SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar davy moet gewoon weer zwakzinnig doen, je kent hem ondertussen nou toch wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
0-2 achterstaan op Willem II en dat voor zolang willen goedpratenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Live Eredivisieverslagen #75 PSV _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _
Mooie reacties.![]()
![]()
Balbezitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:40 schreef -Willempie- het volgende:
Wie heeft de wedstrijdstatistieken van PSV ben wel benieuwd namelijk?
71 % 29 %
Scoringskansen
34 - 6
Geslaagde passes
399 - 122
Gele kaarten
0 - 4
Hoekschoppen
15 - 3![]()
Dit zijn wel de leukste overwinningen, eerst de concurrenten hoop geven en dan toch winnen en ze gefrustreerd achterlaten
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Daarom juist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat
Kan een modje de TT niet ff veranderen naar een meer ontopic TT? Ajax heeft al gespeeld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef Zorro het volgende:
Dit zijn wel de leukste overwinningen, eerst de concurrenten hoop geven en dan toch winnen en ze gefrustreerd achterlaten
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dus de TT moet over AZ gaan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat
Kan een modje de TT niet ff veranderen naar een meer ontopic TT? Ajax heeft al gespeeld![]()
![]()
Deze rollercoasters zijnniet goed mijn hart.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef Zorro het volgende:
Dit zijn wel de leukste overwinningen, eerst de concurrenten hoop geven en dan toch winnen en ze gefrustreerd achterlaten![]()
NEC forever ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Balbezit
71 % 29 %
Scoringskansen
34 - 6
Geslaagde passes
399 - 122
Gele kaarten
0 - 4
Hoekschoppen
15 - 3Terecht dus wel
It Never Hurts To Help!![]()
Nee man.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Vitesse nog wel kampioen worden.
Als het Ajax niet wordt, dan Vitesse maar.
Liever Feyenoord dan Vitesse man. Liever Feyenoord dan PSV of Twente.![]()
![]()
hmm... Alles is beter dan Ajax, dus AZquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 21:43:44 ]![]()
Dan gaat het wel zoals beloofd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Vitesse nog wel kampioen worden.
Als het Ajax niet wordt, dan Vitesse maar.
![]()
Klapperen helpt niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja je moet er wel wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze rollercoasters zijnniet goed mijn hart.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hmm... Nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... Alles is beter dan Ajax, dus AZ ;Y![]()
3-1 voorstaan tegen Heracles en dan nog durven te posten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
0-2 achterstaan op Willem II en dat voor zolang willen goedpraten![]()
Terecht gewonnen dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Balbezit
71 % 29 %
Scoringskansen
34 - 6
Geslaagde passes
399 - 122
Gele kaarten
0 - 4
Hoekschoppen
15 - 3"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |