Ik dacht al.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:23 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
ik bedoelde we doen ons voor als een 13/14/15 jarig meisje die geneukt gaat worden door een oudere man op het CS en dan meppen we die pedo
Alsof ze zelf ouder dan 13/14/15 zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als we gaan meppen dan gaarne buiten FOK! om.
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:32 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Alsof ze zelf ouder dan 13/14/15 zijn
Ben jij niet tegen pedofilie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als we gaan meppen dan gaarne buiten FOK! om.
Ik had net een oude pedo die zijn cam aandeed, hij was aan het trekkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:32 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Alsof ze zelf ouder dan 13/14/15 zijn
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:33 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
Ik had net een oude pedo die zijn cam aandeed, hij was aan het trekken
Deze zin bevat het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:33 schreef blow... het volgende:
Nee, sorry, lijkt me wel een goed idee, maar dat het buiten fok moet snap ik
Haha je bent geband. Denk ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg geen chatpartners meer? wat is deze
Hij had echt zo'n vieze dikke tumorlul met allemaal opgedroogd sperma eraanquote:
gewoon opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg geen chatpartners meer? wat is deze
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
Hij had echt zo'n vieze dikke tumorlul met allemaal opgedroogd sperma eraan![]()
![]()
Ik werd helemaal misselijk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Jij: hallo
Vreemde: hoii
Vreemde: karolien
Jij: hallo, ik ben nanda
Vreemde: heej nandaaa
Vreemde: hoe is het
Jij: heel erg goed! #Genieten () en met jou? karolien?
Vreemde: ook goed hoor
Jij: nou, wat leuk om te horen!
Vreemde: dankjewel
Vreemde: wat is je afkomst?
Jij: Ik ben een echt 100% pure
Jij: marrokaan
Vreemde: haha okee
Vreemde: ben je een jongen?
Jij: nee, ik ben een meisje
Vreemde: ikke ook
Jij: wat leuk!
Vreemde: jaa he
Jij: echt toppie joppie!
Kuthoer
Ik zeg dat ik een man ben, dan heb ik meer kans op camsletjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
Iedereen is zogenaamd een meisje daar.
Kom je die wel eens tegen dan? Misschien moet ik toch eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik een man ben, dan heb ik meer kans op camsletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |