SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.internethaber.com/hz.-muhammed-turk-mu--203924h.htmquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was dat voor onzin. waar lees je dat?
Optumquote:
Volgens mij heb jij echt enorme waanideetjes, bijna ziekelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar je probeert het wel. En gezien je eerdere pogingen om niet-Circassische Turken te claimen als Circassiers, probeer ik je voor te zijn. Ik heb je volgens mij wel drie of vier keer gewezen op het feit dat Dr.Oz geen Circassier is, maar telkens bleef je - of blijf je, geen idee, ik volg je postgeschiedenis niet - doorgaan met dezelfde propaganda.
Je bent een walgelijk en triest persoon. Iedere kans aangrijpen om Turken te kunnen afzeiken, niet Turken claimen als Circassiers - ik bedoel, ik weet dat Adyghe's als volk weinig voorstellen, maar jij bent zo wanhopig, te triest voor woorden - en dan hier komen doen alsof je een grote Turkenvriend bent.
Leg dat maar uit aan die bekeerlingen in Bosnistan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Serviers zijn nooit een bedreiging geweest.
Ja, maar als ik even simpel denk. Turkije bestond toen nog niet. Dus was hij geen Turk. Of is dit wel erg simpel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.internethaber.com/hz.-muhammed-turk-mu--203924h.htm
[..]
Optum
Idioot is het sowieso, maar de Turk bestond toen al hoor, de Turk bestaat niet sinds Turkijequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar als ik even simpel denk. Turkije bestond toen nog niet. Dus was hij geen Turk. Of is dit wel erg simpel.
Dat is wat simpel, het volk of je zou kunnen stellen de volkeren waren er al in die tijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar als ik even simpel denk. Turkije bestond toen nog niet. Dus was hij geen Turk. Of is dit wel erg simpel.
'Turken' zijn in de 9de eeuw moslim geworden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Turken' zijn in de 9de eeuw moslim geworden.
Toen was er dus geen Turkije, maar ook waren de Turken geen aanhangers van de islam. Onmogelijker kan het niet.
Profeet Mohammed was een moslim, no? Waren er al in het jaar 610 moslim Turken? (Waren er überhaupt Turken op het Arabisch Schiereiland in die tijd?)quote:
Het uiterlijk van de gemiddelde Turk in die tijd was neem ik aan ook wat anders dan dat van de ons zo bekende variant uit modern Turkije, minder ronde ogen etcquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik moet mij eens verdiepen in zulke zakenWeet er niets over..
Slaven, handelaren, vluchtelingen, gestrande matrozen... kan zoveel mogelijkheden bedenken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Profeet Mohammed was een moslim, no? Waren er al in het jaar 610 moslim Turken? (Waren er überhaupt Turken op dehet Arabisch Schiereiland in die tijd?)
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het uiterlijk van de gemiddelde Turk in die tijd was neem ik aan ook wat anders dan dat van de ons zo bekende variant uit modern Turkije, minder ronde ogen etc
In hoeverre lijkt het moderne Turks eigenlijk op wat men toen in Centraal-Azie sprak?
Voor de openbaringen was Mohammed een Hanif, wat ik heb begrepen is dat er historisch ook voor de Islam een vorm van zuiver monotheisme was. Derhalve had de Profeet dus ook een Turk kunnen zijn, niet als de Mohammed zoals we hem kennen , maar wel als een Hanif doe toentertijd mogelijk zou gekozen zijn als profeet van een Turkse afkomst?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Profeet Mohammed was een moslim, no? Waren er al in het jaar 610 moslim Turken? (Waren er überhaupt Turken op de Arabisch Schiereiland in die tijd?)
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.internethaber.com/hz.-muhammed-turk-mu--203924h.htm
Wiki:quote:SÜMERLER TÜRK
quote:Sümer, Sümerliler, M.Ö. 3500 - M.Ö. 2000 yılları arasında
Bron: http://tr.wikipedia.org/wiki/S%C3%BCmerler.
'Turken' zijn toch van na Christus?quote:De hele geschiedenis van Soemerië bestrijkt een periode van 3800 tot 2000 v.Chr.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sumer.
Het idee komt voort uit de 'Gunes & Dil teorisi'quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Wiki:
[..]
[..]
'Turken' zijn toch van na Christus?
Wat is er Aziatisch aan haar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkse_volkeren Grappig.. Leer wat bij zo.
[..]Mijn mama is aziatisch qua uiterlijk.. Er is volgens mij geen typisch Turks uiterlijk. Ik ben ook niet echt in te delen.
Alles.quote:
Ik denk gewoon een Turkmeenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles.
haar huidskleur is donkerder op een wat "gelige" manier, haar ogen zijn aziatisch, evenals haar haar. Ze heeft van dat dikke, stijle, stugge haar, dat zeker niet Turks is.
Lijkt zij dan niet gewoon op de Turken uit Centraal-Azie en niet op hun nazaten die met Westerlingen paarden en zo de huidige Turkse bevolking vormden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles.
haar huidskleur is donkerder op een wat "gelige" manier, haar ogen zijn aziatisch, evenals haar haar. Ze heeft van dat dikke, stijle, stugge haar, dat zeker niet Turks is.
Turk komt uit Aziëquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
Ik probeer even wat uiterlijke kenmerken te googlen, maar kom er niet uit... Even zoeken
Mama is zeker geen Turk, die heeft gewoon voorouders uit Azie. Papa is daarentegen een echte Turk.
Dit moet gewoon gequote worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
Ik probeer even wat uiterlijke kenmerken te googlen, maar kom er niet uit... Even zoeken
Mama is zeker geen Turk, die heeft gewoon voorouders uit Azie. Papa is daarentegen een echte Turk.
Ik las even de Turkse versie ervan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het idee komt voort uit de 'Gunes & Dil teorisi'
Hoe serieus kun je zoiets nemen?quote:Kelimelerin doğuşuyla ilgili varsayımlar
Örneğin Niagara şelalesinin ismini alış hikayesi çok ilginçtir. Bering boğazı yoluyla Amerika kıtasına geçen Türkler (sonradan Kızılderili olarak adlandırılacaklardır) kıtayı keşfe başlarlar. Bir müddet ilerledikten sonra önlerine korkunç gürültüler çıkaran bir şelale çıkar. Bu durumdan çok etkilenen Türkler "ne yaygara! ne yaygara!" derler. Zamanla "ne yaygara" yerini Niagara'ya bırakır.
Başka bir örnek de şöyledir. Kıta keşfine devam eden Türk boyları Güney Amerika'ya kadar gelmişlerdir. Burda ucu bucağı olmayan bir nehir görürler ve tüm çabalara rağmen sonunu bir türlü bulamazlar. Hayretler içinde kalıp "amma uzun!" demişler. Zamanla bu "amma uzun", Amazon'a dönüşmüştür.
Bron: http://tr.wikipedia.org/w(...)ili_varsay.C4.B1mlar.
Wat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
Ten tijde van Ataturk werd het heel erg serieus genomen, door o.a. staatsindoctrinatie, nu volgens mij zelfs niet eens meer door de Turkse wetenschappers. Ik kan je dingen vertellen, jonge, jonge.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik las even de Turkse versie ervan...
[..]
Hoe serieus kun je zoiets nemen?
Dat van dat haar en ogen herken ik bij mezelf. Om dan te stellen dat niet Turks is, is wel kort door de bocht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alles.
Vertel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten tijde van Ataturk werd het heel erg serieus genomen, door o.a. staatsindoctrinatie, nu volgens mij zelfs niet eens meer door de Turkse wetenschappers. Ik kan je dingen vertellen, jonge, jonge.
Het huidige Turkije is zo divers als je het maar kan hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Ik doelde op de huidige Turkije en niet op de Turkse Volkoren waar TS het over had.
Borte, bedankt voor jouw geweldige bijdrage
Ah ja, dat verklaart een hoop ja. Sorry voor mijn onwetendheid.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Ik doelde op de huidige Turkije en niet op de Turkse Volkoren waar TS het over had.
Borte, bedankt voor jouw geweldige bijdrage
Ik vind je niet onwetend hoor.. Ik vind de wijze, waarop je reageert hoogstens onwetendquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaart een hoop ja. Sorry voor mijn onwetendheid.![]()
Wat is er onwetend aan de wijze waarop ze reageert?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind je niet onwetend hoor.. Ik vind de wijze, waarop je reageert hoogstens onwetend
Wat heb je daar bijgeleerd wat je nog niet wist?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkse_volkeren Grappig.. Leer wat bij zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ik heb meer baat bij een correctie ipv zo'n reactie. Ik heb nooit wat met het Turks zijn gehad en weet zodoende niets over de geschiedenis daarvan. Dan heb ik liever wat teksten, bronnen etc die mij informatie geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er onwetend aan de wijze waarop ze reageert?
En...
[..]
Wat heb je daar bijgeleerd wat je nog niet wist?
Letterlijk:quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel?.
Als je tijd en zin hebt natuurlijk..
Daar heb je gelijk in. Maar de ironie was gewoon te leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb meer baat bij een correctie ipv zo'n reactie. Ik heb nooit wat met het Turks zijn gehad en weet zodoende niets over de geschiedenis daarvan. Dan heb ik liever wat teksten, bronnen etc die mij informatie geven.
WTF die chick is gewoon cutequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
The.Amazing.Race.S21E01
Even kijken, hopelijk komen ze dit seizoen ook in TR
Nee, toen ik je reactie las had ik het al doorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar de ironie was gewoon te leuk.
Maar geloof me, dit is echt mijn soort discussie en ik had heel graag meegedaan, maar heb het nu even te druk. Als je je inleest in de Turkse geschiedenis, dan kom je er vanzelf wel achter waarom ik zo moest lachen om jouw reactie.
Is het dan niet slimmer om bepaalde uitspraken niet te doen? Je neemt van alles aan en wanneer mensen daarop reageren vind je ze ontwetend reageren. En dat terwijl jij op een onwetende manier conclusies trekt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb meer baat bij een correctie ipv zo'n reactie. Ik heb nooit wat met het Turks zijn gehad en weet zodoende niets over de geschiedenis daarvan. Dan heb ik liever wat teksten, bronnen etc die mij informatie geven.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, toen ik je reactie las had ik het al door![]()
Ik vind het alleen prettiger om dan een goed weerwoord te krijgen, that's all![]()
Ben alleen niet van het vergaren van informatie via google etc. Kent iemand een goed boek hierover?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb je boeken van Jean-Paul Roux gelezen? Ik had Histoire des Turcs gelezen, hij is een tikkeltje bevooroordeeld maar ik vond zijn boek wel goed. Maar het gaat niet alleen over Turkije, alle Turkische volkeren zie je voorbij komen
Sons of the Conquerors van Hugh Pope was ook een heel mooi boek, maar het is meer over de hedendaagse Turkse/Turkische wereld.
Meer boeken kom ik nu even niet op, het boek van Hugh Pope is wel op Bol.com te koop
Zij mag reageren, zoals zij dat wenst te doen natuurlijk, maar dan heb ik natuurlijk ook het recht te reageren zoals ik dat wens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om bepaalde uitspraken niet te doen? Je neemt van alles aan en wanneer mensen daarop reageren vind je ze ontwetend reageren. En dat terwijl jij op een onwetende manier conclusies trekt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Letterlijk:
'Ulan, dunyadaki herkez Turk ise, herkezin asli Turk ise, hersey Turklukten cikiyorsa, Turkiyedeki milliyetciligin ne ozeligi var, haaaaa, Turkler ustundur, Herkez Turktur, ama en ustun Turk, Turk-Turkudur... bunlarin kafasi karismis, ulan dalga mi geciyorsunuz siz?'
![]()
Ik ga de bron nog ooit voor je vinden.
Mijn doel was niet opkomen voor haar, maar begrijpen waarom je van mening was dat zij onwetend reageerde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij mag reageren, zoals zij dat wenst te doen natuurlijk, maar dan heb ik natuurlijk ook het recht te reageren zoals ik dat wens.
Als iedereen zou nadenken voor er iets gepost zou worden, zou het hier wat saaier zijn, lijkt mij
Maar Borte en ik zijn er eigenlijk al over uit, hoor... Ze kan best voor haarzelf opkomen, blijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
'Zonen van de veroveraars' van Hugh Pope vond ik zelf wel een goed boek. Wel moet gezegd worden dat dit boek niet echt een introductie tot het onderwerp is; er wordt wel enige voorkennis verwacht van de lezer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, toen ik je reactie las had ik het al door![]()
Ik vind het alleen prettiger om dan een goed weerwoord te krijgen, that's all![]()
Ben alleen niet van het vergaren van informatie via google etc. Kent iemand een goed boek hierover?
Dank je!quote:
Dat heb ik al toegelichtquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn doel was niet opkomen voor haar, maar begrijpen waarom je van mening was dat zij onwetend reageerde.
Schitterend boek!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Zonen van de veroveraars' van Hugh Pope vond ik zelf wel een goed boek. Wel moet gezegd worden dat dit boek niet echt een introductie tot het onderwerp is; er wordt wel enige voorkennis verwacht van de lezer.
heb geen enkel voorkennis om eerlijk te zijn... Maakt dat het onbegrijpbaar dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Zonen van de veroveraars' van Hugh Pope vond ik zelf wel een goed boek. Wel moet gezegd worden dat dit boek niet echt een introductie tot het onderwerp is; er wordt wel enige voorkennis verwacht van de lezer.
Ik kan de video even niet vinden waar men kritiek gaf,quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik moest vooral lachen om "bunlarin kafasi karismis, ulan dalga mi geciyorsunuz siz?". Look who's talking en zo..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan de video even niet vinden waar men kritiek gaf,als ik vind dm ik je de link
Niet onbegrijpbaar, maar misschien wel iets moeilijker te begrijpen. Maar er is natuurlijk geen haast bij het lezen; je kunt de dingen die je niet duidelijk zijn altijd even opzoeken op Wikipedia.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
heb geen enkel voorkennis om eerlijk te zijn... Maakt dat het onbegrijpbaar dan?
Ik houd van vrouwen en vind ze tof en zo, maar mag ik die schreeuwende slang even hard meppen met de platte hand? Wat een teringwijf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze komen weer terug![]()
Bij gebrek aan een Turkse versie, gewoon Reza inc snor claimen
Wat een prachtvrouwen!! Daaaamnnquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze komen weer terug![]()
Bij gebrek aan een Turkse versie, gewoon Reza inc snor claimen
Ja mag, zij is eckt zo gek als een deurquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen en vind ze tof en zo, maar mag ik die schreeuwende slang even hard meppen met de platte hand? Wat een teringwijf.. (De rest overigens ook hoor, maar lijkt me echt een tikje waard.)
Ik ga niet eens vragen waarom je naar dat soort rotzooi kijkt..
Dan ga ik deze bestellen! Dank je wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet onbegrijpbaar, maar misschien wel iets moeilijker te begrijpen. Maar er is natuurlijk geen haast bij het lezen; je kunt de dingen die je niet duidelijk zijn altijd even opzoeken op Wikipedia.
Die zangeres is zo dom nog niet maar zooooo zweverigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar, wat een hersenloze snollen.
Ja, ze zijn prachtig. Maar toen ik even verder keek, dacht ik bah.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat alleen geldt voor hun uiterlijk.
Gelukkig maar. Ik kan me serieus niet voorstellen dat je het complete pakket ook bestempelt als 'prachtvrouw'.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ze zijn prachtig. Maar toen ik even verder keek, dacht ik bah.
Op FOK! leer je nog eens wat, dit soort rotzooi maakt je alleen maar dommer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja mag, zij is eckt zo gek als een deurterwijl haar ouders gewoon de Persian versie van Bir zijn
Dit is geen rotzooi mang... gewoon een soort Fok... de hele dag op hoog niveau op je werk bezig zijn en dan in je vrije tijd de meest aparte zaken bekijken is een mooie balans![]()
Nee.. Vrouwen die zich gedragen als schreeuwende Paris Hiltons vind ik eigenlijk walgelijk. Ik schaam mij voor zulke vrouwen. Maar, qua uiterlijk, damn. Wat een prachtvrouwen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik kan me serieus niet voorstellen dat je het complete pakket ook bestempelt als 'prachtvrouw'.
Valt wel mee, vond het zelf vrij simpel en het had een goed te volgen verhaal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom ooop, de mannen waren net zo prachtig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Vrouwen die zich gedragen als schreeuwende Paris Hiltons vind ik eigenlijk walgelijk. Ik schaam mij voor zulke vrouwen. Maar, qua uiterlijk, damn. Wat een prachtvrouwen.
Dat is die ene gast die zijn oksels laat likken? Mit schnorr?quote:
Jup.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is die ene gast die zijn oksels laat likken? Mit schnorr?
Ik heb een wijverige homo gezien en iets wat niet interessant was. Nee, mijn voorkeur gaat uit naar een echte man. Geen ijdeltuit of iets dergelijks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom ooop, de mannen waren net zo prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een baas. als ik teh gay was zou ik er voor gaanquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb een wijverige homo gezien en iets wat niet interessant was. Nee, mijn voorkeur gaat uit naar een echte man. Geen ijdeltuit of iets dergelijks.
Ik herhaal:![]()
Hij is biseksueel toch? Een echte mannen-man. Als je nog een lekkertje hebt, kun je Gerard erbij nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een baas. als ik teh gay was zou ik er voor gaan![]()
En toch leer je er wel iets van... zijn achtergrond, het was niet gemakkelijk om een Moslim-Joods echtpaar te zijn in Iran, wat een leed.
Zat met een brok in de keel naar de aflevering met zijn vader en oma te kijken
Hmm.. Ben niet echt van delen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is biseksueel toch? Een echte mannen-man. Als je nog een lekkertje hebt, kun je Gerard erbij nemen.
'Cehape' zihniyetiquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Triggershot het volgende:
CHP wilde een soort van Christelijke aanbidding in de moskee, met lichtjes, fluiten, gitaren, orkest enzo, 'romali musikasi'
Je mag hem hebben als ik zijn vrouw magquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
En natuurlijk mijn favoriete acteur ever... Vincent Cassel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben als ik zijn vrouw mag
Gerard ben ik met je eens; hiermee niet.quote:
Ik doel dan puur op dit filmpje.. Voor de rest niet, hoor. Zodra deze man zijn mond opendoet, ben ik mijn interesse al kwijtquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gerard ben ik met je eens; hiermee niet.
Wel vaag dat dit jaar Offerfeest in Turkije een dag eerder begint dan in Saoedi-Arabië, terwijl het normaliter óf andersom is óf beiden op dezelfde dag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leek me wel lachen zo een cuma namazi.
Turkije doet toch op basis van berekeningen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel vaag dat dit jaar offerfeest in Turkije een dag eerder begint dan in Saoedi-Arabië, terwijl het normaliter óf andersom is óf beiden op dezelfde dag.
Denk niet dat zoiets haalbaar zou zijn destijds. Heb het ook wel gehoord ooit, maar het zal wel een of andere "voorloper"(kraldan çok kralci/dalkavuk) zijn die het bedacht heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leek me wel lachen zo een cuma namazi.
Jup, Ataturk heeft het afgewezen omdat het simpelweg te idioot voor woorden overkwam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Denk niet dat zoiets haalbaar zou zijn destijds. Heb het ook wel gehoord ooit, maar het zal wel een of andere "voorloper"(kraldan çok kralci/dalkavuk) zijn die het bedacht heeft.
Volgens mij wel, dus wanneer de nieuwe maan te zien is waar ook ter wereld. In Saoedi-Arabië beginnen ze wanneer de nieuwe maan voor hén te zien is. Maar dat weet jij natuurlijk beter dan ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije doet toch op basis van berekeningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |