SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yav, iyi oke, maar ik heb het over een scenario waarin je perse een keuze moet maken, als je daarom niet wilt reageren ook goed, maar dat was mijn vraag niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niemand is net zo lang als ik/langer dan ik!
Uiterlijk was niet belangrijk zei je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niemand is net zo lang als ik/langer dan ik!
Ik moet echt slapen man.. Morgen naar zo;n stupid beurs..quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yav, iyi oke, maar ik heb het over een scenario waarin je perse een keuze moet maken, als je daarom niet wilt reageren ook goed, maar dat was mijn vraag niet.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk.. Ik waardeer de reacties van TM altijd. Zie nooit enig vorm van beoordeling/valsheid bij hem.
Met tegenzin, waarom ga je dan? Slaap lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet echt slapen man.. Morgen naar zo;n stupid beurs..
Eerlijk.. Ik waardeer de reacties van TM altijd. Zie nooit enig vorm van beoordeling/valsheid bij hem.
Omdat iemand wie ik noooiiitt iets kan weigeren het lief vroeg...quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met tegenzin, waarom ga je dan? Slaap lekker
Oke, duidelijk
Multifestijn.quote:
Zou je pleaaaaseeeeeeee met mij eens een x uitgaan mijn whoopsiepoepsiemoppie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat iemand wie ik noooiiitt iets kan weigeren het lief vroeg...
[..]
Ja hoor. Waar gaan we heen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je pleaaaaseeeeeeee met mij eens een x uitgaan?
Doei lelijkerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga ook slapen, al phucking 5:27. It's been a pleasure talking, like always.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga ook slapen, al phucking 5:27. It's been a pleasure talking, like always.
Je ziet spoken. Dat zal jouw valsheid wel zijn!quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch is er een soort van onbenoembaar chemie tussen ons..
Na alles wat ik voor jou heb gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je ziet spoken. Dat zal jouw valsheid wel zijn!
Jij wilde niet meer!quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na alles wat ik voor jou heb gedaan!
Ulan.......quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:33 schreef Triggershot het volgende:
Yimedim, yidirdim, icmedim, icirdim, giymedim, giydirdim.. koymadim...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:33 schreef Triggershot het volgende:
Yimedim, yidirdim, icmedim, icirdim, giymedim, giydirdim.. koymadim...
Zolang het een paar zinnen zijn ben ik niet snel boos. Had je nog wat leuks te zeggen, anders ga ik slapen. Wekker rinkelt 10 uur.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, was al even bang dat het een grens was.
Mja, lastig zo een grens weetje pas eigenlijk echt na een reactie..quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang het een paar zinnen zijn ben ik niet snel boos. Had je nog wat leuks te zeggen, anders ga ik slapen. Wekker rinkelt 10 uur.
Ik heb geen slaap..quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, lastig zo een grens weetje pas eigenlijk echt na een reactie..
Ik denk dat 'slaap lekker' vrij leuk is voor iemand die slaap heeft?
Zeggen dat het goed helptquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:38 schreef Ayca het volgende:
Ik ga denk ik melatonine halen, iemand hier die er ervaring mee heeft?
Leuker, leuker, dedigin nedirki gulum.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen slaap..Ik moet slapen.
Dank je wel, ik wens jullie beiden ook alvast een slaap lekker toe.
Had alleen wat leukers verwacht als reactie, het is u vergeven.
Wat ik erover heb gehoord, dus niet uit eigen ervaring, is dat mensen er tevreden over zijn, bij behoefte.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:38 schreef Ayca het volgende:
Ik ga denk ik melatonine halen, iemand hier die er ervaring mee heeft?
Hmm..Hou niet zo van dat woord, maar van jou kan ik het hebben. Ik weet dat het onschuldig bedoeld is. Ja, jij bent vanaf nu mijn abi op Fok!.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuker, leuker, dedigin nedirki gulum.
Leuk is idd niet zo een leuk woord gulumquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm..Hou niet zo van dat woord, maar van jou kan ik het hebben. Ik weet dat het onschuldig bedoeld is. Ja, jij bent vanaf nu mijn abi op Fok!.![]()
Oh Ayca, trouwens, niet die je bij de drogist haalt.. Voor het echte werk, even langs je huisarts. Die bij de drogist zijn heeeeell licht.
Ik heb gekeken, je hebt van 0.1 en 0.3 gram, dan neem ik er wel een paar van 0.3.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm..Hou niet zo van dat woord, maar van jou kan ik het hebben. Ik weet dat het onschuldig bedoeld is. Ja, jij bent vanaf nu mijn abi op Fok!.![]()
Oh Ayca, trouwens, niet die je bij de drogist haalt.. Voor het echte werk, even langs je huisarts. Die bij de drogist zijn heeeeell licht.
Tuurlijk jongen.. Probeer je eer maar te redden. Tmm, kardes is ook goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuk is idd niet zo een leuk woord gulum
Abi, abi? Ik ben jonger dan jij abla!
Herinner jij de laatste keer dat je haat voelde?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:47 schreef Ayca het volgende:
Je wil niet weten hoeveel haat er in mij zit.
eer redden waarmee? jonger dan jij zijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen.. Probeer je eer maar te redden. Tmm, kardes is ook goedVind jou lief.
Ayca, niet doen.. Dit product kan je bio ritme giga verknoeien, zet je hekel even aan de kant en ga ajb even naar de huisartsquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, je hebt van 0.1 en 0.3 gram, dan neem ik er wel een paar van 0.3.
Aan huisartsen heb ik namelijk ook een hekel
Uuuuf ya, nazli! Ik zeg ik vind jou lief, dat negeert ie en dan pakt ie het meest onbenulle deel eruitquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eer redden waarmee? jonger dan jij zijn?
nazli is een meisjesnaam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uuuuf ya, nazli! Ik zeg ik vind jou lief, dat negeert ie en dan pakt ie het meest onbenulle deel eruit
Wat bedoelde je met 'probeer je eer maar te redden'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uuuuf ya, nazli! Ik zeg ik vind jou lief, dat negeert ie en dan pakt ie het meest onbenulle deel eruit
Pff zoveel extra gedoe.. ik kijk welquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ayca, niet doen.. Dit product kan je bio ritme giga verknoeien, zet je hekel even aan de kant en ga ajb even naar de huisarts
Cool.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag was er tarkan in de gaybar het was leuk gr
Waarom plaag je hem? Jongens plagen, namus redden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:57 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, helemaal niets. Yemin. 'T was een plagertje, thats all.
las het ook niet gemeen. Wist alleen niet waarmee je op het moet reddenquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:57 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, helemaal niets. Yemin. 'T was een plagertje, thats all.
seref toch? Voor mijn namus te laat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom plaag je hem? Jongens plagen, namus redden..
Ze komt je maagdenvlies persoonlijk doorboren. Red je eer, neem afstand.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
las het ook niet gemeen. Wist alleen niet waarmee je op het moet redden
Welterusten! Veel plezier morgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:00 schreef Ambipur het volgende:
Ik lig op bed en 't regent.. Ik ga even genieten van dat geluid.
Slaap lekker allemaal
auw!quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze komt je maagdenvlies persoonlijk doorboren. Red je eer, neem afstand.
we kunnen whatsappen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van jou, maar jij bent niet verkrijgbaar in app-vorm..
Alles kan, spelletjes dus ook.
eeum begrijp me niet verkeerd ok ? Maar ik vertrouw je niet echt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer.
Ruilen voor jouw nummer?
Wat vertrouw je niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eeum begrijp me niet verkeerd ok ? Maar ik vertrouw niet echt...
Heb je een directe link? Kan 'm niet vinden in Play Store op telefoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
we kunnen whatsappen...
Gameloft spiderman !
Maakt niet uit. Ik ben alleen uit op je kontje, niet op je vertrouwen.quote:
ik filter op s3quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een directe link? Kan 'm niet vinden in Play Store op telefoon..
daarom juist...je hebt altijd van die homo erotische reacties. En dan ook nog nummer geven?quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben alleen uit op je kontje, niet op je vertrouwen.
Wie vertrouw je wel dan?
Maakt niet uit voor de directe link (blijft hetzelfde ongeacht telefoom). Kan wel de reden zijn dat ik 'm niet zie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik filter op s3maakt dat wat uit?
Ik probeer z'n nummer te regelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal nog wakker lan ?
Ik probeer een afspraak te regelen met Triggerbabe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal nog wakker lan ?
Ja toch, ik houd mijn opties open.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
daarom juist...je hebt altijd van die homo erotische reacties. En dan ook nog nummer geven?
Oh ik ben nog niet zo lang wakker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer een afspraak te regelen met Triggerbabe.
En tu?
binnen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor de directe link (blijft hetzelfde ongeacht telefoom). Kan wel de reden zijn dat ik 'm niet zie.
nee sorry... Geen interesse.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja toch, ik houd mijn opties open.
Alleen je nummer, de rest geef ik.
Ervaring?quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet zo lang wakker.
Trigger nazlidir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |