ik doof of blind zou worden dan kan ik mijn werk niet meer doen.
Een hoer kan gewoon doof en blind door blijven liggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef jisba het volgende:
[..]
Een prostituee kan gewoon blijven doorwerken hoor, dus stel je niet aan.
BOH!!! Pik je dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef jisba het volgende:
[..]
Een prostituee kan gewoon blijven doorwerken hoor, dus stel je niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |