Geluidskwaliteit van Runaways is dan ook wel heel slecht hier.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:48 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben er ook bij. De enige keer dat ik ze hiervoor live zag was op Pinkpop. Dat was natuurlijk niet slecht, maar ik wil toch nog graag een op zich zelf staande show van ze meemaken. En ook nog eens in de Ziggodome waar ik stiekem al op had gehoopt.
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe nummers live zullen uitpakken. Afgelopen dinsdagavond bij Jools Holland vond ik Runaways wat minder overtuigend overkomen, maar bij Form Here Run Out waren ze (ondanks valse start) weer goed op stoom.
Dan nog een bommelding op 11 maart en dan hebben we een deja vu.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:58 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dan nog een bommelding op 11 maart en dan hebben we een deja vu.
quote:
Zitplaatsen achter in de zaal of tweede ring zijn er nog genoegquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie nog een kaartje overheeft en wilt verkopen, ik hou me aanbevolen.
Ik meen mij te herinneren dat je het nieuwe album waardeloos vond? En dat je ze live ook niet meer zo geweldig vond? En dan toch naar de tour?quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie nog een kaartje overheeft en wilt verkopen, ik hou me aanbevolen.
Inderdaad. 1 waardeloze album, maar 3 goede albums. Live is niet meer ijzersterk zoals voorheen maar nog steeds bovengemiddeld.quote:Op maandag 5 november 2012 00:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat je het nieuwe album waardeloos vond? En dat je ze live ook niet meer zo geweldig vond? En dan toch naar de tour?
Verleidelijk... was in 2009 bijna naar de Royal Albert Hall gegaan maar een vriend van me wilde op 't laatste moment niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Felixa het volgende:
Volgend jaar 22 juni spelen ze in het Wembley Stadium.
Ik stond er met 88.000 U2 fans. Was echt waanzinnig die vibe daar!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef neontiger het volgende:
Oeh ik twijfel ook. Lijkt me echt super gaaf, een concert in Wembley!
Hmm.. Morgen begint de pre-sale voor de Victims. Ik denk dat ik er voor ga. In maart zie ik ze ook in Amsterdam. Maar ik denk dat Wembley toch wel erg speciaal wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik stond er met 88.000 U2 fans. Was echt waanzinnig die vibe daar!
M'n twee favoriete bands, zou wat zijn als die samen een nummer gaan maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef DohanJerksen het volgende:
Wow! Dat zal me een bombastische track worden!
http://www.nu.nl/muziek/2(...)rking-muse-niet.html
Ik zag ze een half jaartje eerder in de Royal Albert Hall; was echt geweldig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Verleidelijk... was in 2009 bijna naar de Royal Albert Hall gegaan maar een vriend van me wilde op 't laatste moment niet.
Enkele maanden later kwam de concert registratie uit van die avond. Ik ben er nog verdrietig om.
Wembley is erg gaaf. Heb U2 daar gezien.
Dat weet ik wel zeker! Paar jaar terug Muse daar gezien en dat is echt speciaal! Die Britten weten hoe het er aan toe moet gaan op een concert!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Hmm.. Morgen begint de pre-sale voor de Victims. Ik denk dat ik er voor ga. In maart zie ik ze ook in Amsterdam. Maar ik denk dat Wembley toch wel erg speciaal wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |