Wat is 'in de buurt van'?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
Me too, pff! Gelukkig heeft t treinverkeer weinig last van die pruuse. En heb toch avonddienst, dus geen probleem..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.
ST1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
Arcenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef afsje het volgende:
[..]
Wat is 'in de buurt van'?
In Venlo is vrij weinig..
Vind de ST1 wel te doen of John Doe.
Net over de grens in Duitsland heb je de PM of Kings. Ook wel aardig.
Motown: Relaxte sfeer, bezoekers zo tussen de 18 en 40, met name Motown, R&B en funkmuziek, doorgaans altijd wel mooie dames aanwezig. Wel een hoog ons kent ons gehalte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Die bestaat niet eens meerquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.
Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.
Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
"iets" verouderdquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben daar nooit geweest, maar ken wel mensen die daar wel eens heen gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
E dry is wel leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
Waar ga je heenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
Verhuizen.Eindelijk weg uit deze klote buurt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef MPG het volgende:
Das wel beter dan. Want waar je nu zit is 3x niks
.
Kreeg net n sms van Burgernet dat ze terecht is, godzijdank.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef fratsman het volgende:
Verstandelijk gehandicapt meisje al sinds 13.00 vermist in de omgeving van de Rijnbeekstraat. Heli hangt al een half uur in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |