mij ook!!!quote:
want? in een café kan je prima op fris plezier hebben!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bob is toch die saaie lul in het café, die altijd nuchter is?
Terwijl iedereen leuk en gezellig een biertje of een wijntje drinkt, zit hij achter een cola of een glas spa?
Het is dat ie je naar huis toe kan rijden, maar anders zou je hem het café uit schoppen!
hehehe yeah, heeft daar ook iemand een keer goed ongelukkig geslagen toch? toen ze er iemand uitzettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij heeft mij ooit hardhandig uit de discotheek gezet waar ie de beveiliging deed
Bob's Saloon in UItgeest
buiten dat denk ik dat je een hoop over hem kunt zeggen, maar niet dat t een saaie lul isquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mij ook!!!
maar ja... helaas... kan niet..
[..]
want? in een café kan je prima op fris plezier hebben!!!
Wel meerdere keren denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe yeah, heeft daar ook iemand een keer goed ongelukkig geslagen toch? toen ze er iemand uitzetten
maar 4e partij dus.
3x gewonnen of niet?
ik heb nooit partijen gedraaid, wil ik ook niet
ik kan me goed voorstellen waarom iemand die "wens" wel heeft.. maar ik zou er ook niet voor kiezen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe yeah, heeft daar ook iemand een keer goed ongelukkig geslagen toch? toen ze er iemand uitzetten
maar 4e partij dus.
3x gewonnen of niet?
ik heb nooit partijen gedraaid, wil ik ook niet
ik ken hem niet...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef gomi het volgende:
[..]
buiten dat denk ik dat je een hoop over hem kunt zeggen, maar niet dat t een saaie lul is
netjes!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel meerdere keren denk ik
En nee, 1x verloren en 2x gewonnen
Eerste partij verloor ik al na 30 seconden op knock out, 2e partij gewonnen op punten en 3e gewonnen op knock out
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ken hem niet...
ik lees alleen... fris... in een café... alsof dat niet kan...
ah kan idd meerdere keren zijn geweest. was 1x waarin t ook op hoop gedoe naderhand is uitgelopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel meerdere keren denk ik
En nee, 1x verloren en 2x gewonnen
Eerste partij verloor ik al na 30 seconden op knock out, 2e partij gewonnen op punten en 3e gewonnen op knock out
k1 was leuk. is nu veel minder tbhquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan me goed voorstellen waarom iemand die "wens" wel heeft.. maar ik zou er ook niet voor kiezen..
maat van mij.. wil naar de K1... ook leuk... maar ik ga alleen kijken
kop komt me wel bekend voor...quote:
Klopt,1tje was er goed van de trap gelazerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kan idd meerdere keren zijn geweest. was 1x waarin t ook op hoop gedoe naderhand is uitgelopen
lucky shot die ko na 30 sec?
ik vind het iets teveel gala ideequote:
Hij doet nu reclamesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kop komt me wel bekend voor...
ai...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt,1tje was er goed van de trap gelazerd
En nee ik was gewoon the enthousiast en lette totaal niet op verdediging en kreeg een volle klap en trap in gezicht en weg was ik
ah kan gebeuren he. vol erop en je gaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt,1tje was er goed van de trap gelazerd
En nee ik was gewoon the enthousiast en lette totaal niet op verdediging en kreeg een volle klap en trap in gezicht en weg was ik
yeah met joop samen toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij doet nu reclames
Ook van de Loi gedaan
aha!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij doet nu reclames
Ook van de Loi gedaan
bij de k1 is t geld een beetje op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind het iets teveel gala idee
Ja was gewoon iets te denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kan gebeuren he. vol erop en je gaat
Met Sem Schild ook 1tje gedaan geloof ikquote:
K1 is toch verloederdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:49 schreef gomi het volgende:
[..]
bij de k1 is t geld een beetje op.
veel vechters vechten nu voor andere org
als je ook kijkt hoe duur die gala kaarten zijn... en ik vind het steeds meer een show worden, op een manier, waar ik persoonlijk niet van houquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:49 schreef gomi het volgende:
[..]
bij de k1 is t geld een beetje op.
veel vechters vechten nu voor andere org
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |