Tja ze kunnen niet op balbezit spelen, het spelletje wat ze willen spelen faalt hopeloos omdat er spelers op het veld staan die het niet kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Een wedstrijd doodmaken, is dat nu echt zo moeilijk
Moisander laat al weken zien geen verbetering te zijn. Het is dat Denswil ook nog niet klaar is voor de stap naar het eerste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
moisander speelt al weken op het randje, 4 gele kaarten momenteel. hopelijk pakt hij pas bij AJA-VIT geel. maar zal wel volgende week zijn
Ik zou het niet gek vinden als we de komende twee wedstrijden 0 punten pakken. En dat meen ik serieusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Moisander laat al weken zien geen verbetering te zijn. Het is dat Denswil ook nog niet klaar is voor de stap naar het eerste.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als we de komende twee wedstrijden 0 punten pakken. En dat meen ik serieus
FEY-AJA.
AJA-VIT
Ik moet echt eens stoppen met zuurkool eten
Dat er niks mis is met zuurkool mijn waarde Ajax supporter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Twentesupporter. Wat wil jij melden?
PSV heeft het altijd lastig tege kleine pleogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo voorspelbaarDie gasten zwijnen dat soort wedstrijden echt opvallend vaak.
Maar ze pakken wel de punten, wij niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd lastig tege kleine pleogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |