Waarbij ze maar even voorbij gaan aan al die andere jonge genderkids die nergens spijt van hebben en gelukkig zijnquote:"Children need to be allowed to grow into adults before they go through with something like a sex change because, as this case shows, at that age you don t know yourself well enough."
Enig idee hoe lang het daarna nog gaat duren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef robinpunt het volgende:
Ander goed nieuws is dat het schrappen van de sterilisatie-eis is opgenomen in het regeerakkoord dat vandaag is gepresenteerd.
Er staat niet bij of het een hoge prioriteit heeft maar omdat het wetsvoorstel ook al klaar is verwacht ik dat het binnen 6 maanden wel geregeld is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef wonderer het volgende:
Whoo!
[..]
Enig idee hoe lang het daarna nog gaat duren?
Heb je een linkje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef wonderer het volgende:
Positief nieuws (voor de heren hier in ieder geval), Peecock v2 komt binnenkort op de markt
Niet als het aan het COC en TNN ligt. Zij zijn aan het lobbyen om de deskundigenverklaring eruit te krijgen....quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef Fixers het volgende:
Dan zou het komende zomer van kracht kunnen zijn. Ik neem aan dat dit gewoon een simpel hamerstuk gaat zijn waar niet lang over gedebatteerd hoeft te worden.
Tja, dat weet niemand want over de deskundigen wordt niet gesproken voordat de wet er is. Dus een beetje kip-ei verhaal. Maar ook daarbij kan een lobby werken lijkt mij zo ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef robinpunt het volgende:
Ik maak me ook zorgen over die deskundigenverklaring. Ik ben bang dat alleen deskundigen van het VUmc genderteam zo'n verklaring mogen afleggen en omdat de wachtlijst zo lang is ga ik mijn transitie niet via dat team doen.
Het blijft spannend..quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Onderweg het volgende:
[..]
Tja, dat weet niemand want over de deskundigen wordt niet gesproken voordat de wet er is. Dus een beetje kip-ei verhaal. Maar ook daarbij kan een lobby werken lijkt mij zo ...
http://www.kabinetsformat(...)rd/regeerakkoord.pdfquote:
Oh nee, ik bedoel iets anders! Niet gerelateerd aan het regeerakkoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Onderweg het volgende:
[..]
http://www.kabinetsformat(...)rd/regeerakkoord.pdf
Ik heb dit stuk niet gelezen dus hoop maar dat het de goede is...
Hihi, ik zie t. Sorry, niet goed gelezen :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel iets anders! Niet gerelateerd aan het regeerakkoordWonderer postte over een nieuwe peecock (soort prosthese)
Hadden ze helemaal niet hoeven doen, het wetsvoorstel is al door het vorige Kabinet naar de Tweede Kamer gestuurd, de bal ligt nu bij de volksvertegenwoordiging, niet bij het Kabinet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef robinpunt het volgende:
Ander goed nieuws is dat het schrappen van de sterilisatie-eis is opgenomen in het regeerakkoord dat vandaag is gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |