Neuj!!! Dan maar bidden en hopen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
De shows van vanavond en morgen zijn gecanceld vanwege ziekte.
Maandag blijft vooralsnog staan.
Iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef CoExist het volgende:
Godver zeg!! Dit is bijna een 2009 deja vu.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:10 schreef Kn0x het volgende:
Poep!
Collega belde net dat hij ze gisteren wel nog heeft mogen zien. Hij kreeg een Whatsapp vanmorgen dat de show van vandaag verzet is. Ik heb nog geen e-mail gehad en niks maar het staat wel op de website van LiveNation. Niet eens opde website van TheKillers zelf.
twitter:thekillers twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 03:33:12Dear fans, due to illness, upcoming shows in Brussels and Esch-sur-Alzette have been postponed. Reschedule dates to be announced this AM. reageer retweet
Inderdaad. Zitten nu 3/4 dagen van rust tussen. Moet genoeg zijn om beter te worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef Felixa het volgende:
Luxemburg wordt 6 juni en Brussel wordt 17 juni.
Nu maar hopen dat Amsterdam wel doorgaat...
Dan zijn er vrijgekomen, paar weken geleden waren er alleen nog zitplaatsen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wel treurig om te zien trouwens dat er nog staanplaatsen te bestellen zijn bij livenation.
Ja lijkt me ook. Want daarom uiteindelijk de overweging gemaakt om naar Londen te gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn er vrijgekomen, paar weken geleden waren er alleen nog zitplaatsen volgens mij.
quote:Vanwege ziekte van de zanger zijn de concerten van The Killers op 8 en 9 maart afgelast. Het concert op maandag 11 maart in Ziggo Dome zal vooralsnog gewoon doorgaan. Mocht het concert in Amsterdam onverhoopt niet door kunnen gaan, dan worden kaartkopers hierover per email op de hoogte gesteld.
Concert informatie
In 10 jaar tijd groeiden deze Amerikaanse rockers van optreden in de kleine bars van hometown Las Vegas, uit tot een internationale festivalheadliner. Ondertussen kent iedereen hun bombastische hits Somebody Told Me en Human en verzamelde de band een flinke collectie aan Brit-, NME-, MTV- en ASCAP awards.
Na een break van bijna 3 jaar, waarin de bandleden zich korte tijd op individuele projecten hebben gericht, komen The Killers kei hard terug met hun nieuwste knaller ‘Battle Born’. De eerste single van dit album Runaways werd meteen een wereldwijde hit – en velen zullen volgen.
Voorlopig tijdschema:
18.30u Deuren open
20.00u Louis XIV
20.35u Change over/pauze
21.00u The Killers
23.00u Verwacht einde show
Let op: dit tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken door de artiesten.
Support act Louis XIV
Deze Amerikaanse rockband begon in 2003 zonder verwachtingen. Maar na enkele liedjes online te hebben gezet, ging het muzikale balletje al snel rollen. Ze werden opgepikt door o.a. The Rolling Stones en ontvingen de stempel van frisse en moderne rock ‘n’ rollband. Niet veel later werden ze opgemerkt door het grote publiek en verschenen ze in het voorprogramma van The Killers en White Stripes. Daarnaast deelden ze het podium met David Bowie - die de band zelfs uitriep als een persoonlijke favoriet. En nu mogen ze voor de tweede keer mee op tour met The Killers, dat belooft wat!
Kaartverkoop informatie
De kaartverkoop van dit evenement verloopt via het ticketing systeem van Ticketservice. Als je al een account hebt bij Ticketservice, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
Inloggen met je Mijn Live Nation en Eventim accountgegevens om kaarten te bestellen, is niet mogelijk. Je kunt alleen kaarten bestellen met een Ticketservice account. Lees onze uitgebreide handleiding.
Na het bestelproces wordt een PDF met jouw TicketFast kaarten verstuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Je kunt jouw kaarten later ook terugvinden via Mijn Account op www.ticketmaster.nl.
Telefonische verkoop via: 0900 - 300 1250 (45 cpm)
Informatie over Ziggo Dome
Nou ja, als het naar juni verschoven wordt kan ik misschien welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag gisteren nog een reclame van Livenation op tv over The Killers. Zou ook wel klote zijn voor die mensen die last minute een kaart kopen (vanwege die reclame) en het dan niet doorgaat. Voor jullie natuurlijk nog erger.
10% van de kaartprijs wordt nu mee gerekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Zijn de service-kosten nou weer verhoogd? Ik wilde even kijken of er nog staanplaatsen waren. Reken ze nu ineens ¤4,50 per kaartje. Over 1 jaar betaal je 10 euro servicekosten.
Het kaartje van Hurts was goedkoper en dat was volgens mij ook 4,50 servicekosten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
10% van de kaartprijs wordt nu mee gerekend.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef Peter88Online het volgende:
Het lijkt maandag toch door te gaan.
Amsterdams concert The Killers gaat toch door
Ze hebben 3 dagen de tijd gehad om uit te rusten. En is het bevestigd dat hen Brandon was? Het kan natuurlijk ook een ander bandlid zijn geweest die ziek was. Ik hoop in ieder geval dat ze weer helemaal oké zijn, want ik heb er superveel zin in!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef chansadres het volgende:
Vraag is natuurlijk wel: Is hij genoeg uitgerust? Als hij compleet beroerd op het podium staat en totaal geen stem heeft kunnen ze natuurlijk beter verplaatsen. Paar keer meegemaakt dat Nederland als eerste word aangedaan na een ziekte en dat het concert slecht was doordat de zanger nog slecht bij stem was. Ik hoop dat Brandon een goed concert kan geven want ik heb naar dit concert naar uitgekeken.
Eerste regel van het Live Nation bericht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:13 schreef neontiger het volgende:
[..]
En is het bevestigd dat hen Brandon was?
Ah... Ik voel me een beetje dom nuquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eerste regel van het Live Nation bericht.![]()
Robbie Williams die destijds groen aanliep, sta je daar op de eerste rij in de vuurliniequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef chansadres het volgende:
Vraag is natuurlijk wel: Is hij genoeg uitgerust? Als hij compleet beroerd op het podium staat en totaal geen stem heeft kunnen ze natuurlijk beter verplaatsen. Paar keer meegemaakt dat Nederland als eerste word aangedaan na een ziekte en dat het concert slecht was doordat de zanger nog slecht bij stem was. Ik hoop dat Brandon een goed concert kan geven want ik heb naar dit concert naar uitgekeken.
Was dat bij het Take That concert? Want toen was hij ook al ziek en dat merkte je toen ook aan de stem. Maar dat concert was qua show al een spektakel (en de kaarten waren gratisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams die destijds groen aanliep, sta je daar op de eerste rij in de vuurlinie
Het concert het weekend daarvoor in Denemarken was afgezegd omdat hij nogal last had van voedselvergiftiging. Het was die middag nog niet helemaal duidelijk of het door zou gaan, maar daar stond ie, de held, z'n gal weg te slikkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Was dat bij het Take That concert? Want toen was hij ook al ziek en dat merkte je toen ook aan de stem. Maar dat concert was qua show al een spektakel (en de kaarten waren gratis)
Qua spektakel is dat misschien wel het beste concert wat ik ooit heb gezien. Zelf vind ik zijn muziek aardig maar sinds Knebworth (de dvd dus) ben ik hem wat meer gaan volgen. Entertainer pur sang. Al zal ik niet snel een cd van hem opzetten. Kijk nu al uit naar het concert in de Arenaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het concert het weekend daarvoor in Denemarken was afgezegd omdat hij nogal last had van voedselvergiftiging. Het was die middag nog niet helemaal duidelijk of het door zou gaan, maar daar stond ie, de held, z'n gal weg te slikken
Donderdagavond niks van gemerkt. Dan moet ie vrijdag al behoorlijk ziek zijn geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef Peter88Online het volgende:
Het lijkt maandag toch door te gaan.
Amsterdams concert The Killers gaat toch door
Haha ik ook : ( Kan niet meer staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, had gehoopt dat het verplaatst zou worden aangezien ik maandag niet kan.
Ja, ze gaan voor niks weg daar. Zelfs die sites die tickets opkopen doen ze onder de kostprijs weg.quote:
Thom Puiman?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben d'r ook bij
Even een kaartje via Marktplaats gekocht voor 15 euro
Ik moet eens m'n naam aanpassen op Marktplaats.quote:
Ondanks dat ik me toch wel ga vermaken met de setlist die ze nu hebben, vind ik het af en toe toch jammer dat ze niet eens de concerten ongeveer 2/3 nummers langer gaan maken. Ze hebben zoveel (goed) materiaal. Dat ze bijvoorbeeld eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Donderdagavond niks van gemerkt. Dan moet ie vrijdag al behoorlijk ziek zijn geworden.
Was een geweldige show in Köln donderdag, trouwens! heerlijke greatest hits set list, sfeer zat er vanaf het eerste nummer (Mr. Brightside) geweldig in bij band en publiek.Heb genoten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |